MAXeGEN – تقلب یا بازنگری قانونی یک فرصت MLM

[ad_1]

پول | کسب درآمد

شرکت

MAXeGEN یک شرکت بهداشتی یکپارچه است و متعهد به ارائه محصولات غذایی با کیفیت بالا برای افرادی است که اهمیت تعادل در زندگی خود را درک می کنند. دفتر مرکزی MAXeGEN دارای یک شبکه رو به رشد از توزیع کنندگان بازاریابی مستقل است که حداکثر سلامتی را در سراسر جهان فراهم می کنند.

محصولات

خط تولید MAXeGEN مکمل های غذایی و ویتامین ها است. روش MAXeGEN مکمل ها و ویتامین هایی را ارائه می دهد که به عقیده بسیاری از کارشناسان تقریباً باید در رژیم غذایی همه افراد گنجانده شود. MAXeGEN پنج محصول اصلی دارد. VITAMAX ، OMEGAMAX ، OSTEOMAX ، COQMAX ، VEGGIEMAX.

طرح جبران خسارت

هر توزیع کننده جدید با یک ماتریس اجباری 2 4 4 شروع می کند. شما درآمد را براساس تعداد توزیع کنندگان در هر چهار سطح دریافت می کنید. و از آنجا که ماتریس برنامه پرداخت MAXeGEN ، MAXeMATRIX فقط 2×4 است ، می توانید به سرعت به سطح درآمد بالاتر خود برسید. Forced Matrix اگر زود شروع کنید یک برنامه عالی است ، اما برنامه پرداختی نیست که بیشتر بازاریابان شبکه ترجیح می دهند. روش های زیادی برای کسب درآمد با MAXeGEN وجود دارد ، با این حال شما همیشه باید در مورد هر فرصت مشاغل خانگی تحقیق کنید. برنامه های جبران خسارت ماتریس اجباری راهی عالی برای کسب درآمد در صورت ورود زودهنگام است. اگر احتیاط کنید ، اگر فکر می کنید پس از عضویت درآمد زیادی کسب خواهید کرد ، به شما توصیه می کنم فارغ از وقت پاره وقت یا تمام وقت ، راهی دیگر برای کسب درآمد پیدا کنید. ببینید با بازاریابی شبکه ای آنها به ندرت فقط برای عضویت به شما پول می دهند.

نتیجه

آیا MAXeGEN کلاهبرداری است؟ La MAXeGEN یک فرصت مشاغل مستقر در خانه است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا