دنیای وب

10 روش برتر برای یادگیری در مورد تکنیک های فروش ناعادلانه

هرچیزی که فکرش را بکنید می توانید بصورت آنلاین خریداری کنید. اگر به دنبال راهنماها و محصولات خوب بازاریابی هستید ، میلیون ها نفر برای انتخاب وجود دارد. چگونه می توانید فراتر از هیاهوی تبلیغاتی بروید و بهترین محصولات را برای موفقیت در کار خود پیدا کنید؟

10. بدانید که چه چیزی نیاز دارید. می خواهید چه مشکلی را حل کنید؟ احتمالاً به بازدید بیشتری از وب سایت خود نیاز دارید. شاید شما می خواهید نوشتن را بهتر یاد بگیرید. قبل از جستجوی راه حل بدانید که به دنبال چه چیزی بگردید.

9. بودجه خود را بدانید. آیا می خواهید روزانه 100000 بازدید کننده به وب سایت خود بفرستید؟ شما حداقل باید صدها دلار هزینه کنید. آیا به دنبال روش های رایگان رانندگی در ترافیک هستید؟ این کتاب الکترونیکی می تواند به شما یاد دهد که چگونه این کار را با زیر 50 دلار انجام دهید.

8. واقع بین باشید. اگر یک کتاب الکترونیکی 10 دلاری ادعا می کند که روزانه 100000 نفر را به وب سایت شما می فرستد ، این یک مشکل است.

7. هیچ چیز رایگان نیست. بسیاری از بازاریابان محصولات رایگان را به شما ارائه می دهند. بعضی از آنها واقعاً خوب هستند ، اما سعی خواهند کرد شما را مجاب کنند که در بعضی مواقع چیزی بخرید. هر چند این هیچ مشکلی ندارد

6. محصولات پولی بهتر از محصولات رایگان هستند. جمله “شما آنچه می پردازید می گیرید” حقیقت زیادی دارد.

5. محصولات سفارش داده شده دارای ارزش هستند. اگر همه در مورد کالایی صحبت کنند و آن را بخرند ، احتمالاً ارزش دارد.

4. مراقب نرمی و لطافت باشید. وقتی صفحه فروش شما به نظر فروشنده اتومبیل دست دوم می رسد ، ممکن است حقیقت را به شما نگوید. به یاد داشته باشید هر کسی که بخواهد کالایی را به شما بفروشد فقط در مورد جنبه های مثبت محصول صحبت خواهد کرد.

3. تحقیق خود را انجام دهید. Imreportcard سایتی عالی برای بررسی بررسی بازاریابی آنلاین محصولات است.

2. تمام گواهینامه ها را تأیید نکنید. “ترک تحصیل در دبیرستان در اولین ماه کار خود 3.2 میلیون دلار درآمد کسب می کند!” حتی اگر در دنیای بازاریابی هر از گاهی اتفاقاتی از این دست رخ دهد ، بازهم چشم انداز بهتری برای انجام قرعه کشی خواهید داشت.

1. در برابر شگردهای گوسفند مانند مقاومت کنید. آیا تا به حال سعی کرده اید یک صفحه و یک پنجره بازشو را ببندید که از شما می خواهد بمانید؟ تحقیقات می گوید این موارد م workثر است ، اما از نظر من این کار غیراخلاقی است. اگر در نوشتن اصالت وجود نداشته باشد ، پس احتمالاً صادقانه نیست. کسی را پیدا کنید که آن را مثل خوب ، بد و صدای خودش بخواند. افرادی که شبیه روبات هستند فقط آنچه را که از کار به آنها گفته شده کپی می کنند. آنها برایشان مهم نیست که محصولشان خوب است یا نه.

فریب خوردن آسان است ، اما بازاریابی اخلاقی صادقانه آغاز می شود. هنوز محصولات بسیار خوبی یافت می شود که به شما کمک می کند تا به تمام اهداف خود برسید. امیدوارم ، شما می توانید اطلاعات اضافی را مرتب کنید و چیزهای خوب را پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا