7 مرحله برای ایجاد یک تجارت موفق تجارت الکترونیکی

[ad_1]

دیجیتال | گوگل

با رونق صنعت تجارت الکترونیکی در سراسر اروپا و تأیید بزرگترین روز فروش آنلاین در دنیای Cyber ​​Monday ، اکنون انگیزه بیش از هر زمان دیگری برای کارآفرینان و خرده فروشان آجر و ملات فراهم شده است تا توجه خود را به خرده فروشی آنلاین معطوف کنند. با این حال ، هنگام ایجاد هر مشاغل ، برخی از ملاحظات و استراتژی های کلیدی باید هنگام شروع تجارت موفق تجارت الکترونیکی در خاطر داشته باشید. برای کشف هفت مرحله ضروری برای توسعه یک فروشگاه آنلاین پر رونق ، در ادامه مطلب بخوانید …

مرحله 1: خرید نام دامنه

اولین مرحله ایجاد یک تجارت آنلاین خرده فروشی موفق ، یافتن نام دامنه مناسب است. شما چیزی را می خواهید که به راحتی به خاطر سپرده شود ، هجی آن آسان باشد و بسیار شبیه به URL رقبای شما نباشد. اگر قصد خرید نام دامنه از یک شرکت تجاری از قبل یا از طریق حراج را دارید ، به دلیل عدم تمایل به خریدن URL تحت تحریم های گوگل ، دقت لازم را انجام دهید.

مرحله دوم: یک توسعه دهنده وب را جستجو کنید

برای اینکه فروشگاه آنلاین خود را به واقعیت تبدیل کنید ، باید یک توسعه دهنده وب معتبر و با تجربه پیدا کنید. یک تیم توسعه پیدا کنید که دارای سابقه اثبات شده در سایت های تجارت الکترونیکی باشد و آنها می توانند نمونه هایی از فروشگاه های تجارت الکترونیکی را که ایجاد کرده اند به شما نشان دهند و با موضوعاتی مانند درگاه های پرداخت و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی آشنا باشند.

مرحله 3: یک سیستم عامل انتخاب کنید

پس از ایجاد یک توسعه دهنده وب ، آنها باید بتوانند در مورد مناسب ترین بستر تجارت الکترونیکی برای نیازهای شما به شما مشاوره دهند. یک گزینه محبوب WooCommerce است که با وردپرس بسیار عالی کار می کند و به شما امکان می دهد وب سایت خود را از یک داشبورد مدیریت کنید. شما همچنین به یک میزبانی وب در محل نیاز خواهید داشت.

مرحله 4: یک طرح زمینه یا طرح را انتخاب کنید

هنگامی که سیستم تجارت الکترونیکی خود را تعریف کردید ، باید شکل و شمایل فروشگاه آنلاین جدید خود را مشخص کنید. در این مرحله ، هر دو طراحی و سفر مشتری نقش دارند. برای تهیه و ترسیم سفری که می خواهید مشتریان جدید و فعلی شما از طریق وب سایت طی کنند ، با توسعه دهنده وب خود صحبت کنید.

مرحله 5: مطالب خود را بنویسید

در حالی که توسعه دهنده وب در پشت صحنه به سختی کار می کند ، کار ایجاد نسخه وب وب خود را شروع کنید. برای اطمینان از بهینه سازی توصیفات محصول ، صفحات فرود و سایر صفحات وب ، باید از قبل یک تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی انجام دهید. فراخوان قوی برای عمل را نیز فراموش نکنید.

مرحله 6: آزمون ، آزمایش ، آزمایش

قبل از انتشار رسمی سایت خود ، باید آزمایشات گسترده ای را انجام دهید. توسعه دهنده وب شما باید این کار را قبل از تحویل انجام دهد ، اما شما همچنین باید سایت را با استفاده از طیف وسیعی از دستگاه های مختلف کاملاً آزمایش کنید. به کل مراحل پرداخت نیز بروید و اطمینان حاصل کنید که سفر فروش تا حد ممکن روان است. آزمایش باید پس از راه اندازی سایت ادامه یابد ، بنابراین در هنگام کار به یک طرح تجاری برای آزمایش A / B نیز نیاز خواهید داشت.

مرحله 7: برنامه بازاریابی خود را شروع کنید

شما برای همراهی با راه اندازی سایت خود به یک طرح جامع بازاریابی دیجیتال نیاز خواهید داشت. بهتر است قبل از فعال سازی سایت خود برای ایجاد آگاهی شروع کرده و سپس هنگام راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیکی آن را به سطح بالاتری برسانید. در ابتدا باید جستجوی پولی را در نظر بگیرید ، اما همچنین باید روی یک برنامه طولانی مدت سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و بازاریابی از طریق ایمیل کار کنید تا ترافیک مرتبط و هدفمند را به سایت خود هدایت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا