چگونه مشتریان خود را در اینستاگرام پیدا کنیم

[ad_1]

اینستاگرام

بنابراین چگونه مشتری ها را در اینستاگرام پیدا می کنید؟ نحوه کار:

رزومه شما: نگاهی دقیق به مشاغل خود و آنچه را که انجام می دهید بیندازید شما هستید اقدام کنید ، سپس مطمئن شوید که CV شما با شغل شما مرتبط است. و خاص باشید. به عنوان مثال ، اگر بنگاه املاک و مستغلات هستید ، به مردم بگویید چه کاری انجام می دهید و کجا انجام می دهید! بسیاری از Instagram Bio این نکته را از دست می دهند. ممکن است بیوگرافی بگوید ABC Realtor خانه ها را به میلیون ها دلار می فروشد. این خیلی گسترده است ، فکر نمی کنید؟ این مسکن دقیقاً کجا این میلیونها دلار را در خانه ها می فروشد؟ CV بهتر اینگونه خوانده می شود؛ جان اسمیت – مسکن در میامی ، فلوریدا یک ملک چند میلیون دلاری است. اکنون یک پیرو جدید بالقوه این مطلب را می خواند و می داند این شخص چه کاری انجام می دهد و کجا انجام می دهد. اکنون به یافتن یک پیرو هدف جدید نزدیک شده ام.

عکس های خود را: اینستاگرام همه چیز در مورد عکس یا عکس است ، نه؟ بنابراین هرکدام را حساب کنید! بنابراین یک بار تصمیم گرفتید که چیست شما هستید برو جلو ، پیشنهاد خود را ارسال کنید بعضی اوقات ما بر اساس آنچه “اعتقاد داریم” مخاطب ما فقط می خواهد کشف کند که ما همه چیزهای تصادفی را هدر می دهیم و هیچ چیز ربطی به کار شما ندارد ، مشغول انتشار انواع و اقسام چیزها هستیم. بنابراین ، اگر قصد شما این است که از پشت صحنه به پیروان خود نگاهی بیندازید ، بر ارسال تصاویر دفتر ، کارمندان ، پروژه ها و غیره تمرکز کنید. اما اگر تجارت شما به محصول وابسته است ، می توانید روی تصاویر محصول خود تمرکز کنید. آیا می توانید حتی محصولات خود را هنگام ساخت ، استفاده یا فروش بفرستید؟ شما اکنون آنچه را که مخاطب از شما می خواهد به او می دهید نه آنچه را که فکر می کنید می خواهد.

نظرات شما؛ هنگام نوشتن نقد ، وقت بگذارید تا به آنچه می نویسید فکر کنید ، هجی خود را بررسی کنید و آن را با صدای خود بگویید. مثلا ؛ اگر مشاغل شما آرایشگاه است و آخرین روند را به سبک خاص مو ارسال می کنید ، ممکن است زیرنویس چیزی شبیه این باشد: مدل موی جدید از باند های میلان اکنون از طریق ما در دسترس شماست! یا عنوان شما قابل خواندن است ، این سبک جدید هم اکنون در سالن ما موجود است. ببینید چطور زیرنویس با تصویر ارتباط دارد.

هشتگ های شما: از هشتگ ها گاهی اوقات سو mis استفاده می شود. مردم گاهی اوقات باجمع“هشتگهایی مانند” عشق “و” سلفی “و دیگران ، و من فکر می کنم اگر آنها از این برچسب ها استفاده کنند ، لایک و دنبال کننده بیشتری خواهند گرفت. مطمئنا ، در موارد خاص ، ممکن است کارساز باشد ، اما اگر کسی برای کسب و کار شما جستجو کند از # هشتگ استفاده می کند آنها به احتمال زیاد به دنبال کلمات مرتبط با تجارت شما هستند. بنابراین هنگام استفاده از # هشتگ ، از آنها به درستی استفاده کنید. اگر تجارت شما گل فروشی است ، ابتدا از هشتگ هایی استفاده کنید که مربوط به تصویر شما و سپس تجارت شما باشد. نمونه ای از هشتگ ها برای تصویری از گل های قرمز می تواند باشد ؛ گل رز # طوفان طولانی # گل فروشی # گلهای تازه # نام مشاغل شما – ما همیشه دوست داریم نام تجاری خود را در هشتگ ها وارد کنیم ، بنابراین همینطور است. درست است. کمی فکر و تمرکز کنید و حساب اینستاگرام شما با پیروان هدفمندی که می توانید تجارت خود را با آنها به اشتراک بگذارید منفجر خواهد شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا