شبکه بازاریابی آفلاین

آیا بازاریابی شبکه ای فقط بدون اتصال به اینترنت قابل انجام است؟ خوب بله و نه اکثر شرکت های بازاریابی شبکه ای دارای سیستم های آنلاین یا مناطق عضویت هستند که برای فعالیت در تجارت شما باید در آن وارد شوید. برای ثبت نام کمیسیون بررسی افراد خط پایین و غیره را بررسی کنید.

این همه به صورت آنلاین انجام می شود اما این چیزی نیست که من می خواهم درباره آن صحبت کنم. من می خواهم در مورد ایجاد مشاغل بدون اتصال به اینترنت صحبت کنم. سوال بهتر این است که آیا می توانید فقط با بازاریابی آفلاین یک تیم چند میلیون دلاری بسازید.

حقیقت صادقانه بله است. بیشترین تفاوت در بازاریابی شبکه ای با بازاریابی آفلاین ایجاد شده است. فقط شرکت های جدید در تلاشند تا به نمایندگان خود بیاموزند که چگونه به صورت آنلاین پرورش و ایجاد هدایت کنند. بازاریابی آنلاین کار آسانی نیست و همه نمی توانند آن را انجام دهند. به همین دلیل شما فقط به نمایندگان خود آموزش آنلاین بازاریابی می دهید. اما در عین حال نمی توانید به آنها آموزش دهید که به صورت آفلاین بازاریابی کنند. شما باید آنها را با هم مخلوط کنید.

بازاریابی آنلاین سرگرم کننده است اما شما فقط با بازاریابی اینترنتی نمی توانید یک تیم میلیارد دلاری رشد دهید. بعضی از افراد ماهها تا سالها قبل از دیدن نتایج آنلاین به سر می برند و این فقط سریع نیست. در پایان روز آنچه شما نتیجه می گیرید قرار دادن فرصت یا سخنرانی خود در برابر مردم است. برای این کار راهی آسانتر از گفتگو با مردم در خیابان توزیع سی دی دی وی دی و موارد دیگر وجود ندارد.

بنابراین اگر می خواهید یک تیم عالی را به صورت آفلاین پرورش دهید از بازاریابی اینترنتی نیز استفاده کنید. پول زیادی در اینترنت وجود دارد و چرا از اینترنت به نفع خود استفاده نمی کنید؟ نیازی به گفتن نیست که شما می توانید با بازاریابی آفلاین یک تیم سریع و ثروتمند بسازید. تا زمانی که سیستم جذب آموزش و ابزار خوبی داشته باشید در آستانه میلیونر شدن قرار دارید. این فقط به سخت کوشی فداکاری و کمی وقت نیاز دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا