تکامل علائم

[ad_1]

آموزش | چین

آیا ممکن است تابلوهای ایستگاه خدمات چینی کلاسیک را که با لامپ های با قدرت بالا مانند “Texaco” و “Skelly” (که هم اکنون کالاهای مجموعه کالاهای بسیار ارزشمندی هستند) روشن شده ، به یاد بیاورید؟

سپس تابلوهای پلاستیکی صورت پلاستیکی که با چراغ های فلورسنت روشن شده بودند و از مارکیز با حروف پلاستیکی قابل تعویض “واگنر” یا “ZIP” برای پیشنهادات ویژه و قیمت سوخت استفاده می شدند.

بله ، صنعت علامت گذاری در طی چند دهه گذشته پیشرفت کرده است. امروزه ، نمایشگرهای بزرگ ال ای دی سیستم های پیام رسان موبایلی با تأثیر بالا را ارائه می دهند که از استراتژی بازاریابی استفاده می کنند.

یکی از آخرین مشارکت ها در توسعه تابلو ، علامت های دیجیتالی داخلی است. هرچه بیشتر رستوران ها ، خرده فروشان ، سایت های خدمات و دفاتر پزشکی از این صفحات برای محتوای مختلف استفاده می کنند تا مشتریان خود را درگیر خود کنند.

“ویدئو تجربه مشتری را افزایش می دهد: مردم فیلم ها را دوست دارند و انتظار دارند. فیلم ها اغلب بهترین روش برای انتقال اطلاعات هستند. ویدئو با افزایش تعامل مشتری ، خدمات مشتری را افزایش می دهد که منجر به افزایش رضایت مشتری می شود.” Answers Right Inc.

روزهای منوی غذای تخته سفید ثابت با عکس ها و فیلم های محصولات HD با توضیحات مختصر و قیمت جایگزین می شوند. تابلوهای منوی دیجیتال ضمن کاهش زمان درخواست و انتظار ، به مشتریان در تصمیم گیری سریعتر و دقیق تر کمک می کنند. مشتری CarterEnergy ، Sugarfoot C-Store & BBQ ، وقتی تصمیم به استفاده از تابلوهای منوی دیجیتال گریل و نوار جدید Fresh Burrito در C-Store گرفتند ، این کار را دست اول انجام داد.

علامت گذاری دیجیتال برای برجسته کردن لیستی از خدمات خاص خودرویی ارائه شده توسط KCI Auto Care هنگام مسافرت مشتریان از طریق فرودگاه KCI استفاده می شود. لاستیک های Big-O از تابلوهای دیجیتال خود برای قیمت گذاری خدمات و آموزش به مشتریان با فیلم های فصلی خودکار فصلی استفاده می کنند.

سایر برنامه های علامت گذاری دیجیتال شامل راهنماهای تعاملی ساختمانی (صفحه لمسی) و غرفه های علامت گذاری مسیر ، اطلاعات شرکت در لابی ها ، غرفه های نمایشگاه ، بیلبوردهای ویدئویی داخل فروشگاه ، دیوارهای ویدئویی ، دیسک ها و جعبه ها است که به چند مورد اشاره می شود.

اما در همه موارد ، علامت گذاری دیجیتال بزرگتر بهتر است. پیشگام راه حل های علامت گذاری دیجیتال ، دیوارهای ویدئوییبسته به نوع کاربرد ، می تواند بر نحوه قرارگیری ساختمان در محیط تأثیر بگذارد. به همین ترتیب ، محتوای خلاقانه می تواند حواس را تحریک کند ، رفتاری را برانگیزد و تحت تأثیر قرار دهد که هدف طراحی ها ، تقویت و گسترش تصویر اصلی مارک تجاری را تکمیل می کند. محتوای پویا می تواند اتاق های کنترل را غوطه ور کند ، اطراف ساختمان را بپیچد ، فضاهای داخلی وسیع را با نمایشگرهای هنری تزئین کند و در یک تجربه بصری مهیج و لذت بخش محتوای تعاملی را فراهم کند.

لحظه ای به نشانه های دیجیتالی اطراف خود توجه کنید و از محبوبیت و خلاقیت این ابزار بازاریابی شگفت زده خواهید شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا