منفی های قبلی + بازاریابی اینترنتی = بازپرداخت!

[ad_1]

آمازون | آموزش

این را تصور کنید: امروز روز مهم مصاحبه شغلی شماست. من همه چیز را از راه دور انجام داده ام تا برای روز آماده شوم. شما کتابچه های راهنمای مصاحبه ، و نقشی را که با شریک مهم خود بازی کردید ، خوانده اید. شما حتی با دوستی که در این مهمانی کار می کرد مشورت کردید و در مورد “باید بدانید” قلم انداختید. شما کت و شلوار و کراوات بلانت دارید ، (یا لباس) کاملاً آراسته. اکنون زمان آن فرا رسیده است و شما برای آن آماده هستید. با اطمینان از چک کردن ، یک نسخه از CV خود را 15 دقیقه زودتر وارد کنید. برای قدرتی بالاتر دعا کنید که این شغل مورد نیاز را بدست آورید. با شروع از 18.50 دلار در ساعت ، شکست گزینه ای نیست. با گذشت چند دقیقه از مصاحبه ، شما و مصاحبه کننده تمام می شوید. او هم CV و هم ظاهر شما را تحسین می کند. شما به هر سالی پاسخ مثبت و بدون مکث می دهید و در طول مسیر ارتباط چشمی خود را حفظ می کنید. مصاحبه رو به پایان است. از نگاه آن ، او آن را داخل کیف کرده است. ناگهان ، قرار شما سر زشت خود را نشان می دهد. شما یک فریبکار سابق هستید که سابقه جنایت در بزرگسالان خود دارید و از آن زمان به سرعت نتوانسته اید آن ابر سیاه را تکان دهید ، جلسه شما پایین تپه می رود.

این قابل درک است که زندانها صدها ، اگر نه هزاران نفر ، افراد با استعداد را در خود جای داده اند که اگر فرصتی فراهم شود ، از فرصت استفاده می کنند و می توانند به طور مثبت به جامعه ما کمک کنند. همه به نام رستگاری.

اگر شما یک محکوم / مجرم سابق هستید ، توانبخشی می کنید و بی وقفه به دنبال راه هایی برای “قانونی” رفتن هستید ، مطمئنم که دقیقاً با این سناریو روبرو شده اید. شاید بارهای بیشتر از آنچه دوست دارید اعتراف کنید. فرقی نمی کند ، در همه جا با کلاله برخورد می کنید.

شما ممکن است برای مجموعه ای از مشاغل متقاضی شده باشید که می دانید مجموعه مهارت های شما می تواند آنها را پوشش دهد ، اما با این وجود توسط نماینده انسانی که ظاهراً انسانی نیست ، رد می شود. او می گوید: “مثل اینکه آنها هرگز اشتباه نکرده اند.”

بیشتر جنایتکاران سابق / منفی گرایان به تصمیمات بدی که در گذشته گرفته اند افتخار نمی کنند و همچنین هیچ چیز یا کسی را که خارج از خودشان هستند سرزنش نمی کنند. آنها از آنچه اشتباه کرده اند پشیمان می شوند و فقط می خواهند با اصلاح اشتباه خود خسارت خود را جبران کنند. “شما لیاقت X بزرگ قرمز پشت خود را دارید!” برخی بحث خواهند کرد. از این گذشته ، صرف نظر از سن ، نوجوانی یا نبودن ، شما مرتکب این جنایت شده اید.

در حالی که دیگران بحث می کنند ، شما بدهی های خود را به جامعه پرداخت کرده اید. من آزادی شما را بدست آوردم ، غرامت شما را پرداخت كردم ، و با موفقیت آزمایش را امتحان كردم ، یا پرونده شما هر چه باشد ، بنابراین شما لیاقت شانس دوم زندگی در دادگاهی برابر را دارید ، بگذارید اولین نفری باشم كه به شما بگویم. چنین چیزی وجود ندارد. دیگر جایی برای بازی وجود ندارد. “دانش” و سپس “عدم دانش” وجود دارد.

همانطور که می بینید مهم نیست که استدلال وی درست یا غلط باشد. یا می خواهید سطح تحصیلات خود را بالا ببرید و هنگام یادگیری به دست آورید ، یا می خواهید در همان جایی که هستید بمانید. چرخ های خود را بچرخانید. این انتخاب تو است. در پایان روز ، هیچ چیز ارزش این را ندارد که به صورت رایگان یا بدون کار بدست آورید در این دنیا. این نیاز به فداکاری ، عزم راسخ و نظم و انضباط دارد. به طور خلاصه ، کار سخت و توانایی شما برای سازگاری و غلبه بر آن لازم است.

اگر می توانید از پس آن برآیید ، من خبر خوبی برای شما دارم. یک صنعت در خارج از کشور وجود دارد که سابقه گذشته شما را در برابر شما حفظ نخواهد کرد. صنعتی که می توانید از هر جای دنیا با آن تماس بگیرید. و با یک ذهنیت و آموزش مناسب ، حتی می توانید پرواز کنید. به بیان مجازی ، در این کار. این تجارت را بازاریابی اینترنتی می نامند.

بازاریابی اینترنتی مشاغل خانگی گسترده است. آنچه امروز قصد دارم درباره آنها صحبت کنم بسیاری از برنامه های وابسته است. بازاریابی وابسته آسانترین ، مقرون به صرفه ترین و سودآورترین بازاریابی از همه است. برای شروع کار لزوماً نیازی به پرداخت هزینه یک وب سایت ، محصول یا حتی پول ندارید. این می تواند مانند یک ماشین فوری باشد که به راحتی فرصتی دوم را برای مجرمان سابق فراهم می کند.

برنامه های وابسته سایتهایی هستند که حاوی کالاها و یا خدمات برای فروش هستند. صاحب این کالاها / خدمات با شما (شرکت تابعه) شریک است و در بخشی از فروش شما نشان می دهد. برای اینکه روشن شود ، شما به عنوان یک واسطه بین مالک و مشتری (مصرف کننده نهایی) عمل می کنید. مالک وب سایت ، کالا و یا خدمات را ارائه می دهد و کار شما ارجاع مشتریانی است که در واقع خرید می کنند. و به راحتی برای آن پول می گیرید. به سادگی!

چگونه کار می کند؟ خوب ، هر زیر برنامه یک URL به شما می دهد که با شماره خاص و منحصر به فرد شما که فقط متعلق به شما است ، رمزگذاری شده است. این نشانی اینترنتی است که مشتریان شما به آن پیوند می دهند. وقتی آنها خرید می کنند ، شما حقوق می گیرید!

یکی از تفاوت های برنامه های وابسته این است که آنها به شما و شرکت وابسته غرامت پرداخت می کنند. برخی به اندازه 50-75٪ کارمزد پرداخت می کنند ، که به راحتی به ذهن خطور می کند Click-bank است. فروشنده کالاهای دیجیتالی (نرم افزار و کتاب الکترونیکی). آمازون بین 5-15 درصد کارمزد پرداخت می کند. eBay یک سایت حراجی است که در درجه اول با کالاهای غیر دیجیتالی سروکار دارد و ساختار کمیسیون آن متفاوت است. همچنین کمیسیون تقاطع و بسیاری از مکان های دیگر برای انتخاب وجود دارد.

جدا از مبلغی که برای کالاها و خدمات خریداری شده از طریق شما پرداخت می شود ، بیشتر آنها به شما انگیزه نقدی برای ارجاع دیگران می دهند. برخی از شرکت ها درآمد باقیمانده را ارائه می دهند – لطفاً یک بار برگردید و برای همیشه حقوق بگیرید! برخی حتی برای شما اتومبیل های لوکس می خرند فقط مطمئن شوید که قانونی است!

اکنون می توانید ببینید که استفاده از برنامه های وابسته به عنوان شانس دوم در حرفه جنایتکاران / سابق آسان است. هدف این نیست که سریع پول نقد بگیرید ، بلکه ایجاد یک تجارت خانگی پایدار است که مادام العمر باشد. قبل از اینکه بدانید ، 18.50 دلار در ساعت فقط برای شما یک شوخی است. اما به یاد داشته باشید ، هیچ صدقه ای وجود ندارد … فقط فرآیندهای دستی. با “آلفا” درون خود ارتباط برقرار کنید و سرنوشت مالی خود را کنترل کنید. رئیس خود باشید! این مربوط به کار است ، نه حواس پرتی.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا