دنیای وب

4 قانون تکثیر – شغل بازاریابی شبکه ای خود را ایجاد یا شکستن دهید

چهار قانون تکثیر از زمان شروع بازاریابی شبکه ای برقرار بوده و درآمدزای واقعی درآمد واقعی این قوانین را می داند و اجازه می دهد هر کاری که انجام می دهند توسط این اصول کاملاً مهم تعریف و فیلتر شود. من به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را بردارید و آن را در رایانه خود ذخیره کنید و چهار قانون رونویسی را برای قلب خود بنویسید. دفعه بعدی که باید تصمیم شغلی بگیرید ، آن را از طریق این قوانین فیلتر کنید و سپس خواهید فهمید کاری که انجام می دهید کار صحیحی است یا خیر.

بیا شروع کنیم. چهار قانون دوگانگی عبارتند از:

1. آسان به نظر برسد. اگر روزانه 5 یا 100 نفر را برای شرکت بازاریابی شبکه خود جذب می کنید ، باید این کار را آسان جلوه دهید. به اندازه کافی آسان که یک فرد معمولی می خواهد دقیقاً همان کار را با استفاده از همان تکنیک های شما انجام دهد. این یک شغل برای طرفداران است ، همیشه آن را بخاطر بسپارید.

2. هر چقدر دور باشید باید به طور خودکار کار کند. به همین دلیل است که همه ما در وهله اول به صنعت بازاریابی شبکه ای رسیده ایم ، تا از آزادی و وقت برای تجارت برخوردار باشیم و هنوز هم منجر به جذب سرمایه و کسب درآمد شویم. اگر این قانون را جدی نگیرید ، تجارت شما هرگز از شهر شما خارج نخواهد شد و شما برده آموزش و تلاش برای تکرار خواهید شد.

3. شما باید با ناخن نزدیک به شکست کار کنید. اعتراف می کنم ، وقتی برای اولین بار وارد صنعت بازاریابی شبکه ای شدم ، از جهاتی بیکار بودم. شکستگی ، تقریباً بی خانمان ، از نظر روحی و جسمی به دلیل استرس دست و پنجه نرم می کند. این شغل باید حتی برای من مفید باشد حتی اگر من با یک مدیر عامل در Forturne 500 تماس بگیرم. بیشتر افراد با مشکل روبرو می شوند ، بنابراین شما باید بتوانید با آنها کار کنید.

4- قانون شخص ثالث یا هر چیز دیگری. این قانون باعث سه کار دیگر می شود و ممکن است مهمترین باشد. همیشه بهتر است فردی با تجربه و موفقیت زیاد مجری یا فروشنده فرصتی غیر از خود باشید. این به دلایل زیادی وجود دارد ، اما برای اینکه به موفقیت خود برسید ، باید از این کار دور شوید و به متخصصانی که برای نمایش آموزش دیده اند اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند.

اساساً ، چهار قانون دوگانگی به یک چیز خلاصه می شوند – از پیام دور شوید و دیگر تلاش نکنید که پیام باشید.

تنها راهی که به نظر من چهار قانون فراخوانی همزمان همه به طور همزمان تحقق می یابد ، استفاده از سیستم بازاریابی از طریق تجارت از طریق کسب و کار است که بیشتر کار را برای بازاریابان مبتدی و پیشرفته کاملاً خودکار انجام می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا