5 روش برای بهبود بازاریابی YouTube

[ad_1]

با افزایش محبوبیت ویدئوها و تبدیل شدن به یکی از مهمترین کانالهای کشف محتوا YouTube اهمیت بیشتری پیدا کرده و به عنوان رسانه اصلی انتشار مطالب شناخته شده است.

از هم اکنون یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجو است.

هر دقیقه تقریباً 60 ساعت محتوای ویدئویی در YouTube بارگذاری می شود و هر 24 ساعت بیش از 4 میلیارد فیلم مشاهده می شود.

از آنجا که مشتریان تمایل دارند بین سیستم عامل های مختلف جابجا شوند تنها منطقی است که صاحبان مشاغل به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند و نیازهای آنها را در همه این نقاط لمس برآورده کنند.

همانطور که همه ما می دانیم YouTube اکنون یک محصول Google است و بازاریابی YouTube به طور خودکار باعث افزایش محتوا در نتایج Google نیز می شود.

اگر هنوز به بازاریابی ویدیویی روی نیاورده اید باید عجله کنید. یک بعد کاملا جدید به ترکیب بازاریابی خود اضافه کنید و به فعالیت های خود عمق ببخشید.

اگر مدت زیادی است که شانس خود را در بازاریابی YouTube امتحان کرده اید و هنوز نتیجه ای نگرفته اید می توانید از استراتژی های عملی ذکر شده در زیر برای تقویت تلاش های بازاریابی YouTube خود استفاده کنید.

در اینجا چهار نکته برای توسعه بازی بازاریابی YouTube وجود دارد:

  • بنشینید و جستجو کنید

نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت درک چشم انداز تمرکز کنم. به راحتی یکی از کم اهمیت ترین جنبه های بازاریابی محتوای ویدیویی است. تا آنجا که می توانید سعی کنید و در مورد بازار هدف تخصصی و بازیگران برجسته رده خود جذب کنید.

  • طرح

یک جمله معروف وجود دارد که به خوبی در زمینه بازاریابی دیجیتال اعمال می شود. کسانی که موفق به برنامه ریزی نشده اند قصد شکست دارند. اکنون که به خوبی از سناریوی غالب و رقابت خود آگاه هستید زمان آن فرا رسیده است که برنامه ریزی را برای نحوه انجام آن شروع کنید.

طرح بندی ساختارهای فیلم و اسکریپت یک گزینه است. همچنین باید لیستی از بسته های محتوا را قالب بندی کنید. سطل های محتوا یک منبع واقعاً م effectiveثر برای آموزش و سرگرمی است و سپس بینندگان خود را به جایی که می خواهید هدایت کنید.

  • محتوای نامتعارف و جذاب ارسال کنید

حداکثر مردم می توانند یک آموزش خشک و یکنواخت داشته باشند زیرا این اطلاعات منحصر به فرد را در اختیار آنها قرار می دهد که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند. با این وجود هیچ کس تبلیغ رسانه ای خسته کننده و مرده ای را نخواهد دید. لطفاً نکته تقلید نکردن از هنرمندان مشهور را روشن کنید.

در عوض آنچه شما باید انجام دهید این است که از منطقه محصول فوری خود خارج شوید و سعی کنید مردم را هیجان زده کنید در حالی که در مورد برند و خدمات خود مثبت فکر می کنید.

  • بدون ریتم محتوا نمی توانید کار کنید

بدون کاهش محتوا تلاش های شما برای بازاریابی YouTube هیچ ارزشی ندارد. اگر با پست های خود سازگار نباشید به راحتی نمی توانید افراد زیر را ایجاد کنید.

بیشتر بازاریاب های YouTube با یک شروع طاقت فرسا شروع می کنند اما با گذشت زمان کمرنگ می شوند. دلیل آن این است که سازگاری مستلزم کار سخت و بی پایان است.

به هیچ وجه این توصیه ای برای ارسال مطالب پیش پا افتاده و آزار دهنده نیست. این به سادگی کار نمی کند.

  • همکاری

تقریباً همه بازاریاب های موفق YouTube با یکدیگر همکاری می کنند. هیچ چیز بهتر از سو advantage استفاده از زحمات شخص دیگری و مخاطبان او و به اشتراک گذاشته شدن و دیدن میلیون ها محتوای شما نیست.

همکاری دو طرف سودمند است و برای همه بازاریابانی که همه از گروه مخاطب یکدیگر بهترین بهره را می برند یک موقعیت برنده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا