دنیای وب

برون سپاری – 5 نکته برای کمک به شما در انتخاب شریک خارجی برای کمک به ایجاد تجارت خود

آیا مشغول تلاش برای شروع تجارت اینترنتی خود و یافتن لیست کارهای خود هستید که بیش از زمانی است که در هر روز یا هفته مشخص دارید. شرط می بندم یک بازاریاب اینترنتی وجود نداشته باشد که خود را در این موقعیت پیدا نکند. خوب چه کار کنیم؟ ساده ترین راه برای حل این مشکل این است که مشاغلی را که از آنها لذت نمی برید یا شخص دیگری می تواند با هزینه کمتری آنها را انجام دهد ، شناسایی کنید و سپس شخصی را پیدا کنید که می توانید این مشاغل را به او برون سپاری کنید. انتخاب شریک برون سپاری بسیار دشوار است ، نیازی به ذکر نیست که یک کار وقت گیر است. شرکت های برون سپاری زیادی در دسترس هستند و منتظر پیشنهاد شغلی شما و محدود کردن لیست می توانند قسمت زیادی از وقت شما را بخورند. برای سهولت انجام این کار ، در اینجا 5 نکته آورده شده است که به شما کمک می کند شریک خود را در امور برون سپاری انتخاب کنید.

1. آیا شریک خارجی تجربه پروژه های مشابه را دارد؟ یا یک رکورد دستاورد؟ بدانید شخص یا شرکت خارجی قبلاً با چه پروژه هایی سروکار داشته یا در حال حاضر با آنها سر و کار دارد. آیا می توانید بفهمید که آنها برای چه کسانی کار کرده اند ، چه نوع پروژه هایی را انجام داده اند و چند نمونه واقعی از کار آنها؟ همچنین اگر متوجه شوید فرد یا شرکتی پروژه های مشابه شما را به اتمام رسانده است ، به شما کمک می کند لیست خود را محدود کنید.

2. آیا می توانید برای یک شریک برون سپاری اهداف تجاری تعیین کنید؟ شرکت شما اهداف و جهت کار خود را دارد. دانستن اهداف تجاری شرکت برون سپاری نیز هزینه دارد. همسویی در اهداف دو شرکت به شما ایده ای از چگونگی تحقق پروژه می دهد.

3. آیا شریک برون سپاری منابع دیگری از شرکت هایی که خدمات خود را استخدام کرده اند ارائه می دهد؟ اینکه می توانید با کارفرمایان دیگر تماس بگیرید ، خیال شما را راحت می کند زیرا کارگران بیرون قرارداد خود را به موقع و به موقع انجام داده اند. از آنها بازخورد بگیرید و ارزیابی کنید که چه مدت پروژه انجام شده است یا اینکه آیا آنها توانسته اند در زمان مورد نیاز شما تحویل دهند.

4- آیا شریک خارجی با شرایط و ضوابط شما موافق است؟ شفافیت بین شما و شرکت برون سپاری به هر دو طرف کمک می کند تا هماهنگ کار کنند. شما باید مستند کنید چه مدت پروژه ادامه دارد ، چه مدت انتظار دارید که آن را به اتمام برسانید ، و چند نفر در اطمینان از به موقع بودن پروژه نقش دارند. هنگام پرداخت اسناد نیز باید شرایط پرداخت مشخص باشد.

5- آیا می توانید با یک شریک برون سپاری بالقوه رابطه طولانی مدت برقرار کنید؟ فقط بر اساس مدت زمانی که شغل دارند شریک خارجی را انتخاب نکنید. در ابتدا ممکن است بخواهید دو یا چند شریک بالقوه را شناسایی کنید ، شغل یکسان را به آنها اختصاص دهید و سپس تصمیم بگیرید که با کدام یک از شرکا می خواهید کار خود را ادامه دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا