[ad_1]
شروع یک کمپین بازاریابی آنلاین یا حتی بهبود یک کمپین موجود می تواند کار دشواری باشد. مؤسسات بیمه از کجا باید شروع شوند و روی چه مواردی باید تمرکز کنند؟ در اینجا 10 ایده عالی آنلاین به شما کمک می کند تا آژانس خود در ابتکارات بازاریابی آنلاین خود بهبود ببخشد.
1. وبلاگ و Vlog
وبلاگ نویسی راهی عالی برای نمایش تجربه شما و جذب بازدید کننده به وب سایت شما است. مباحث عمومی معمولاً در مقدمات از بین می روند. نوشتن در مورد موضوعات بسیار خاص مربوط به مشتریان و چشم انداز خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر یک آژانس بیمه حمل و نقل کامیون سازی هستید این به معنای موضوعات در مورد به روزرسانی CSA مقررات DOT اقتصاد سوخت مدیریت ناوگان سرقت سوخت سرقت محموله و غیره است. از فیلم ها استفاده کنید تا وبلاگ های شما قانع کننده تر و دقیق تر شوند. اطمینان حاصل کنید که وبلاگ های شما (و وب سایت) مطابق با تلفن همراه هستند!
2. آژانس بیمه رتبه بندی SEO / SEO خود را بهبود ببخشید
رتبه بندی گوگل یکی از اسرار مقدس بازاریابی آنلاین است. در اولین صفحه که در آن قرار دارد هنگام ارزیابی ابتکارات بازاریابی آنلاین خود به این موضوع توجه کنید که چگونه آنها می توانند بر رتبه بندی موتورهای جستجو اثرگذار باشند. پیشرفت SEO خود را پیگیری کنید و تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید تا منبع ترافیک شما مشخص شود.
3. ایجاد یک سری وبینار
آژانس های کافی وجود ندارد که از وبینارها استفاده کنند. ماهانه یا سه ماهه آنلاین وبینارها برای ارتقاء شما از گروه فروش بیمه به یک مشاور و مشاور کار زیادی می کنند. سمینارها می توانند بصورت آنلاین و به صورت بسیار دیجیتالی ثبت شوند و پس از ضمانت به صورت آنلاین ارائه شوند. وبینارها دلیل ارزشمندی را برای تماس با مشتریان و مشتریان بالقوه در کمپین های ایمیل در حال انجام ارائه می دهند.
4- از فیلم های توضیحی استفاده کنید
فیلم های نسخه ی نمایشی که به فیلم های با ارزش یا تخته سیاه نیز گفته می شوند می توانند برای بازاریابی آنلاین بسیار مفید باشند زیرا معمولاً کوتاه چسبنده سرگرم کننده هستند و در چندرسانه ای قابل استفاده مجدد هستند. می توان آن را در وب سایت آژانس بیمه کانال مارک YouTube vlogs و در یک کمپین بازاریابی ایمیل ارسال کرد. شما می توانید بهترین فروش خود را به هر مشتری بالقوه ارائه دهید. برای هر سیلوی اصلی در شرکت خود فیلم بسازید (خطوط تجاری خطوط شخصی مزایا ساخت حمل و نقل و غیره) و آنها را با استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
5- حداکثر رساندن رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی غالباً برای اکثر آژانس ها یک منبع غیر قابل استفاده هستند. حداقل هر آژانس باید در تمام سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی از جمله LinkedIn Facebook Twitter YouTube و Google+ دارای یک حرفه ای و تجاری باشد. فراتر از این که آنها باید تعداد پیروان قابل احترامی داشته باشند. تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند برای آژانس ها مؤثر باشد اما این یک ابتکار پیچیده تر است و باید به صورت داخلی استخدام شود یا به یک متخصص منتقل شود.
6. صفحه آژانس + Google ایجاد کنید
اگرچه بیشتر مردم از Google+ استفاده نمی کنند اگر Google ایجاد کنید صفحه رتبه بندی بهتری را به شما پاداش می دهد و به طور مرتب منتشر می کند. فقط چند دقیقه طول می کشد و ارزش آن را دارد تا ابتکار جستجوگر خود در آژانس بیمه خود را بهبود بخشید.
7. برای مطالعه موردی از توصیفات مشتری یا مقاله های کامل استفاده کنید
مشتریان مبارک همیشه تجارت شما را بهتر از حد ممکن به فروش می رسانند. با مشتریان وفادار خود آشنا شوید و درمورد آنچه عاشق شرکت شما هستند از آنها سؤال کنید. با این وجود بهتر است یک ویدیو ایجاد کرده و آن را در وب سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید برای مطالعات مورد ناشناس عکسهای کوچک و مطالعات مختصری از داستانهای موفقیت مشتری با استفاده از نوع تجارت و موقعیت مکانی عمومی ایجاد کنید اما نه نام آنها.
8- از LinkedIn به تمام توان خود استفاده کنید (و از کارمندان خود بخواهید که کمک کنند)
اگر آژانس شما یک آژانس تجاری یا سود است LinkedIn مکانی برای آن است. شما باید برای اطمینان از صفحه شرکت حرفه ای پست های در حال انجام و ایجاد سیاستی برای کمک به کارکنان خود در کمک به تلاش های بازاریابی آژانس خود در LinkedIn روی LinkedIn سرمایه گذاری کنید. به گروهها بپیوندید و گروههای خود را برای گسترش دسترسی خود ایجاد کنید.
9. انتشارات مطبوعاتی – اطلاعیه های مطبوعاتی
اطلاعیه های مطبوعاتی که غالباً به عنوان خبرنامه در دنیای در حال تحولات سریع روابط عمومی خوانده می شوند به آژانس ها فرصتی عالی می دهند تا بتوانند برند خود را گسترش دهند و موتور جستجوی آژانس بیمه را بهبود ببخشند. خدمات رایگان و پولی در اختیار آژانس ها قرار دارد. نیازی به گفتن نیست همه خبرنامه ها باید به صورت اعلان در وب سایت سازمان بیمه خود شروع کنند سپس به یک سرویس انتشار مطبوعات تغییر دهند و سپس از طریق رسانه های اجتماعی پرداخت می شوند.
10. از خبرنامه های آنلاین و ایمیل استفاده کنید
خبرنامه الکترونیکی فرصتی را برای آژانسها فراهم می آورد تا مستقیماً با مشتریان با کیفیت بالا و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. بسیاری از راه حل های مبتنی بر ابر وجود دارد که الگوهای جذاب خبرنامه را ارائه می دهند و با دستگاه های تلفن همراه سازگار هستند. یا می توانید این ابتکار عمل را به یک آژانس صلاحیت بازاریابی بیمه واگذار کنید. یک کارزار خبری بازاریابی عالی می تواند تأثیر زیادی در تلاشهای بازاریابی اینترنتی داشته باشد.
اگر آژانس شما برای انجام ابتکارات آنلاین شما فاقد منابع داخلی است در نظر بگیرید که از یک شرکت بازاریابی نمایندگی بیمه درخشان استفاده کنید.
[ad_2]