از کجا متخصصان بازاریابی آنلاین را پیدا کنید تا به شما کمک کنند

[ad_1]

“یک مکالمه با یک مرد خردمند بهتر از ده سال مطالعه است.”

اگر می توانید کارشناسان بازاریابی آنلاین پیدا کنید ، می توانید از هر دوره آموزشی بیشتر از آنها بیاموزید. اما چگونه متخصصان را پیدا می کنید؟ آنها کجا پنهان شده اند؟ اولین جایی که باید جستجو کنید ، تالارهای گفتمان است.

انجمن های بازاریابی رایگان

بسیاری از انجمن های خوب بازاریابی آنلاین اعضای متخصص دارند. می توانید پست ها را بخوانید و چیزهای زیادی یاد بگیرید. این اطلاعات رایگان است و حاوی مطالب تبلیغاتی نیست. در اینجا مشکلی وجود ندارد ، درست است؟

خطا! دو مشکلی که در انجمن ها وجود دارد با خبرگان است. اول ، از آنجا که هر کسی می تواند پست کند ، شما واقعاً نمی توانید بگویید که متخصص چیست. دوم ، اکثر متخصصان معمولاً بزرگترین رازهای خود را به صورت رایگان به اشتراک نمی گذارند. اگر می خواهید اسرار داشته باشید ، تالار گفتگو برای عضویت با حقوق و دستمزد مکانی است که باید در آن عضو شوید.

انجمن های عضویت پرداخت شده

کارشناسان معمولاً انجمن های عضویت پرداخت شده را اداره می کنند. اگر در یکی از این انجمن ها ثبت نام کنید ، تمام آنچه شما نیاز دارید مطالعه پست های مقامات و اعضای ارشد است. همچنین ، از آنجا که این انجمن منحصر به فرد است ، اسرار بازاریابی زیادی به دست خواهید آورد.

بنابراین می توانید این نوع تالار را از کجا بیابید؟ فقط کافی است دوره های اینترنتی را جستجو کنید. در مورد اکثر آنها فروم مربوط به اعضای پرداخت می شود. بنابراین ، از کجا می توانید متخصصان را پیدا کنید؟

سایت های مستقل

سایت های فریلنسرز راهی عالی برای فهمیدن اینکه آیا بازاریاب آنلاین با تجربه است و نه تنها دانش دارد. با مطالعه CV و ارزیابی های مستقل می توانید متوجه شوید که آیا با یک حرفه ای سر و کار دارید.

بنابراین ، وقتی متخصص پیدا می کنید چه کاری انجام می دهید؟ شما واقعاً نمی توانید مشاوره رایگان بدست آورید ، اما می توانید وی (یا او) را برای نوشتن مقاله های کوتاه درباره موضوعات مورد علاقه خود بدست آورید. با این حال ، بهترین راه حل این است که مقالات قبلاً منتشر شده را بخوانید.

دایرکتوری های مقاله

اگرچه نمی توانید بگویید نویسنده متخصص است ، اما هنوز هم می توانید مقالات زیادی را بصورت آنلاین یاد بگیرید. همچنین ، از آنجا که دانش ناشی از تجربه است ، نه فقط خواندن ، فرصت خوبی برای تعامل با یک بازاریاب با تجربه وجود دارد.

بنابراین ، شما متخصصان بازاریابی آنلاین را کجا پیدا می کنید؟ از آنجا که یک تعریف واحد وجود ندارد که همه با آن موافقت کنند ، پاسخ ساده ای وجود ندارد. فقط به این دلیل که برخی خود را متخصص می نامند ، به این معنی نیست که درست است.

اما در اینجا تعریفی وجود دارد که بیشتر افراد با آن موافق هستند: یک متخصص هر کسی است که در زمینه خود موفق باشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که افرادی را پیدا کنید که در بازاریابی اینترنتی موفق بوده اند و می توانید آنها را در همه مکان های ذکر شده پیدا کنید! موفق باشید ، خدا شما را بیامرزد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا