5 بزرگترین مزیت بازاریابی موبایل

[ad_1]

بازاریابی موبایل بازاریابی وب موازی برای موبایل است. در حال حاضر تحت چهار نوع اصلی قرار دارد: پیام کوتاه تبلیغات MMS بازاریابی بلوتوث بارکد 2D و بازاریابی مبتنی بر مکان. بازاریابی موبایل هنوز در مرحله شیرخوارگان قرار دارد اما بسیار جذاب و ارزان است.

بازاریابی موبایل در اتصال مشتریان بالقوه به تبلیغات رسانه ای در خط مقدم است. به عنوان مثال خریدار ممکن است در یک سوپرمارکت باشد از کنار غرفه عبور کند یا در یک رویداد ورزشی باشد. در این صورت مصرف کنندگان می توانند پیام مستقیمی در تلفن همراه خود با تبلیغات فعلی کد تخفیف ویژه یا مشوق های دیگر دریافت کنند.

این یک ارتباط قدرتمند از طریق این رسانه جدید به تبلیغ دهندگان می دهد. اول درک میزان فعلی کاربران تلفن همراه بسیار مهم است در حال حاضر میزان نفوذ تلفن همراه در آمریکای شمالی 87.6٪ است. این بالاترین میزان در میان رسانه های الکترونیکی است. بنابراین دقیقاً مزایای بازاریابی برای کاربران تلفن همراه چیست؟

مزایای بازاریابی موبایل:

قدرتمند: با پیشرفت اینترنت همراه مشتری در هر زمان و هر مکان در دسترس است. دقیقاً همین نکته است که تلفن همراه جذاب است. برچسب گذاری جغرافیایی به شما امکان می دهد برای تبلیغات هدفمند کمپین های بسیار مرتبط ایجاد کنید. بسته به مکان زمان یا سبک زندگی پیام ها ممکن است متفاوت باشد.

مربوط: بازاریابی موبایل همچنین امکان دسترسی و ارتباط فوری با چشم اندازها را فراهم می کند. با استفاده از این مزیت پیام ها می توانند برای تبلیغ بهتر تبلیغات نسبت به افراد سفارشی شوند.

مصرف کنندگان: مصرف کنندگان اعتیاد شدیدی به موبایل خود دارند. از این رو اعتیاد به تلفن همراه مزیت این مجاورت این است که حتماً پیام های خود را در زمان واقعی به کاربران تلفن همراه منتقل کنیم.

سودآور: در مقایسه با رادیوها یا تلویزیون های روستایی معرفی یک کمپین بازاریابی موبایل سریعتر و هزینه کمتری دارد زیرا پایگاه مصرف کنندگان انتخاب نیست و می تواند به سرعت توسط تبلیغ کننده از نظر میزان کارایی آن اندازه گیری شود.

همه کاره: انگیزه مانند بقیه شی نیست. علاوه بر عملکرد اصلی آن یعنی تلفن کاربران از آن برای بسیاری از توابع اضافی استفاده می کنند که می تواند برای انجام مبارزات بازاریابی تلفن همراه استفاده شود. به عنوان مثال ارسال بازی از طریق نام تبلیغ کننده یا تاریخ افتتاحیه می تواند به طور خودکار با مشترک شدن در دستگاه های مصرف کننده هنگام مشترک شدن انجام شود.

متخصصان پزشکی با برقراری ارتباط با بیماران از همه کاره بودن بازاریابی موبایل استفاده کرده اند. (تأیید قرار ملاقات ها مستقیماً از طریق پیام کوتاه یا ارائه محصولات خارجی مانند سمینارها یا سایر محصولات وب).

جذب مخاطب جدیدی که هرگز از طریق رایانه های شخصی به وب سایت مراجعه نمی کند دلیل جذاب دیگری است. به نظر می رسد فرصت گرایانه باشد اما تعداد پایانه های تلفن همراه در جهان بسیار بیشتر از تعداد رایانه ها و در نتیجه کاربران است.

قبل از در نظر گرفتن ابزارهای مختلف بازاریابی تلفن همراه لازم است که روشن شود که قوانین قانونی در مورد دریافت داده در تلفن همراه بسیار سختگیرانه هستند. در حالی که مصرف کنندگان در مورد مفاد مختلف گیج می مانند قانون اساسی و پایگاه داده های صلاحیت توسط یک انتخاب به خصوص خشن اداره می شود. همه این قوانین با حمایت از مصرف کنندگان سازگار است و باید دقیقاً رعایت شود. عدم انجام این کار منجر به شدیدترین مجازات ها می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا