بازاریابی ویروسی – آیا می توانید آن را عملی کنید؟

[ad_1]

بازاریابی ویروسی به عنوان روش جدید برای افزایش نفوذ در بازار و ایجاد آگاهی از برند در فضای اینترنت به طور گسترده توصیف می شود. طبق گزارش جدیدی از تحقیقات مشتری بازاریابی ویروسی در بین مصرف کنندگان آنقدر مسری نیست که تبلیغ کنندگان آن را دوست دارند. بازاریابی ویروسی گاهی به تبلیغات ویروسی نیز گفته می شود.

بازار یابی

بازاریابی وب یک عرصه کاملاً جدید است و شرکت ها / افراد برای ارتقاء خود تلاش می کنند. بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی به تکنیک های بازاریابی که از شبکه های اجتماعی از قبل موجود استفاده می کنند برای افزایش آگاهی از برند از طریق تکرار فرآیندهای ویروسی مشابه گسترش پاتوژن ها و ویروس های رایانه ای استفاده می کنند. [1] بازاریابی ویروسی یک پدیده بازاریابی است که افراد را برای انتقال پیام مارکتینگ داوطلبانه تسهیل و ترغیب می کند. بازاریابی ویروسی به این رفتار طبیعی انسان متکی است. هدف بازاریابان علاقمند به ایجاد برنامه های موفقیت آمیز در بازاریابی ویروسی شناسایی افراد با پتانسیل بالای شبکه های اجتماعی (SNP) و ایجاد پیام های ویروسی است که این بخش از جمعیت را به خود جلب می کند و احتمال انتقال آن بسیار زیاد است. یکی از نمونه های موفقیت آمیز در بازاریابی ویروسی Hotmail شرکتی است که هم اکنون متعلق به مایکروسافت است و پیام های تبلیغاتی و خدمات خود را در یادداشت های ایمیل هر کاربر تبلیغ می کند. بازاریابی ویروسی هر استراتژی را تشویق می کند که افراد را ترغیب کند تا یک پیام بازاریابی را به دیگران منتقل کنند و پتانسیل رشد نمایی در معرض و تاثیر پیام را ایجاد می کند. برخی از استراتژی های بازاریابی ویروسی بهتر از سایرین عمل می کنند تعداد معدودی علاوه بر Hotmail ساده کار می کنند. رسانه با پیام بازاریابی شما باید به آسانی انتقال و تکثیر شود: ایمیل وب سایت نمودارها و بارگیری نرم افزار.

فیلم

تبلیغات ویروسی ممکن است به صورت کلیپ های ویدیویی تعاملی بازی های فلش بازی ها تصاویر و یا حتی پیام های متنی باشد. در اینجا چند راهنمایی وجود دارد که ما دنبال می کنیم: کوتاه نگه دارید: 15-30 ثانیه کامل. داستان های طولانی را در کلیپ های کوچک تقسیم شده برای مجدداً تقسیم کنید: یک فیلم به اندازه کافی ساده برای دیگران ایجاد کنید تا دوباره و دوباره آن را بازگرداند. تجزیه و تحلیل مفیدی از یک مثال عالی از یک کمپین آنلاین ویروسی با کمک تبلیغات تلویزیونی کوتاه که مردم را به سمت یک فیلم 7 دقیقه ای سوق می دهد. به عبارت دیگر همه فیلم ها بصورت ویروسی پخش نمی شوند – راهی برای دیوانه کردن وجود دارد. شلوار جین پیامهایی با اخبار بازی ویدیویی فوق العاده با شخصیت های تلویزیون و تبلیغات چاپی برای من ارسال کرد. ممکن است یک فیلمبرداری هشت ماه بعد از پخش آن وجود داشته باشد وقتی سوژه در خبر ظاهر می شود.

رایگان

مثال خوب بازاریابی ویروسی بسیاری از سرویس های ایمیل رایگان است که بصورت آنلاین در دسترس است. خدمات رایگان ایمیل اطلاعات رایگان دکمه های خنک رایگان و نرم افزارهای رایگان که عملکردهای قدرتمندی را انجام می دهند اما نه به همان اندازه که در نسخه حرفه ای دریافت می کنید. این استراتژی ساده است: آدرس ها و خدمات ایمیل رایگان را به ما بدهید و برچسب ساده ای را در انتهای هر پیام رایگان ارسال شده ارسال کنید: ایمیل رایگان رایگان خود را از طریق ….. دریافت منابع بازاریابی آنلاین رایگان آموزش های توسعه وب سایت استراتژی های تجاری و راه حل های نرم افزاری دریافت کنید. محصولات یا خدمات ارزشمند را رها کنید. رایگان قویترین کلمه در فرهنگ لغت بازاریاب است. آنها ممکن است امروز یا فردا از این مزیت برخوردار نباشند اما اگر بتوانند موجی از علاقه را از چیزی آزاد ایجاد کنند می دانند که به زودی و بقیه عمرشان سود خواهند برد (با عذرخواهی از کازابلانکا). زیبایی همه اینها این است که آنها تبلیغات رایگان هستند.

