چگونه وب سایت خود را به درستی ایجاد کنیم – 3 راه آسان عالی برای یافتن جایگاه ویژه!

[ad_1]

CES | Google

اگر می خواهید ایده های خوبی برای سایت خود پیدا کنید ، این مقاله برای شما مناسب است. من قصد دارم در مورد 3 منبع ایده های خوب تحقیق کنم که می توانید با کشف و کاوش در آنها برخی مناطق جذاب را کشف کنید. اول از همه ، مهم است که شما چند مفهوم را درک کنید.

بازارها ، خروجی ها و خروجی های کوچک

بازار یک جامعه آنلاین از افرادی است که علاقه مشترکی در یک موضوع خاص دارند. به عنوان مثال ، عکسها یا یادگاری های ورزشی. در داخل هر بازار بسیاری از بازارهای فرعی کوچکتر وجود دارد که به عنوان فروش شناخته می شوند. در بازار عکاسی ممکن است جایگاه مناسبی پیدا کنیم ‘عکاسی پرنعمت’. در داخل هر طاقچه تعداد زیادی زیر طاقچه کوچکتر وجود دارد که به عنوان مینی طاقچه شناخته می شوند. مثلا “عکاسی از مد دوره عتیقه”.

در یک طاقچه کوچک ، کمتر از بازار طاقچه یا بازار منجر می شود ، ولی و مهمتر از همه ، نیز وجود دارد رقبای کمتری، که باعث می شود اولین وب سایت خود را برای مبتدیان به مکانی جذاب تبدیل کند.

1. Amazon.com

این مکان عالی برای یافتن بازارها و بازارهای جالب است.

در بخش ژورنال جستجو را شروع کنید

به حقیقت گفته شود ، اگر مجلات کامل به موضوعی اختصاص داشته باشند ، بسیاری از افراد اطلاعات آنلاین مربوط به آن موضوع را جستجو می کنند. برای دسترسی به بخش ژورنال ، به این قسمت بروید:

  • Amazon.com (نیازی به باز کردن حساب نیست ، زیرا فقط در حال مرور هستید!)
  • در سمت راست صفحه ، روی “کتابها” کلیک کنید
  • روی “مجلات” کلیک کنید
  • روی “مرور مباحث” کلیک کنید – لیستی از دسته بندی مجلات نمایش داده می شود

از آنجا می توانید جستجوی خود را به یک منطقه خاص مورد علاقه محدود کنید. مثلا، صنایع دستی و سرگرمی ها.

در سمت چپ صفحه ، لیستی از ایده های احتمالی طاقچه مانند: سبد ، مهره ، کتاب سازی و غیره به شما ارائه می شود. کاغذ صنایع دستی. این مجلات مربوط به رزرو قراضه و ساخت کارت را نشان می دهد.

2. ابزار کلمه کلیدی مبتنی بر جستجوی Google

قابل اعتماد و متخصص: http://www.google.com/sktool

به پایین صفحه بروید و کلیک کنید یا مهمترین کلمات کلیدی را در همه دسته ها مشاهده کنیدبا این کار می توانید به صفحه Marketplaces and Outlets آشنا برای Google بروید.

روی پیوند دسته کلیک کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. خواهید دید که نتایج (در همان گروه) به شدت با آمازون متفاوت است. به همین دلیل Google sktool که با آمازون استفاده می شود ، مکان عالی دیگری برای به اشتراک گذاشتن بینش در مورد دامنه ها و ایده ها است

3. کشف روند با eBay

همه ‘Mover and Shakers’ همیشه اولین بار در eBay ظاهر می شود.

  • قابل اعتماد و متخصص http://www.eBay.com
  • روی همه دسته ها کلیک کنید
  • دسته ای را انتخاب کنید – به عنوان مثال “کودک”
  • روی بخشهای درون کودک کلیک کنید

زیرمجموعه های زیادی به شما ارائه می شود (مراقبت از کودک ، کتاب کودک و غیره)

به عنوان مثال با انتخاب زیر مجموعه ‘مراقبت کودک’ سپس می توانید به مناطق کوچکتر مانند (مراقبت از پوست کودک ، اسباب بازی های حمام و غیره) دسترسی پیدا کنید.

با پیروی از روش های فوق ، ما موثر هستیم طاقچه های کوچک در اصل با یک بازار بزرگ شروع می شود و آن را به یک طاقچه کوچک تبدیل می کند.

چگونه وب سایت خود را بدون مشکل ایجاد کنیم؟ هر آنچه را که می توانید با سرعت خودتان بیاموزید.

روی لینک کلیک کنید در زیر و دوره کامل ویدئویی “نحوه ایجاد وب سایت من” را بگذرانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا