مواردی که باید قبل از طراحی آرم شرکت خود توسط یک آژانس مارک تجاری در نظر بگیرید

[ad_1]

اپل | بازی

آیا به خاطر دارید ، در دوران کودکی ما فقط با دیدن آرم های آنها بازی شناسایی نام شرکت یا مارک های شرکت را انجام می دادیم؟ این واقعاً یک بازی سرگرم کننده بود زیرا ما برخلاف برخی از آرم هایی که به نظر می رسید برای ما وجود ندارد ، اغلب نام شرکت های بزرگ را بلافاصله فقط با یک نگاه به آرم آنها می گفتیم. خوب این استراتژی ایجاد آرم تجاری است!

اگر یک آرم به صورت استراتژیک طراحی و به بازار عرضه شود ، می تواند شتاب بیشتری برای به حداکثر رساندن قدرت خرید مشتری داشته باشد. به نمادین ترین نمادها مانند نایک ، اپل ، لوئیس ویتون و سایر غول ها نگاهی بیندازید. آنها در تبلیغات شدید محصولاتشان نیستند اما فروش آنها بیشتر است. دلیل این امر این است که بیشتر فروش ها توسط آرم های آنها انجام می شود. بیایید در مورد مواردی که قبل از طراحی آرم شرکت شما باید در نظر بگیریم صحبت کنیم:

  • نوع آرم مهم است
    شما متوجه شده اید که بیشتر شرکت ها از آرم های تک رنگ استفاده می کنند در حالی که برخی از آنها برای ساختن آرم خود از حروف استفاده می کنند. بیایید در مورد انواع مختلف آرم بحث کنیم:

  • متون
    این آرم ها اغلب کلماتی مستقل هستند و به هیچ گونه تزئینی نیاز ندارند. آنها مستقل هستند زیرا از یک رنگ ، ساختار و اندازه ساخته شده اند. مثالها: CNN ، Facebook ، IBM و غیره

  • شکل نامه
    آرم های شکل حروف بیشتر از این واقعیت که با صعود و نزول ساخته می شوند ، شبیه کلمات متنی هستند. همچنین در ارتفاع حروف بزرگ و کوچک تفاوت وجود دارد. مثالها: HP ، Godrej ، DC و غیره

  • خلاصه
    وقتی شعاری مربوط به مارک تجاری ، شعار یا زمینه نباشد ، انتزاعی نامیده می شود. این آرم ها فقط مواد گرافیکی یا تصاویر هستند.

  • خوش منظره
    برخی از شرکت ها مانند توییتر و استارباکس هوشمندانه از آرم های تصویری استفاده می کنند و به خوبی در جای خود ظاهر می شوند. وقتی هر تصویری مارکی را به تصویر می کشد که شبیه چیزهای استعاری است ، اینها آرم های تصویری هستند.

  • رنگ آرم
    در انتخاب رنگ آرم شما یک زاویه علمی وجود دارد. شما آرم هایی با رنگ های مختلف برای شرکت های معروف دیده اید. هر رنگ تأثیر روانشناختی بر روی مغز انسان دارد که باعث جذابیت آن می شود. به عنوان مثال ، رنگ زرد به دلیل پتانسیل ارائه خدمات سلامت ، نماد طراوت ، نشاط و شادی است. این رنگ قرمز پررنگ ، جوانی و با شدت بالا را نشان می دهد که به خوبی با محصولاتی مانند Red-Bull یا Pepsi مطابقت دارد

  • قلم آرم
    مشابه رنگ آرم ، انتخاب قلم نیز به همان اندازه مهم است که ذهنیت افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. با توجه به این نکته ، شما باید فونت آرم خود را هوشمندانه انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت حقوقی یا IT را اداره می کنید ، آرم باید قوی و سازگار باشد. از طرف دیگر ، اگر صاحب یک تولید کننده شکلات هستید ، انتخاب قلم منحنی و ظریف بیشتر سودمند خواهد بود زیرا کودکانه و شیطانی را در محصول شما به تصویر می کشد.

اکنون می دانید که چگونه طراحی ، رنگ ، فونت و حتی نوشتن می تواند بر روی کسب و کار شما تأثیر بگذارد. بنابراین ، یک آژانس تبلیغاتی درجه یک استخدام کنید تا آرم مناسب برای شرکت خود ایجاد کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا