بررسی فوری شیوه زندگی اینترنتی لی مکینتایر

[ad_1]

اگر به دنبال چیزهایی بیش از یک جبران سریع نیستید – اگر به دنبال موفقیت طولانی مدت هستید اگر به دنبال راهنمایی متخصص هستید اگر می خواهید پیچیدگی ها و پویایی بازار خود را درک کنید اگر می خواهید از بین مردم متمایز شوید اگر می خواهید رابطه برقرار کنید با مشتری های خود عمیق باشید اگر می خواهید در حرفه خود حرفه ای باشید باید خود را در Master Craftsman Lee McIntyre آموزش دهید و سبک زندگی اینترنتی فوری را بیاموزید.

سبک زندگی فوری اینترنت لی مک اینتایر شامل هشت فیلم بود که طی دو روز در یک کارگاه زنده بازاریابی اینترنتی با نام Inside Out Upside Down Workshop ضبط شد و بلیط آن به قیمت 997 دلار فروخته شد. Instant Internet Lifestyle.videos شامل بیش از هشت ساعت محتوای خوب و قدرتمند است و آنها با متن به قیمت 19.95 دلار به فروش می رسند! (آیا می توانید آن را شکست دهید!)

ماژول شماره 1 – جنب وجوش بازاریابی لحظه ای

این واحد اصول اطلاعات بازاریابی اینترنتی را پوشش می دهد: هفت اصل اساسی طرز فکر و استراتژی. این واحد برای هر مبتدی ضروری است.

ماژول 2 – روش پرداخت ماهانه عظیم

این واحد کاملاً مربوط به ماهیت بازاریابی اطلاعات است: شما افرادی را پیدا می کنید که مشکلی دارند یک محصول اطلاعاتی ایجاد می کنید که مشکل را حل می کند آن را به گونه ای جمع آوری می کنید که ارزش را ارائه دهد و سپس به مردم می گویید که راه حلی پیدا کرده اید و باعث ایجاد ترافیک می شوید. ساده اما آسان نیست.

ماژول شماره 3 – روش سود 4 برابر

این واحد در مورد چگونگی ایجاد سریع محصولات و ایجاد سود چهار برابر بیشتر از هر محصول بدون انجام کار اضافی است. واقعیت: 95٪ بازاریابان هرگز از این نقطه عبور نمی کنند. همچنین ایجاد سریع صفحه فروش را پوشش می دهد.

ماژول 4 – پویایی اتصال عمیق

این واحد در مورد چگونگی کسب سود کلان با لیست های کوچک است در حالی که بیشتر می دهد و کمتر می فروشد. شما قانون طلایی و استراتژی مخفی نجواها و دلیل ایجاد USP را کشف خواهید کرد. این ابزارهای ارزشمند به شما کمک می کنند تا رابطه عمیق تری با مشترکان برقرار کنید.

ماژول 5 – کنترل خودکار ترافیک

این واحد درمورد چگونگی واداشتن هرکسی در هر بازاری است که در هر زمان و بدون قول نامه ارسال نامه شما را تبلیغ کند. بهترین راه ایجاد روابط است. با مردم دوست باشید بدانید که برای رونق کسب و کار آنها چه کاری می توانید انجام دهید و آنها نیز خواهان پیشرفت شما هستند.

ماژول 6 – سبک ارتش تابع

این واحد در مورد چگونگی ایجاد برنامه معرفی خود و چگونگی هدایت تجارت خود با خلبان خودکار است. نکته اصلی این است که بیش از آنچه برای شرکت های وابسته از شما انتظار می رود انجام دهید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است ارزش ارائه دهید. شرکت های وابسته شما ذهنیت کمیابی ندارند.

ماژول 7 – نحوه اتوماسیون اینترنت

این واحد در مورد نحوه استخدام افراد و ایجاد سیستم است تا افراد دیگر بتوانند به شما کمک کنند تا کارهایتان را با سرعت بیشتری انجام دهید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. شما یاد خواهید گرفت افرادی را که می خواهند پیشرفت کنند و بازیکنان دسته اول هستند استخدام کنید بنابراین می توانید بهترین ها را از بهترین ها استخدام کنید.

ماژول 8 – قطعات فروش فیلم

این واحد نحوه ایجاد سریع نامه های فروش فیلم را پوشش می دهد. پیام های فروش ویدئویی یک ابزار فروش بسیار م becauseثر است زیرا شما با صدای خود به صورت بسیار صمیمی با مردم ارتباط برقرار می کنید حتی اگر یک نفر را انجام دهید نه یک نفر را که م mostثرترین راه است.

نتیجه

بچه ها اگر می خواهید بازاریابی اینترنتی یاد بگیرید معلمان زیادی وجود دارند که می توانند این موارد را به شما آموزش دهند. اما اگر می خواهید هنر را از یک استاد راهنما یاد بگیرید من سبک زندگی اینترنتی فوری (Lee’s Internet Instant) را توسط Lee McIntyre توصیه می کنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا