جوزف مک لندون – مروری بصیرت آمیز

جوزف مک لندون یک مربی است که به بازاریابان شبکه کمک می کند تا طرز تفکر ایجاد مشاغل MLM خود را توسعه دهند. از زمان ملاقات 1986 با نویسنده و سخنران مشهور آنتونی رابینز زندگی حرفه ای جوزف مک لندون در یک مسیر رو به بالا قرار داشته است. جوزف پس از ملاقات و کار تیمی با استادان هنر به فن آوری مهارت های آموزش و تأثیرگذاری تسلط یافت. با انجام این کار وی برای کمک به مردم در غلبه بر ترس احساس ناکافی بودن هراس و سایر چالش های عاطفی که مانع از انجام کارهایی می شود که افراد زیادی مانع آن می شوند از مهارت بالایی برخوردار می شود.

جوزف مک لندون بعد از کار و یادگیری از سرمربیان اکنون خودش یک مربی و کاتالیزور است. او اکنون به عنوان سرمربی و مربی در تونی رابینز به نام مناسب دانشگاه استاد کار می کند که با حضور کارآفرینان رهبران بازرگانی مدیران شرکت ها و افرادی که کیفیت زندگی بهتری برای خود یا شرکت های خود دارند. مشتریان آن 46 کشور مختلف را در بر می گیرند. مک لندون با همکاری با آنتونی رابینز دو کتاب پرفروش نوشت: ایده های قوی و قدرت نامحدود انتخاب سیاه.

جوزف مک لندن بنیانگذار گروه تحقیقاتی موفقیت یک شرکت مشاوره ای است که تمرکز خود را روی آموزش عملکرد بهینه و همچنین کارگاه ها و سمینارها برای صاحبان مشاغل در سراسر جهان قرار داده است. این اتفاق پس از یک حرفه درخشان در CBS Records رخ داد. جوزف اکنون به مدت هفت ترم به عنوان مربی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس کار کرده است و در برنامه مهندسی و راهنمایی دانشگاه ارتباطات پیشرفته نفوذ انسانی رهبری و مهندسی مجدد انسان را آموزش می دهد.

در موارد متعددی از مک کلندون دعوت شده است تا آموزش های شرکتی و سایر موارد را به شرکت های مختلف Fortune 500 در ایالات متحده و جاهای دیگر ارائه دهد. وی به عنوان یک متخصص شناخته شده در فنون فروش و روانشناسی بازاریابی به بسیاری از متخصصان بازرگانی کمک کرده است تا بر رفتارها و موانع داخلی و خارجی که اغلب مانع نتایج فروش هستند غلبه کنند. تأثیر مهارتها طرز فکر و سایر ابزارهایی را که به آنها مزیت رقابتی لازم برای رشد در بازار مدرن و کاملاً رقابتی را می دهد در اختیار آنها قرار داده است. در نهایت به بسیاری از شرکت ها و افراد برای افزایش فروش و بهبود خط تولید کمک کردند.

آیا جوزف مک کلندون می تواند به هیچ وجه به تجارت MLM شما کمک کند؟ خوب جمعیتی که سمینارهای او همچنان جمع می شوند نشان می دهد که او باید کار مفیدی برای همه شرکت کنندگان انجام دهد. آنتونی رابینز افسانه ای نمی تواند اشتباه کند که جوزف را به همکاری با او به عنوان مربی و همکار نویسنده دعوت کند. اگر دستورالعمل های وی از کیفیت بالایی برخوردار نباشند UCLA نیز نمی خواهد با استخدام جوزف مک کلندون به عنوان مربی اعتبار خود را به خطر بیندازد.

بنابراین همه اینها چه پیشنهادی دارد؟ با استفاده از مشاوره ای که مربیان متخصص – مانند آقای مک کلندون – به شما می آموزند به زندگی و تجارت خود رونق بخشید. اکثر افراد و شرکت های موفق به راحتی اعتراف می کنند که بسیاری از موفقیت خود را مدیون اطلاعات بصیرتی هستند که از یک مربی مربی متخصص کتاب راهنما یا منابع مشابه جمع آوری شده اند. خود مک لندون به راحتی به ما می گوید که دستیابی به موفقیت وی به عنوان یک متخصص پس از جلسه 1986 با مربی آنتونی رابینز که هنوز هم تاکنون تأثیر مثبتی بر جوزف داشته است رخ داده است.

بنابراین شکست شما از کجا ناشی می شود؟ این برای گفتن شماست. اما در واقع شما در حال حاضر حتی نمی توانید ادعا کنید که آن را می دانید. اما مانند شانس شکست ها اغلب ناشی از کارهایی است که ما انجام می دهیم یا شرکتی که نگهداری می کنیم. بندرت اتفاقات شانس و شکست برای کسانی رخ می دهد که کاری نمی کنند.

بنابراین امروز یک مربی استخدام کنید در سمینارهای مربوط به زمینه کاری خود شرکت کنید کتاب بخوانید دانش و تجربه خود را افزایش دهید و شانس موفقیت خود را افزایش خواهید داد. اینها قطعاً برخی از مواردی است که زندگی جوزف مک لندون به ما می آموزد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا