چشم اندازهای حقوقی پیش پرداخت – مروری بر ایجاد آگهی های قانونی پیش پرداخت

[ad_1]

آموزش | بازی

Pre-Paid Legal شرکتی است که در سال 1972 تأسیس شده و خدمات حقوقی متنوعی را با هزینه کم ماهانه به افراد متوسط ​​ارائه می دهد. این شرکت اظهار داشت از آنجا که 71٪ از خانوارهای آمریکایی در 12 ماه گذشته به کمک حقوقی نیاز داشته اند خدمات آن با ارائه هزینه ماهانه و تضمین خدمات به مشتریان خود به کاهش هزینه های حقوقی منع قانونی کمک می کند.

علاوه بر این پیش پرداخت حقوقی فرصتی برای بازاریابی شبکه ای برای کسانی که به دنبال راه اندازی مشاغل از خانه هستند فراهم می کند.

یکی از بزرگترین مشکلات بازاریابان شبکه این است که تصمیم بگیرند که کجا برای تجارت جدید خود راهنمایی بگیرند. بازاریاب های باتجربه و تازه کار اغلب برای شروع کار خود به دوستان و خانواده اعتماد می کنند و پس از بهره برداری کامل از بازار گرم آنها ناامید می شوند و بیشتر اوقات. این مقاله با هدف توصیف فرصت با شرکتی مانند Pre-Paid Legal و همچنین بحث در مورد روشهای مختلفی است که از طریق هر بازاریاب شبکه می تواند منجر به اخذ حقوقی پیش پرداخت شود.

سیستم پیش پرداخت چگونه کار می کند

سیستم پیش پرداخت حقوقی مانند برنامه های پرداخت پزشکی یا HMO کار می کند. اعضا یک طرح هزینه قانونی را با قیمت تقریبی 26 دلار در ماه خریداری می کنند و به خدمات حقوقی دسترسی پیدا می کنند. در حال حاضر این شرکت به حدود 1.4 میلیون خانوار در آمریکای شمالی خدمات ارائه می دهد.

بازاریابان شبکه می توانند با سرمایه گذاری 249 دلار در این شرکت به این فرصت بپیوندند. در عوض نمایندگان كمك و پشتیبانی فروش آموزش میدانی پشتیبانی دفتر خانه لوازم بازاریابی و خدمات همكاری آنلاین ارائه می دهند.

چگونه می توان پیشنهادات حقوقی پیش پرداخت را بدست آورد

اگرچه پیوستن به این فرصت نسبتاً کم هزینه است اما یکی از بزرگترین س questionsالاتی که بازاریاب های شبکه جدید از خود می پرسند این است: چگونه می توانم اعضای بیشتری را در یک کاندیدا جذب کنم تا واقعا درآمد کسب کنم؟

درست است که شما باید یک شبکه عمیق از بازیگران بسازید تا این نوع فرصت ها را به وقت خود بسپارید. اما چگونه می توانید به این بازارهای دست نخورده افرادی که می خواهند از خانه خود کارآفرین شوند دسترسی پیدا کنید؟

اول مهم است که تفاوت در هر دو نوع منجر به پرداخت و یا بدون پرداخت. لیدهای پرداختی را می توانید به صورت عمده از شرکت های تولید کننده سرب خریداری کنید. این می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که بسیار شلوغ هستند و سرمایه زیادی دارند. اما خطر پرداخت سرانه این است که شما هرگز نمی دانید که آنها از کجا آمده اند و چگونه ایجاد شده اند. شاید داستان های ترسناکی از بازاریابان شبکه ای وجود داشته باشد که از مشتریان بالقوه پیشی می گیرند فقط برای اینکه بدانند این منجر به گرم نیست یا اینکه قبلاً چندین بار توسط بازاریابان شبکه مورد سو استفاده قرار گرفته بود. این فقط اتلاف وقت و پول است.

دستیابی به خودتان به چند چیز بستگی دارد. اولین مورد حضور گسترده وب و درک اصول SEO و رهبری ترافیک است. مورد دوم طراحی وب عالی است. هنگامی که افراد سایت شما را پیدا می کنند وادار کردن آنها به ثبت نام با طراحی وب سایت عالی و ارائه عالی نکته اصلی است. سومین م componentلفه شبکه های اجتماعی وبلاگ ها و انجمن ها است. عضویت در یک انجمن آنلاین راهی عالی برای گسترش دهان به دهان فرصت خود و ارتباط با کسانی است که به دنبال فرصتی مانند فرصت شما هستند.

در نهایت بیشتر تازه واردان (و حتی تکرارهای فصلی) با ساختن لیست های سرب دست و پنجه نرم می کنند و این واقعاً یکی از مهمترین جنبه های ایجاد یک تجارت موفق بازاریابی شبکه ای است. اما یادگیری این مهارت ها و ساختن تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد رهبری با کیفیت بالا به تنهایی امکان پذیر است. با استفاده از حضور آنلاین خود می توانید روزانه به هزاران نفر دسترسی پیدا کنید و بازیگران را به یک زیر منوی سودآور اضافه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا