[ad_1]
Convertkit در سال 2013 و در نتیجه تعهد ناتان باری (بنیانگذار) به چالش برنامه وب – ایجاد یک عملیات مکرر SAAS 5000 دلار (آپدیت ماهانه) در عرض 6 ماه – منتشر شد.
با داشتن تجربه ایجاد دوره های آنلاین باری از داشتن ConvertKit به خوبی برخوردار بود. تمرکز وی در ایجاد سودآوری * برای رشد او ضروری بود.
در صورت عدم آشنایی ConvertKit یک پلتفرم بازاریابی از طریق ایمیل است که برای افراد خلاق (وبلاگ نویسان مقاله نویسان فریلنسرها هنرمندان و سایر افراد خلاق) طراحی شده است تا بتواند مخاطبان خود را افزایش دهد ایجاد رابطه کند و درآمد بیشتری کسب کند.
هدف اصلی این سیستم کمک به وبلاگ نویسان برای ایجاد قیف بود که از طریق آن افراد مانند دوره های آموزشی یا سایر مطالب ایجاد شده توسط وبلاگ نویس آشنا می شوند.
مشکل بزرگی که این سیستم به دنبال حل آن بود این بود که اگرچه برخی از افراد قادر به ایجاد مخاطب بودند اما فاقد روش مقرون به صرفه ای برای تبدیل آن به یک مشتری بودند. در حالی که به طور قطع نیازهای بازار برآورده می شد (با مواردی از قبیل Aweber و Mailchimp) قطعاً جذابیت و تعهد باری به خالقان سود زیادی کسب کرد.
در اصل این سیستم به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل افرادی که ثبت نام کرده اند را برای دریافت به روزرسانی های خود از طریق یک وب سایت یا برنامه ذخیره کنید. ایمیل ها به روشنی از طریق فرایند Double Opt-In اسکن می شوند (به این معنی که ایمیل برای تأیید قبل از دریافت * پیام های دیگر از وبلاگ نویسان برای کاربران ارسال می شود) که به بسیاری از اصطلاحات در قوانین can-SPAM می پردازد. .
هنگامی که کاربران در یک لیست ایمیل ثبت نام می کنند به روزرسانی های جدید را از اپراتور لیست وبلاگ نویس / لیست دریافت می کنند. یا توسط پخش های ارسال شده توسط بلاگر یا توسط سیستم اتوماسیون (ویژگی اصلی قاتل) تعریف می شود که روشی دقیق برای مدیریت فرآیند ثبت نام که ممکن است کاربران / مشترکان جدید از آن عبور کنند ارائه می دهد.
سیستم اتوماسیون در واقع بسیار جالب است. این اولین سیستم بازاریابی در سطح مصرف کننده است که پورتال / پورتال منطقی را برای تعدادی از عملیات مختلف ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر کاربری روی پیوند خاصی کلیک نکند مجموعه ای متفاوت از پیام های الکترونیکی برای آنها ارسال می شود.
این نوع سیستم قبلاً توسعه یافته بود. به طور خاص با ویژگی سفر خریدار HubSpot – به بازاریابان اجازه می دهد تا مسیری را که خریدار ممکن است به سمت خط نهایی ارائه شده توسط شرکت طی کند مشخص کنند. از هم اکنون هیچ سیستم بازاریابی ایمیلی این مورد را ندارد.
در حالی که کار خوب است آنچه بیشترین اهمیت را دارد نتایج است.
نتایج ConvertKit بدیهی است به کیفیت محتوایی که کاربران شما منتشر می کنند بستگی دارد. ما ایده های زیادی در این مورد نداریم اما * آیا معیارهایی را داریم که در حال حاضر ConvertKit روی آنها کار می کند. عالی است
ConvertKit سالانه 12 میلیون دلار درآمد کسب می کند. این مشمئزکننده است ؛ آنها به وضوح هزینه دارند اما این تعداد نشان می دهد که آنها نتایج شگفت انگیزی را برای مشتریان خود حفظ می کنند (در غیر اینصورت ادامه پرداخت نمی کنند). این ما را به این ایده اساسی می رساند که سیستم خود قادر به ادامه خدمات به راحت ترین و کارآمدترین حالت ممکن است.
با استفاده از ConvertKit برای بسیاری از مشتریان اتفاق نظر اصلی که می توانیم ارائه دهیم این است که در ارائه پایه به افراد برای ارسال محتوای آنها بسیار موثر است. اگر یک وبلاگ دارید هر نوع نفوذی در اینترنت دارید و به دنبال ایجاد راهی برای کمک به افرادی هستید که علاقه مند به خرید محصولات / خدمات شما هستند این یکی از معدود راه حل هایی است که در واقع مجموعه ای جامع از اطلاعات و ایده ها را برای هر کسی که می خواهد بیشترین بهره را از بازاریابی ببرد فراهم می کند.
اگر بلاگر / سازنده هستید این سرویس معمولاً توصیه می شود. هر کس دیگری (صاحبان فروشگاه / کارشناسان تجارت الکترونیکی) احتمالاً از تعداد زیادی سیستم دیگر در بازار بهره مند خواهد شد.
[ad_2]