Google AdWords در مقابل AdWords Express – کدام یک برای شما بهترین است؟

[ad_1]

CES | Google

هنگامی که من برای اولین بار تبلیغات PPC را با شرکتی به نام GoTo (قبل از گوگل) امتحان کردم ، تنها یک راه برای شروع وجود داشت و آن این بود که حساب خود را راه اندازی کنید ، تمام کلمات کلیدی خود را در آن قرار دهید ، تبلیغات ، صفحات فرود ، ساختار حساب و تنظیمات خود را تنظیم کنید و سپس نحوه مدیریت پیشنهادات ، تبلیغات و کلمات کلیدی را بیابید. و صفحاتی که در آن تمام پول خود را یک شبه یا حتی بدتر خرج نمی کنید ، از عوایدی که پول خود را صرف کرده اید دریافت نکنید.

گوگل سعی کرد با ایجاد یک نسخه ساده از AdWords به نام AdWords Express (fka Google Boost) این پیچیدگی را حل کند. AdWords Express اساساً برنامه Google است که هدف آن راهی آسان و م effectiveثر برای دستیابی مشاغل کوچک به مشتریان محلی است.

بنابراین ، بیایید برخی از دلایلی را که ممکن است بخواهید از AdWords Express در مقابل AdWords معمولی قدیمی استفاده کنید و بالعکس ، بررسی کنیم. اساساً ، AdWords Express Google Places یا لیست جستجوی محلی شما را به بالای لیست “افزایش” می دهد. بنابراین ، اگر واژه ای جستجو شود که منجر به نتایج جستجوی محلی شود ، کارت Google Places شما در بخش تبلیغات در نتایج جستجو (تبلیغات در بالا یا تبلیغات در سمت راست) بارگذاری می شود و برچسب مکان شما از قرمز به آبی تغییر می کند. تبلیغ شما ممکن است بیشتر به دلیل برچسب رنگ برجسته باشد ، که اگر فقط یک کمپین AdWords داشته باشید نمی توانستید آن را دریافت کنید. مفهوم این است که با پرداخت به شما برای بالا بردن تبلیغ خود ، دریافت کلیک های بیشتر و تولید فروش.

هنگامی که برای بارگذاری لیست خود هزینه پرداخت می کنید ، لیست رایگان شما از بین می رود. بنابراین ، شما واقعاً نمی دانید که به صورت رایگان آنجا خواهید بود یا خیر. شما توانایی مقایسه و تضاد را برای دسترسی رایگان به آنجا از دست می دهید ، زیرا Google به لیست های “تکراری” اجازه نمی دهد.

در بخش راهنمای Google AdWords Express آمده است: ما توصیه می کنیم برای شروع کار از بین AdWords یا AdWords Express انتخاب کنید ، نه تبلیغ همزمان در هر دو مورد. AdWords Express ایده آل است اگر گزینه تبلیغاتی را بخواهید که به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز داشته باشد ، در حالی که AdWords گزینه های تبلیغاتی بیشتر و کنترل های پیچیده تری را در اختیار شما قرار می دهد. با AdWords می توانید انتخاب کلمات کلیدی و پیشنهادات خود را کنترل کنید ، می توانید محلی و ملی را هدف قرار دهید ، گزارش های پیشرفته دریافت کنید ، از قالب های مختلف تبلیغاتی مانند تبلیغات ویدئویی و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر در AdWords و AdWords Express تبلیغ کنید ، تبلیغات شما در همان حراج تبلیغات رقابت می کند. فقط یک تبلیغ می تواند از حساب AdWords یا AdWords Express شما برای س searchال جستجوی شما ظاهر شود.

برخی محدودیت های مهم در AdWords Express وجود دارد. برخی از آنها شامل کنترل بودجه کمتری ، مکان کمتری که تبلیغ شما می تواند نشان داده شود و ویژگی های بسیار کمتری دارند.

بنابراین ، جدا از احتمال افزایش نرخ کلیک (CTR) به دلیل وجود تیک آبی رنگ در تبلیغات ، به نظر می رسد اگر بخواهید یک کمپین AdWords اضافه کنید که تلاش شما را از لحاظ جغرافیایی در Google هدف قرار دهد ، پس AdWords احتمالاً از AdWords Express موثرتر خواهد بود. با این حال ، اگر جوان هستید و تازه شروع به کار کرده اید و می خواهید آزمایش کنید که آیا AdWords یک گزینه مناسب برای شما است یا خیر ، بهتر است با AdWords Express کار خود را شروع کنید زیرا تنظیم و مدیریت آن بسیار ساده تر از یک کمپین کامل AdWords است.

به موفقیت PPC شما!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا