بازخورد آنلاین را به صورت فعالانه مدیریت کنید

[ad_1]

Google

به نظر می رسد این روزها همه منتقد هستند. فیدرها ، بهتر یا بد ، با حقایقی در مورد بررسی کاربران به صورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی روبرو هستند. بررسی بی شمار سایتهای بررسی آنلاین کاربر به سختی قابل غربالگری است. از یک طرف ، این نمی تواند چیزی بیش از موسیقی متن برای کسانی باشد که خود را به عنوان متخصص غذا در فضای منتقد رستوران دیگران می شناسند. از نظر بسیار مثبت ، این محفلی برای مهمترین فرد در جهان رستوران ، مشتری است. اگر تجربه خوب باشد ، بررسی ها مثبت است. برعکس ، اگر تجربه مشتری منفی است ، وقت آن است که نگاهی به پیشرفت های لازم برای موفقیت رستوران خود بیندازیم.

نکاتی برای نحوه بررسی آنلاین:

1. آن را شخصاً نگیرید.

2. توجه کنید. بررسی های آنلاین و شبکه های اجتماعی برای ماندن در اینجا هستند ، بنابراین آنچه را که به شما می گویند نادیده نگیرید.

3. در پاسخگویی مراقب باشید. اگر پاسخ را انتخاب کردید ، حتماً این کار را در خلوت انجام دهید تا از اختلافات عمومی ناخواسته جلوگیری کنید. سریع و مناسب پاسخ دهید. و همیشه آنچه در اینترنت است را به یاد داشته باشید ، آنلاین بمانید.

4. اشتراک گذاری. اطمینان حاصل کنید که کارمندان و کارمندان را در جریان امور قرار دهید. نظرات مثبت باعث افزایش روحیه می شود ، در حالی که نظرات منفی می توانند مواردی را که باید مورد توجه قرار گیرند برجسته کنند.

5. برای بهره مندی از تبلیغات و بازاریابی دلار و افزایش و جذب ترافیک و گردشگران ، از خدمات سایت های بررسی آنلاین استفاده کنید.

به صحبت های مشتریان توجه کنید

سایت های مرور را با Google Alerts کنترل کنید و این برنامه رایگان است. یا برای یک سرویس مدیریت اعتبار ثبت نام کنید تا همه نام های شرکت شما را در وب تحت نظارت قرار دهد. برخی از سایت های بازبینی هنگام انتشار نظرات جدید از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهند.

بیشتر اوقات نظرات بیشتری ایجاد کنید

اکثر مشتریان راضی وقت خود را برای ارسال نظر اختصاص نمی دهند مگر اینکه شما به طور خاص از آنها بخواهید این کار را انجام دهند. با ثبت نام در یک سرویس آنلاین که به طور خودکار برای مشتریان شما ایمیل ارسال می کند و درخواست ارسال نظر را دارند ، این کار را آسان کنید. ثابت شده است که این روش ساده تعداد بررسی های مثبتی را که به شما می دهد به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این سرویس ها می توانند به پایگاه داده مشتری شما پیوند داده شوند تا بدانید که بررسی ها از مشتریان فعلی و اخیر شما انجام می شود.

اعتبار خود را در سراسر وب افزایش دهید

اطمینان حاصل کنید که دکمه “خواندن نظرات من” به طور برجسته در وب سایت شما و در صفحات رسانه های اجتماعی نشان داده شده است. این یک فراخوان جذاب برای خواندن و نوشتن نظرات را نیز فراهم می کند. برای شروع ، یک صفحه وب جداگانه ایجاد کنید که لیست نظرات شما باشد ، ترجیحاً آن را به طور خودکار به روز کنید یا مستقیماً به نمایه های کسب و کار خود در سایت های بررسی پیوند دهید. همچنین می توانید در یک خبرنامه مشتری یا در یک تبلیغ تبلیغاتی پیوندهایی را به نظرات خود اضافه کنید.

پاسخ سریع ، شخصی و مناسب

سیاستی را برای پاسخگویی به نظرات منفی تنظیم کنید و یک نفر را به عنوان سخنگوی این شرایط تعیین کنید. هنگامی که یک بررسی منفی ظاهر می شود ، به موقع پاسخ دهید ، ترجیحاً از طریق یک پیام خصوصی ، با این فرض که می توانید هویت بازپرس و اطلاعات تماس را شناسایی کنید. عدم رضایت آنها را تصدیق کنید ، توصیف کنید که چگونه قصد دارید علت آن را حل کنید و آنها را برای یک سرویس تخفیف یا حتی رایگان دعوت کنید. صاحبان رستوران موفق پا را فراتر می گذارند. آنها در صورت عدم رضایت کامل مبلغ خرید را به مشتری برمی گردانند. آنها ضرر مالی را برای دفاع از شهرت تجارت خود ضروری می دانند. اگر مشتری پاسخی نداد ، یا مایل به جبران تجربه منفی شما نیست ، یک پاسخ عمومی متفکرانه برای بررسی فرموله کنید که به شما نشان دهد چگونه مشکل را برطرف کرده و سعی در حل اوضاع با مشتری دارید.

مردم نظرات دیگران را بسیار سنگین می کنند ، حتی وقتی آنها را نمی دانند. با این حال ، آنها به احتمال زیاد به کارفرمایی اعتماد می کنند که با هدف بهبود خدمات خود وقت می گذارد تا به بررسی ها پاسخ دهد. مشتری ها به طور طبیعی جذب مشاغلی می شوند که عنصر انسانی را به نمایش می گذارند. به یاد داشته باشید ، وقتی صحبت از مدیریت نظرات مشتریان و افزایش اعتبار شما می شود ، بهترین دفاع همیشه حمله خوب است.

ارتقا reputation شهرت از طریق بازبینی آنلاین و سایت های رسانه های اجتماعی برای موفقیت در تجارت شما ضروری است. مهمانان خود را تشویق کنید که بیشتر اوقات نظرات خود را ارائه دهند ، این دسترسی به آنها را آسان تر می کند و می تواند منجر به بررسی های خوب شود و بهترین نوع تبلیغ را به شما ارائه دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا