چگونه فناوری در حال تغییر حوزه تجارت الکترونیکی است

[ad_1]

آمازون | اینستاگرام

فناوری سریع است و تأثیر آن چیزی است که همه ما از آن آگاه هستیم. با تغییرات زیادی که به دلیل پیشرفت تکنولوژی در حال وقوع است ، تأثیرگذارترین تجارت در تجارت الکترونیکی بوده است. این روزها حتی مشتری ها نیز اهل فن هستند و ترجیح می دهند آنلاین خرید کنند. مشتریان هوشمندتر از گذشته می شوند زیرا می توانند فریب قیمت و کیفیت محصول را بخورند. آنها بیش از آنچه ما فکر می کنیم می دانند و می دانند که چگونه می توانند فروشگاه عالی برای سفارشات خود را پیدا کنند.

از آنجا که این فناوری بسیار سریع است ، ردیابی سفارشات آنلاین آسان می شود و آنها همچنین می توانند نحوه ارتباط با خرده فروشان آنلاین را انتخاب کنند. فروش خرده فروشی الکترونیکی از سال 2014 افزایش یافته است. در سال 2017 ، میزان فروش تا سال 2021 به 2.3 تریلیون دلار افزایش یافت و پیش بینی می شود رشد آن به 4.88 تریلیون دلار برسد.

سایت های تجارت الکترونیکی را افزایش دهید

در سایت های تجارت الکترونیکی افزایش چشمگیری مشاهده شده است. تقریباً هر مشاغلی امروزه در حال حرکت آنلاین است زیرا آنها می دانند که خریداران به صورت آنلاین منتظر آن هستند. به دلیل مشغله زیاد ، هیچ کس وقت خرید در فروشگاه ها را ندارد ، اما با وجود گزینه های زیاد آنلاین ، همه چیز آسان شد. بیشتر فروشگاه های آنلاین پیشنهادات و تخفیف هایی را برای جذب مشتری آغاز کرده اند. پیشنهادهایی مانند “20٪ تخفیف در اولین خرید” و غیره وجود دارد. امروز چیزی بهتر از داشتن وقت برای نشستن در خانه و خرید لباس مورد علاقه خود از مارک مورد علاقه شما نیست. سپس به خانه تحویل داده می شود. چه کسی این تجمل را نمی خواهد؟ همچنین با عدم نیاز به فروشگاه برای نمایش بیش از هزاران محصول ، در هزینه خرده فروشان صرفه جویی می شود.

برخی حقایق

  • نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی متوسط ​​از 3٪ تا 4٪ است.

  • فروش تجارت الکترونیکی آمریکا در سال 2016 به 396 میلیارد دلار رسیده و انتظار می رود تا سال 2020 به 684 میلیارد دلار برسد.

افزایش برنامه های موبایل تجارت الکترونیکی

تمام مشاغل اینترنتی در حال انتقال به دنیای دستگاه های تلفن همراه هستند. تجارت حتی برای مسافران برای آنها آسان می شود. و خریداران عاشق استفاده از تلفن های همراه خود هستند. 55٪ مشاغل دارای وب سایت بهینه شده برای تلفن همراه ، برنامه تلفن همراه یا هر دو هستند. از هر 4 دلار تجارت الکترونیکی هر 1 دلار برای یک دستگاه تلفن همراه هزینه می شود. در اینجا تصویری از سه ماهه سوم سال 2017 آورده شده است.

برقراری ارتباط با کاربران از طریق یک برنامه تلفن همراه برای شما آسان می کند. آنها می توانند از مزایای پیشنهادی استفاده کنند و می توانند خریدها را مستقیماً از طریق گزینه های مختلف پرداخت و درگاه های پرداخت انجام دهند. داشتن یک برنامه مارک دار روی تلفن شما برای جستجوی ورودهای جدید یا پیشنهادات جدید وسوسه انگیز است ، همانطور که ذهن مشتری را درگیر می کند ، بنابراین برنامه های تلفن همراه در حال افزایش هستند.

پرداخت آنلاین

با رشد تجارت الکترونیکی ، تقاضا برای گزینه های پرداخت آنلاین پیشرفته و پویا افزایش می یابد. همچنین در فناوری پرداخت از طریق وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه نیز رشد وجود دارد. این امر خرید و فروش محصولات را آسان و ساده می کند. امکانات پرداخت بین المللی نیز در دسترس است که خرید مرزی را با استفاده از راه حل های پرداخت آنلاین مانند PayU تسهیل می کند. با این کار ، مشتریان می توانند بدون نیاز به استفاده از کارت های خود یا سایر جزئیات ، هزینه های خود را در سفر پرداخت کنند. هم در مشتری و هم در مشاغل صرفه جویی زیادی می کند. درگاه های پرداخت مانند PayPal معاملات پرداختی دارند که 70٪ بیشتر از معاملات غیر PayPal است.

خرده فروشان توجه مشتریان را به خود جلب می کنند

در طول سال ها ، اعلان های ایمیل به سرعت توسط تبلیغ کنندگان برای اعلان های فشار موبایل ریخته می شوند. با این ویژگی ها ، بازاریابان می توانند مانند هرگز توجه مشتری را به خود جلب کنند.

پیام های تبلیغاتی که قبلا توسط کاربران اسپم در نظر گرفته می شدند اکنون می توانند مستقیماً در صفحه تلفن همراه وی مشاهده شده و با پیشنهادها یا محصولات جدید به روز شوند.

تجربه خرید شخصی شما در حال رشد است

در هنگام خرید توجه شخصی تغییر نکرده است. هر خریدار یک تجربه شخصی با رشد تکنولوژی می خواهد. فناوری تضمین می کند که هر خریدار فقط از برخی پیشنهادات در نظر گرفته شده برای خود راضی است. استفاده از فناوری برای ارسال هدیه و یادبود تولد به آنها احساس مهم بودن و به خاطر سپردن می دهد.

تحویل سریع و تخفیف های هنگفت

چه کسی محصولی با قیمت پایین تر بدون معامله با مغازه داران نمی خواهد؟ چه کسی نمی خواهد محصولات خود را در همان روز بدون مراجعه به فروشگاه تحویل بگیرد. رقابت و تقاضا برای هر دو در حال افزایش است. گاهی اوقات این یک چالش است ، اما با توجه به اینکه فروشگاه ها گزینه تحویل در همان روز را با هزینه های اضافی ارائه می دهند ، در بین مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. آمازون یکی از سایت هایی است که امروزه همه مصرف کنندگان آن را دوست دارند.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش زیادی در نزدیک شدن مشتری به خرده فروشان داشته اند. مشتریان می توانند مستقیماً به مارك ها پیام ارسال كنند و به س fastالات خود سریع پاسخ دهند. خدمات مشتری بسیار افزایش یافته است. در واقع ، مارک ها همچنین استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest و غیره را برای تبلیغ شروع کرده اند. در حقیقت ، دکمه های دعوت به عمل مانند “اکنون بخرید” و “خرید کن” در این سیستم عامل ها وجود دارد که به مشتریان امکان می دهد مستقیم از صفحه خرید کنند. این فرصت را به مشتریان می دهد تا مارک را کشف کنند و بیاموزند که بیشترین چیزی را که به آنها ارائه می دهد

اینها برخی از روشهایی است که فناوری تا حدود زیادی بر تجارت الکترونیکی تأثیر گذاشته است. اینها تنها روشها نیستند ، اما تنها چند رسانه محبوب هستند که بر تجارت الکترونیکی و مشاغل اینترنتی تأثیر گذاشته اند. این روش ها نقش عمده ای در تحول تجارت الکترونیکی و بزرگتر کردن آن در حد امروز دارند. پیشنهادات ، تخفیف ها و چندین گزینه پرداخت درهای باز برای مشاغل کوچک برای شروع تجارت اینترنتی با سرمایه گذاری اندک است.

نتیجه

وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه نحوه مشاهده افراد از تجارت الکترونیکی را تغییر داده اند. این روش برای اکثر مردم به روش ترجیحی خرید تبدیل شده است. همراه با برنامه های تلفن همراه برای شبکه های اجتماعی ، به کسب و کارها کمک می کند تا از طریق این سیستم عامل ها سود بیشتری کسب کنند. در واقع برخی از آنها با سرمایه گذاری اندک تجارت اینترنتی خود را از خانه آغاز کردند. در سراسر هیئت مدیره ، فناوری بر مثبت ترین راه های کمک به رشد تجارت الکترونیکی و همه مشاغل اینترنتی تأثیر گذاشته است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا