[ad_1]
اگرچه مهم است که بدانید رهبر بودن در بازاریابی شبکه ای به چه چیزی نیاز دارد اما درک آنچه منجر به شکست به عنوان یک رهبر می شود به همان اندازه مهم است تا بتوانید بفهمید چه موقع ممکن است کوتاه بیایید. برای اطمینان از انجام کارهای صحیح ضروری است که بدانید چه کارهایی را نباید انجام دهید. شما به عنوان یک رهبر در بازاریابی شبکه ای باید در نشان دادن ویژگی های رهبری دقت کنید ممکن است موفقیت شما به آن بستگی داشته باشد. رهبران در حال جذب رهبران هستند بنابراین ضروری است که اگر می خواهید ضربات بزرگ را وارد کنید خود را به عنوان یک رهبر متمایز کنید. در اینجا 10 کلید موفقیت به عنوان یک رهبر وجود دارد که توسط ناپلئون هیل تعریف شده است با بازاریابی شبکه ای خاص برای هر یک.
به عنوان یک رهبر شکست نخورید
1) عدم توانایی در تنظیم جزئیات. رهبری موثر مستلزم توانایی سازماندهی و تسلط بر جزئیات است. هیچ رهبر واقعی وجود ندارد که همیشه بیش از حد مشغول باشد تا بتواند هر کاری را که از او به عنوان یک رهبر مورد نیاز است انجام دهد. وقتی شخصی صرف نظر از اینکه یک رهبر یا پیرو باشد بپذیرد که بیش از حد مشغول است تا برنامه های خود را تغییر دهد یا به یک مسئله فوری علاقه مند شود ناکارآمدی خود را می پذیرد. یک رهبر موفق باید استاد تمام جزئیات مربوط به موقعیت خود باشد. این البته بدان معناست که آنها باید جزئیات جزئیات را به شرکای تجاری واجد شرایط منتقل کنند
بازاریابی شبکه ای را در پیش بگیرید: این کار بسیار مشکل است زیرا شما باید بدون ایجاد فرهنگ وابستگی با تیم خود بتوانید ابزارها و پاسخ هایی را به مردم ارائه دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که افراد گروه شما هر آنچه برای موفقیت لازم دارند را تأمین می کنند اما مسئولیت انجام وظایف لازم برای موفقیت بر عهده آنها است. به عنوان یک رهبر ارائه رهبری و پاسخ کافی برای موفقیت تیم خود دشوار است (زیرا موفقیت شما به موفقیت آنها بستگی دارد) اما نه آنقدر که همیشه درگیر باشید تا آنها را به تنهایی از عهده همه آنها بردارید.
2) عدم تمایل به ارائه خدمات متوسط. رهبران بزرگ واقعاً آماده هستند در صورت اقتضای موقعیت هر نوع کاری را که از شخص دیگری بخواهند انجام دهند
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: این کاملاً با توضیحات بالا متناسب است. شما باید در زمینه هایی که به تیم خود توصیه می کنید اطمینان حاصل کنید که آنها را به درستی راهنمایی می کنید دارای تجربه و تخصص باشید اما همچنین تیم شما می تواند اقدامی را که انجام می دهید ببیند و فقط می تواند از آن تقلید کند.
3) انتظار جبران آنچه را که می دانند و نه کاری که با آنچه می دانند انجام دهند. دنیا برای آنچه می دانند به مردم نمی پردازد. او برای کارهایی که انجام می دهند هزینه می کند یا دیگران را تحریک می کند.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: ارائه خدمات رایگان به مردم بسیار عالی است اما همچنین با داشتن هزینه های آموزشی مزیت خاصی نیز وجود دارد زیرا ارائه آموزش های رایگان بصورت رایگان اغلب از ارزش آنچه در ذهن بالقوه خود ارائه می دهید می کاهد. با این حال آنچه ناپلئون هیل به آن اشاره می کند جنبه ای نیست که مردم را از دانش خود بپردازید بلکه این است که یک رهبر باید تقاضای پرداخت کند تا آنچه را که می داند به آنچه می تواند به تیم خود ارائه دهد ترجمه کند. روش انجام این کار از طریق راهنمایی برای آموزش هایی است که دیگران ارائه می دهند اما همچنین با ارائه مجموعه ای از مواردی که می آموزید در ماژول های آموزشی مخصوص افرادی که به دنبال راه حل در زمینه تخصص شما هستند. در این حالت شارژ برای آموزش اغلب بهترین مسیر است زیرا ارزش را نشان می دهد اما باید آنچه را قول داده اید را تحقق ببخشید!
4) فقدان تخیل. بدون تخیل رهبر قادر به کنار آمدن با شرایط اضطراری نیست و برای هدایت موثر پیروان خود برنامه ریزی می کند.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: همیشه مواردی وجود دارد که می توانید به عنوان یک رهبر به تیم خود پیشنهاد دهید اما بدون تخیل برای ارائه ارزشی که به صورت پویا به مشکلات پیش روی گروه شما پاسخ دهد. بسیاری از سیستم های آموزشی وجود دارد که می توانید تیم خود را با آنها مرتبط کنید و به آنها نشان می دهد که هر استراتژی بازاریابی خود را چگونه می توانند به موفقیت برسند اما تجهیز تیم شما به ابزارهای منحصر به فرد بر اساس پایه آموزشی که به آنها ارائه می دهید نیاز به خلاقیت واقعی دارد. به جای اینکه به فکر خلاقیت خود به عنوان یک رهبر باشید به این فکر کنید که چگونه می توانید خلاقیت افراد تیم خود را تحریک کنید. به تجربه من این امر با تهیه ابزارها و ویرایش آنها برای مدتی بهتر به دست می آید تا بتوانند شخصاً مراحل حل مسئله را طی كنند و در مورد چگونگی پیاده سازی شخصاً استراتژی های بازاریابی خارج از آموزش ارائه شده توسط آن فكر كنند.
5) ترس از رقابت پیروان. رهبری که از روی کار آمدن یکی از پیروانش می ترسد عملاً مطمئن است که دیر یا زود به این ترس پی خواهد برد. یک رهبر توانمند افرادی را آموزش می دهد که ممکن است به اختیار خود یعنی از جزئیات موقعیتشان به آنها تفویض نمایند. فقط از این طریق یک رهبر می تواند خودش را چند برابر کند و آماده حضور در خیلی جاها باشد و به یکباره از خیلی امور مراقبت کند. این یک واقعیت جاودانه است که به افراد بیش از آنچه که می توانند با تلاش خودشان بدست آورند به دلیل توانایی خود در ترغیب دیگران برای انجام کار دستمزد می گیرند. یک رهبر با کفایت از طریق شناخت از شغل و جذابیت شخصیت خود می تواند شایستگی دیگران را تا حد زیادی بالا ببرد و آنها را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر از آنچه بدون کمک آنها فراهم می کنند برانگیزد.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: مدل تجاری یکپارچه بازاریابی شبکه ای ماهیت اصلی موفقیت تیم شماست. این پاداش مالی شما و آنها را ایجاد می کند و باید بدون نگرانی در مورد تعداد آنها بیش از شما اتفاق بیفتد. در واقع شما باید آن را تشویق کنید. با این حال اگر مشغول بازاریابی جذاب هستید و احتمالاً آموزشهایی را در اختیار افراد قرار می دهید كه به آنها كمك كند تا به یك شركت رقابتی بازاریابی در شبكه تبدیل شوند پس این نیاز به نظم و انضباط زیادی دارد. این می تواند خود را در ارائه صحبت های نامطلوب در مورد رهبری شما یا یک فرصت از دست رفته در صورت تصمیم برای تغییر کار یا اگر شما را به کسی ارجاع دهند که علاقه ای به کار خود نداشته باشد اما ممکن است به شما علاقه مند باشد.
اگر بتوانید تیمی برای موفقیت متقابل ایجاد کنید که همه در آن سخت کار کنند این می تواند منجر به ایجاد یک تیم ارجاع بزرگ در سراسر شرکت های بازاریابی شبکه شود.
6) عصبی بودن. زیردستان به یک رهبر میانه رو احترام نمی گذارند. علاوه بر این تعصب به هر شکل مختلف انعطاف پذیری و نشاط هر کسی را که در آن افراط می کند از بین می برد.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: شما به عنوان یک رهبر باید ویژگی های موفقیت را به نمایش بگذارید و تصویری را که ارزش پیگیری دارد تجسم کنید. اقدامات شما مورد توجه قرار می گیرد و هنگامی که گروه شما با سایر فرصتهای شغلی روبرو می شود مورد توجه قرار می گیرد. فقط ثبت کافی نیست رفتارهای شما برای تقویت فضای موفقیت باید مفید و مثبت باقی بماند. به یاد داشته باشید هر زمان که در تیم خود با مشکلی روبرو شدید بهتر است به جای اینکه با انگشت به دیگران نگاه کنید به دنبال راه حل های فعال باشید.
از بقیه روزهای یکشنبه لذت ببرید!
7) خودخواهی. رهبری که ادعای هر افتخار در کار پیروان خود را داشته باشد با کینه روبرو خواهد شد. رهبر واقعاً بزرگ ادعای هیچ افتخاری ندارد. آنها از دیدن تقدیرات راضی هستند وقتی در آنجا هستند به دنبال پیروان خود می روند زیرا آنها می دانند که بیشتر مردم بیشتر از اینکه فقط برای پول کار کنند برای تعریف و تمجید کار خواهند کرد.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: این کار بسیار مشکلی است زیرا در بازاریابی شبکه ای معمولاً هیچ جایزه انحصاری در نظر گرفته نمی شود زیرا موفقیت معمولاً متقابل است. با این وجود با بازاریابی جذاب برای مشاغل بازاریابی شبکه ای به راحتی می توانید از افراد تیم مربیگری خود اعتبار کسب کنید یا ایده های خود را بالا ببرید تا به عنوان ایده های خود استفاده کنید. در حالی که استفاده از بینشی که هنگام مکالمه با مردم به دست می آورید قطعاً مشکلی نیست کپی مستقیم از ایده های تیم شما فقط می تواند مشکلاتی ایجاد کند.
8) عدم وفاداری. شاید این باید در لیست بالایی قرار می گرفت. یک رهبر بی وفا در اعتماد و شرکای آنها کسانی که در بالا و پایین آنها هستند نمی توانند رهبری خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. بی وفایی باعث می شود كه یكی از گرد و غبار روی زمین كمتر باشد و از اینكه او لیاقت سقوط روی سرش را داشته باشد بیزار است. عدم وفاداری یکی از دلایل اصلی شکست در همه مراحل زندگی است.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: من در مورد نحوه کار با تیم خود خواه این کار در کار بازاریابی شبکه ای اصلی من باشد یا در کمپین های بازاریابی خودم به این موضوع می پردازم. بیانیه مأموریت من برای تجارتم این است که محیطی را پرورش دهم که در آن کار سخت پاداش داده شود موفقیت متقابل تشویق شود و ضروری است. منظور من از این امر این است که هیچ سواری رایگان وجود ندارد اما سخت کوشی به یکدیگر پاداش می دهد و ما فعالانه تجارت یکدیگر را گسترش خواهیم داد حتی اگر این خود شرکت بازاریابی شبکه نباشد.
این خوب کار می کند زیرا در این صورت مردم را متقاعد نمی کنید که به کار شما بپیوندند که آنها واقعاً نمی خواهند (اتفاقاً این افراد به ندرت موفق می شوند) اما آنها را به افرادی هدایت می کنید که در نتیجه فرصت های مختلفی که ممکن است به آنها علاقه داشته باشند دارند اگر آن شخصی که شما برای شغل اصلی خود درخواست می کنید با وضعیت مشابهی روبرو شود فکر می کنید چه کسی اول شود؟ درست است ما به شما برمی گردیم. به این ترتیب می توانید دامنه استخدام خود را چندین برابر برای همه افراد گروه خود افزایش دهید.
9) بر اقتدار رهبری تأکید کنید. یک رهبر م byثر با تشویق رهبری می کند نه با تلاش برای ایجاد ترس در قلب پیروان خود. رهبری که سعی می کند پیروان خود را در اقتدار خود متقاعد کند در زمره رهبری با زور قرار می گیرد. اگر یک رهبر یک رهبر واقعی باشد فقط باید با رفتار خود – همدردی درک انصاف و اثبات دانش شغل خود این حقیقت را فاش کند.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: این یک خط خوب بین به قدرت رساندن مقاماتی است که شما را به عنوان یک رهبر قرار می دهد و در عین حال یک محیط دلگرم کننده و مولد را تقویت می کند. نکته ظریف در مورد این نکته این است که شما باید اطمینان حاصل کنید که تیم شما 100٪ به شما وابسته نیست در حالی که آنها را تشویق می کنید. اغلب اوقات اگر جهت گیری خالص زیادی وجود داشته باشد و در مسیر صحیح پرانتقال زیاد نباشد این امر باعث می شود تیم شما از رشد لازم برای اطمینان از موفقیت خود جلوگیری کند و همچنین به شما اجازه می دهد در هر مرحله از مسئولیت از عهده مدیریت خرد تیم خود نباشید.
10) عنوان را تأیید کنید. یک رهبر ذی صلاح برای احترام پیروان خود نیازی به عنوان ندارد. معمولاً فردی که بیشترین عنوان را برای عنوان خود کسب می کند فشار زیادی برای استرس نخواهد داشت. درهای دفتر یک رهبر واقعی به روی همه کسانی که مایل به ورود هستند باز است و محل کار آنها فاقد تشریفات رسمی یا خودنمایی است.
بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید: این نکته در مورد هماهنگی تجارت سنتی با صاحب کار به عهده کارمند است اما در بازاریابی شبکه ای شما معمولاً نقشی رسمی برای هدایت افراد تیم خود به دلخواه خود ندارید. با این حال اگر می خواهید یک رهبر موثر باشید باید با نیازهای تیم خود هماهنگ باشید تا بتوانید آن را در اختیار آنها قرار دهید. ایده های MLM این به سمت آنچه آنها می خواهند هدایت می شود. من ممکن است چشم انداز خوبی از آنچه فکر می کنم کلید موفقیت باشد داشته باشم اما اگر با سبک افرادی که خدمت می کنم متناسب نباشد پیام کلی ضرر و زیان در تمرینات به این معنی است که با هرکسی که قصد دارد طنین انداز شود. برای انجام این کار شما باید به آنچه آنها می خواهند فکر کنید و محصولی را با گرایش ذهن ارائه دهید.
[ad_2]