[ad_1]
یکی از مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر وب توانایی آن در خودکارسازی بازاریابی ایمیل شماست. اکنون من فقط در مورد پاسخ دهنده خودکار ساده صحبت نمی کنم که پس از پیوستن به لیست شما پیام های کنسرو شده را شلیک می کند. من در مورد پیام های هدفمند و تأثیرگذار صحبت می کنم که در زمان مناسب به افراد مناسب تحویل داده می شود.
من در مورد آنچه من بازاریابی ایمیل حسگر حرکت می نامم صحبت می کنم. من فکر می کنم بهترین راه برای توصیف آنچه یک سیستم بازاریابی پست الکترونیکی برای CRM مبتنی بر وب می تواند انجام دهد ارائه مثالی است.
فرض کنید شما لیست خود را از مدتی قبل ساخته اید و 2000 مشترک دارید. برخی از این مشترکین ممکن است به محصول X علاقه مند باشند و برخی ممکن است به محصول Y علاقه مند باشند. اما شما نمی دانید. بنابراین هر بار که ایمیل آماده ای را در مورد محصول X برای افراد علاقه مند به محصول Y ارسال می کنید آنها را بی ربط می دانند. بنابراین آنها بی ربط می شوند. مهم است که پیام های خود را هدف قرار داده و مخاطبان خود را با آنچه می خواهید درگیر کنید. اگر اینطور نیست آنها لیست شما را ترک می کنند یا به احتمال زیاد فقط بر روی دکمه هرزنامه کلیک کنید.
بنابراین این سؤال مطرح می شود چگونه می توانید ایمیل های X را برای Product X و ایمیل های Y را به تولید کنندگان Y بدست آورید. واقعاً این همان چیزی است که شرکتها درمورد اینها هستند. ارائه راه حل مناسب در زمان مناسب برای شخص مناسب. این چیزی است که بازاریابی ایمیل به شما امکان می دهد تا نرم افزار CRM مبتنی بر وب را تهیه کنید.
اولین هدف وقتی لیست بزرگی دارید این است که شروع به تقسیم آن کنید. Infusion CRM مبتنی بر وب به شما اجازه می دهد تا لیست خود را با استفاده از آنچه آنها پیوندهای قابل ردیابی می نامند تقسیم کنید. بنابراین شما یک ایمیل با تصاویر از دو محصول ارسال می کنید. Product X and Product Y. اگر مشتری Product X را لک کند Infusion به طور خودکار آنها را (کلیپ) از طرف شما برچسب گذاری می کند تا اینکه شما بدانید که وی به محصول X علاقه مند است. این به طور خودکار انجام می شود. آنها مجبور نیستند آدرس ایمیل یا اطلاعات خود را وارد کنند تنها کاری که می کنند کلیک روی تصویر محصول X و رونق مشخص شده و ایمیل شما تقسیم می شود. این قوی است!
بازاریابی ایمیل بسیار فراتر از رتبه اول شماست. هنگامی که می دانید محصولات X را دوست دارند می توانید 3 رنگ Product X را انتخاب کنید. اگر اکنون روی یکی از آنها کلیک کنید می دانید که آنها واقعاً علاقه مند هستند و می توانید لیست خود را به پایین تقسیم کنید. در اینجا ما فقط در مورد بازاریابی صحبت می کنیم.
برای لحظه ای به خدمات مشتری فکر کنید. شخصی در حال تماس با مشاغل شما است و آنها به طور خودکار ایمیل پیگیری را برای شما ارسال می کنند که از شما خواسته می شود نیازهای آنها را برآورده سازد. در ایمیل می توانید 3 لینک عالی – خوب – منصفانه – کلیک کنید و بر روی لینک کلیک کنید و به طور خودکار از نظرات خود مطلع خواهید شد! اینها موارد شگفت انگیزی است. اگر می خواهید مثالی پیدا کنید GoDaddy را بررسی کنید. آنها از یک تاکتیک بسیار مشابه استفاده می کنند و بسیار موفق هستند. از طرف دیگر مدیرعامل GoDaddy مدیرعامل باب پارسونز ایده های بسیار خوبی در مورد وبلاگ خود دارد.
اگر علاقه مند به آزمایش InfusionSoft هستید – سیستمی که به شما امکان می دهد تمام این تاکتیک های شگفت انگیز مانند نینجا را انجام دهید فقط کافی است در زیر کلیک کنید تا نسخه آزمایشی رایگان دریافت کنید.
[ad_2]