[ad_1]
آیا می دانید چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟ در واقع بسیار ساده است. خود تولید محتوا به مهارت یا توانایی نوشتن زیادی احتیاج ندارد. اگر چند ساعت در مقابل رایانه خود نشسته اید و کلمات ساده مربوط به وب سایت یا وبلاگ خود را می نویسید اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی موثر بازاریابی محتوا را دارید. اکنون اولین چیزی که باید بدانید چگونه می توانید محتوا ایجاد کنید این است که بسیار آسان است. برای تکمیل این روند چند روش وجود دارد. پس از کامل شدن محتوا تنها کاری که باید بکنید این است که آن را به بازار عرضه کنید. من به شما اطمینان می دهم که روند کار بسیار آسان است. به عنوان یک چیز طبیعی نوشتن تولید محتوا برای من دشوار نیست. اما اگر موضوعی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید ترس نداشته باشید!
من می خواهم چند روش به شما نشان دهم که می توانید محتوای اصلی را بدست آورید و سپس یک استراتژی بازاریابی در اطراف آنها ایجاد کنید تا تعداد زیادی ترافیک به وب سایت یا وبلاگ خود (یا هر دو) وارد کنید. این روش ها بسیار ساده و حتی بچه دبیرستانی هستند و آنها را انجام می دهند (اگر تنبل نباشند. امیدوارم شما هم تنبل نباشید). با این گفته بیایید به اولین روش برویم که می توانید با استفاده از آن محتوایی را برای سایت خود بسازید:
1) خودتان ایجاد کنید
این روش مورد علاقه من تاکنون است. من این روش را دوست دارم چون 100٪ رایگان است! وقتی مطالب خود را می نویسید از استخدام نویسنده مستقل در هزینه صرفه جویی می کنید و در وقت صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید روزها برای تکمیل مطالب توسط فریلنسر صبر کنید. و هنگامی که شما یک استراتژی بازاریابی محتوا دارید که آماده اجرای آن هستید زمان مهم خواهد بود.
اکنون من همیشه توصیه می کنم که هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود همیشه باید در نوشتن حداقل 1000 کلمه از مطالب تلاش کنید. این اطمینان می دهد که عمیق ترین بینش شما توضیح داده می شود – بدون اینکه خواننده تعجب کند که چگونه کاری را که به شما توصیه می کنید انجام دهید. من می دانم زیرا من دائماً مقالاتی از 400 تا 500 کلمه ای را می بینم که به شما می گویند چه کاری انجام دهید اما به شما نمی گوید که چگونه کاری را انجام دهید.
هرچه تجربه بیشتری در محتوای خود داشته باشید بهتر است. این روشی است برای اثبات خود با محتوای خود و بازاریابی محتوای شما برای افراد آسان تر خواهد بود – از طریق اشتراک مطالب. بنابراین اگر نویسنده اصلی مقاله یا محتوایی هستید که تولید می کنید بهترین راه این است. با این حال تنها راه ایجاد نوعی استراتژی بازاریابی محتوای خوب نیست. گزینه بعدی:
2) خرید الگوهای مقاله
اگر تجربه نوشتن ندارید یا عادت به ارسال رزومه برای کار بعدی 10 دلار در هر ساعت در منطقه خود دارید خرید قالب مقاله مقاله ایده خوبی است. بدانید که استراتژی های عالی بازاریابی محتوا از الگوهای مقاله نشات می گیرد. شما سفارشی سازی و استفاده برای اهداف خود را آسان خواهید یافت. برخی از بهترین الگوهای محتوایی وجود دارد که می توانید در وب سایتی به نام EzineArticles پیدا کنید.
وقتی یک الگو مقاله می گیرید به خودتان یک مزیت فوری نسبت به رقبایی می دهید که نمی دانند چگونه بنویسند. بسیاری از الگوها برای موتورهای جستجو از نظر استراتژیک طراحی شده اند و نکات و ایده های خوبی برای نوشتن مکان قرار دادن عکس و فیلم و نحوه بستن با جعبه منابع این نویسنده قدرتمند به شما ارائه می دهند.
الگوهای مقاله می توانند تجارت شما را نجات دهند و همچنین یک روش عالی برای اجرای استراتژی بازاریابی محتوای شما هستند. علاوه بر این شما هر بار که از مهارت استفاده کنید مهارت های اساسی نوشتن را کسب خواهید کرد. این مانند این است که بدون نیاز به استخدام یکی از نویسندگان کلاس جهانی تبدیل شوید. که مرا به راه بعدی برای اجرای یک استراتژی موثر بازاریابی محتوا سوق می دهد. اینو ببین:
3) نوشتن برون سپاری
این گزینه مورد علاقه برای تجار موفق اینترنتی است. برخی از افراد از منابع مختلف برون سپاری می کنند. برخی افراد این مورد را در وب سایت های مستقل می یابند برخی افراد به دیگران این فرصت را می دهند که در وبلاگ یا وب سایت خود یک پوستر مهمان باشند – در ازای استفاده نویسنده از ترافیک صاحب وب سایت – و برخی دیگر نوشتن نامه را به متخصصان یک آژانس تبلیغاتی یا شرکت ارائه می دهند. بهینه سازی موتور جستجو.
این می تواند بسیار گران باشد اما بعضی از افراد وقت کافی برای نوشتن محتوا ندارند (که به همان اندازه باور نکردنی به نظر می رسد). شما همچنین باید درک کنید که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید. به عنوان مثال اگر شما یک وب سایت مربوط به مدیریت اوراق بهادار و حساب های اعتماد دارید نمی خواهید 5 دلار برای هر نویسنده مستقل کلمه 5 دلار تعیین کنید تا احساسات صادقانه ای را که سعی در برانگیختن در وب سایت حرفه ای خود دارید منتقل کند.
من دریافته ام که نویسندگان آماتور (و ارزان) مانند اینها تمایل دارند هنگام نوشتن از لحن صدای عظیم استفاده کنند. به عبارت دیگر در صورت فروش خدمات ترحیم نویسنده ای را استخدام نکنید که از بسیاری از تعجب ها و حروف بزرگ استفاده می کند. آیا می توانید تصور کنید که در صورت فوت یکی از عزیزان کسی چه احساس انزجاری نسبت به وب سایت شما خواهد داشت و به نظر می رسد تنها چیزی که برای شما مهم است پول است؟
من می توانستم بازی نوشتن برون سپاری را بدانم زیرا در حال ارائه خدمات نوشتن مستقل به دیگران در سراسر جهان بودم. من با نرخ مشخصی پرداخت می شوم باید تعداد معینی از کلمات را در مورد یک موضوع خاص و کلمه کلیدی بنویسم و باید آن را در مدت زمان مشخصی به مشتری ارائه دهم.
بعضی اوقات وظیفه دارم بیش از 500 مقاله محتوای کلمه ای برای 20 صنعت مختلف بنویسم – همه اینها در عرض 24 ساعت.
آیا می توانید تصور کنید؟
امروزه من برای خودم می نویسم و محتوای با کیفیتی می نویسم که برای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده می کنم. من قول دادم كه هرگز هوش خود را به خاطر دستمزد كم فدا نكنم فقط به اينكه درباره كار اينترنتي خود فكر كنم. و من هم پیشنهاد نمی کنم شما هم همین کار را انجام دهید.
اینها تنها برخی از راههایی است که می توانید با ایجاد یک استراتژی عالی بازاریابی محتوا شروع کنید. حالا این شما هستید که باید آن را عملی کنید. موفق باشید!
[ad_2]