مقالات

بازاریابی مقاله هنوز به عنوان یکی از بهترین راه های تبلیغ وب سایت شما کاملاً درک نشده است: بهتر از پرداخت هزینه برای کلیک. مقالات به عنوان یک ابزار بازاریابی ویروسی یکی از موفق ترین استراتژی ها تهیه مقاله و درسهایی مانند این است. بازاریابی مقاله: مرزهای جدید بازاریابی اینترنتی که کار می کنند. نویسندگان که از مطالب رایگان خودداری می کنند می کوشند مقالات خود را در صفحات وب دیگران قرار دهند. یک خبرنامه توسط صدها مقاله منتشر می شود و اساس مقالاتی را که صدها هزار خواننده مشاهده می کنند تشکیل می دهد. ارسال مقالات به بایگانی مقالات و ناشران eZine که مقالاتی را که نوشتید ارسال می کند یکی از سریعترین و آسان ترین راه ها برای دریافت تبلیغات فوری رایگان به وب سایت شما است و این یک راه عالی برای بازیابی لینک ها به سایت شما بدون اتصال مجدد آن است.

YouTube

مفهوم اصلی بازاریابی ویدیویی YouTube استفاده از توان ترافیک وب سایت است. روزانه ده ها هزار ویدئو در YouTube بارگذاری می شود (شنیده ام تخمین های مختلفی بین 10-65000 فیلم در روز). واضح است اما مردم صدها فیلم YouTube عنوان و ریز عکسها را می بینند راهی آسان برای ترغیب ناشران ویدیو برای ترغیب کسی به کلیک روی یک ویدیو. آیا تاکنون ویدئویی با 100000 بازدید در YouTube تماشا کرده اید و با خودتان فکر کرده اید: چگونه این فیلم دیدگاه های زیادی را بدست آورد؟ وقتی نمایش ها بعد از چند روز تا هفته شروع می شوند زمان آن است که برچسب های عمومی تری اضافه کنید برچسب هایی که دم ویدئو هستند. تا زمانی که شروع به نمایش در نتایج جستجو در یوتیوب و گوگل کند.در هفته اول که این ویدئو در اینترنت است ما از برچسب های کلمات کلیدی برای بهبود فیلم برای جستجوی YouTube استفاده نمی کنیم. از فیلم های YouTube دیگر استفاده نکنید.

دوستان

اکنون یا به زودی درصد زیادی از دوستان و اعضای خانواده آنلاین هستند. همه گیر بازاریابی ویروسی باعث می شود تا کاربران وب بتوانند تبلیغات و تبلیغات را به دوستان خود کارآمد و ارزان منتقل کنند – و برای کاربران اینترنت امروزی ایده آل است. جامعه شناسان به ما می گویند که هر فرد در شبکه ای نزدیک به دوستان خانواده و همکاران از 8 تا 12 نفر شبکه دارد. بازاریاب کاری انجام می دهد و به مصرف کننده پنج یا ده دوست می گوید. سه نفر از این دوستان ممکن است به یک دوست بگویند. و من این مقاله را در مورد بازاریابی برای دوستانم ارجاع خواهم کرد. سالهاست که بازاریاب ها وقتی می خواهند داستان را به بیرون درآورند دوستان خود را در این روزنامه ها داشته اند من مطمئن هستم که دریغ از این نیست که دریابیم چه کسی مطالب را در شرکت های به اشتراک گذاری ویدیو انتخاب می کند و آنها را نیز در لیست سرگرمی ها قرار می دهد.

نرم افزار

رسانه با پیام بازاریابی شما باید به آسانی انتقال و تکثیر شود: ایمیل وب سایت نمودارها و بارگیری نرم افزار. کیم بروکس مشاور بازاریابی آنلاین در بازاریابی بارو-بروکس مستقر در کرکلند واشنگتن می گوید که بازاریابی ویروسی به عنوان یک ابزار تجاری مصرف کننده برای محصولات بازاریابی گروهی مانند موسیقی کتاب و نرم افزار آغاز شده است. کارآمد برای ایجاد نرم افزار برای برنامه های مختلف که در واقع می تواند به عنوان ابزار بازاریابی استفاده شود. با این حال باید مطمئن شوید که این برنامه حاوی نوعی از تبلیغات است که حاوی پیام بازاریابی است. اگرچه طبیعی است که می تواند ارتباطات یا برنامه های شبکه را آزاد کند بازاریابی ویروسی نیز می تواند در برنامه های مستقل سنتی برای تسریع در گسترش شفاهی برنامه های خوب اعمال شود. این دزدی دریایی نرم افزار را به یک فرصت فروش تبدیل می کند.

بازاریابی ویروسی در جلب قلب و ذهن خوب است. به طور گسترده به عنوان روشی جدید برای افزایش نفوذ در بازار و ایجاد آگاهی از برند در فضای اینترنت توصیف شده است. بازاریابی ویروسی به معنای هدر دادن وقت افراد نیست. این درمورد دادن چیزی است که او می خواهد برای او وقت بگذارد. نه تنها اطلاعات رایگان ارائه می دهد بلکه فقط با استفاده از عامل جالب باعث می شود افراد در مورد شما بنویسند و کلمه را پخش کنند در این حالت آیفون. بازاریابی ویروسی همیشه به همان اندازه مؤثر است که دیگران در صورت درست انجام می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا