شماره یک نکته بازاریابی آنلاین

[ad_1]

بازار | بازاریابی

یک دلیل قانع کننده به مردم بدهید تا اطلاعات تماس خود را به شما ارائه دهند

وقتی افراد به وب سایت شما می رسند ، ناگزیر به جستجوی اطلاعات می پردازند ، یعنی اطلاعاتی است که در نهایت ممکن است منجر به افزایش خرید در آینده شود.

با این حال ، بازدید کنندگان وب سایت شما ممکن است بلافاصله پس از ترک وب سایت شما به یک سایت رقیب نیز مراجعه کنند ، به همین دلیل آنها را “گشت و گذار در وب” می نامند.

بنابراین ، متوقف کردن بازدیدکنندگان سایت شما بسیار مهم است و بهترین راه برای این کار با ارائه دلیل قانع کننده ای برای متوقف کردن آنها و ارائه اطلاعات تماس آنها ، و یکی از بهترین راه های بدون ریسک برای جذب بازدید کنندگان به سایت شما برای متوقف کردن و ارائه اطلاعات تماس با ارائه برخی از اطلاعات رایگان در قالب یک گزارش رایگان یا کتاب الکترونیکی که حاوی اطلاعات مربوط به چیزی است که آنها را در وهله اول و به ازای نام و آدرس ایمیل آنها ، به سایت شما سوق داده است.

سپس ، پس از دریافت نام ایمیل ، می توانید در آینده به بازار عرضه کنید ، مدت ها بعد از اینکه سایت خود را ترک کردند تا به یک سایت رقیب بروید.

افراد به وب سایت من می آیند و به دنبال اطلاعات سئو هستند ، بنابراین گزارش رایگان من درصد زیادی از این افراد را مکث می کند و اطلاعات تماس خود را به من می دهد ، سپس پاسخ دهنده اتوماتیک همچنان با آنها ارتباط برقرار می کند ، تا اینکه در نهایت تصمیم بگیرند از من بخرند و یا مشترک شوند.

اما ترفند این است که ، تا زمانی که آماده پیشنهاد چیزی برای فروش به آنها باشید ، توصیه های بسیار خوبی را ارائه دهید و وقتی زمان مناسب است ، این مشتریان بالقوه که مدتی در لیست من بوده اند ، ممکن است در نهایت برای من مشتری شوند ، در حالی که ارائه آنچه من ارائه می دهم برای آنها مناسب است. .

با این حال ، اگر من یک گزارش رایگان در سایت خود ندارم ، آنها می توانستند به سایت من دسترسی پیدا کنند ، یک نگاه دقیق تری داشته باشند و سپس به وب سایت بعدی منتقل شده و به دنبال اطلاعات سئو باشند ، و من فرصتی را برای توسعه رابطه با این افراد از دست می دادم.

برای انجام این مرحله بیشتر …

اگر از طریق بازاریابی پرداخت به ازای کلیک یا مقاله به سایت خود هدایت می کنید ، توصیه می کنم که به طور خاص صفحه فشرده سازی (صفحه فرود) را تنظیم کنید تا وقتی افراد به صفحه شما رسیدند ، آنها فقط دو گزینه دارند ، یا فرم را برای پر کردن گزارش رایگان خود تنظیم کرده یا ترک می کنند.

مسئله این است که ، وقتی گزینه های زیادی را به مردم می دهید ، دست به هیچ کاری نمی زنند.

گرفتن گزارش رایگان در وب سایت شما یک چیز است ، اما اگر افراد بتوانند در سایت شما حرکت کنند ، ممکن است قبل از خواندن نظرات خود را در مورد شما ایجاد کنند تا فرم شما را برای کتاب الکترونیکی خود پر کنند ، با استفاده از یک صفحه فرود که فقط کتاب الکترونیکی را ارائه می دهد. شما به مردم آنچه می خواهید و اطلاعات مربوط به آنچه در اینترنت جستجو می كنید ، می دهید.

سپس ، پس از پر کردن فرم شما ، آنها می توانند به سایت اصلی شما هدایت شوند ، و اکنون می توانید جزئیات آنها را در اختیار داشته باشید تا در طول روزها ، ماهها یا حتی سالهای بعدی با آنها در ارتباط باشید و آنها را به بازار عرضه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا