آیا اینترنت برای شروع یک تجارت اینترنتی جدید بیش از حد رقابتی است؟

[ad_1]

کاهش وزن

تعداد افرادی که از سال 2007 هر ساله کالا و خدمات در اینترنت خریداری می کنند ، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در ابتدا این خبر برای کارآفرینانی که به دنبال فرصت های شغلی بصورت آنلاین هستند ، خبر خوبی به نظر می رسد ، اما آیا این صحت دارد؟ شرکتهای بزرگی تقریباً در هر محیط صنعتی در سراسر اینترنت پخش شده اند. آیا اکنون یک کسب و کار جدید بسیار موفق در زمینه راه اندازی اینترنت وجود دارد؟

اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که رقابت چیز خوبی است زیرا می تواند سابقه اثبات شده در بازار را نیز اثبات کند. کاری که می خواهید در تجارت اینترنتی خود انجام دهید این است که در آن جایگاهی که رقبای شما ارائه نمی دهند ، چیزی را به جدول بیاورید.

از شروع تجارت اینترنتی خود منصرف نشوید.

اگر طاقچه ای وجود دارد که دوست دارید در آن شرکت کنید ، فقط به این دلیل که می بینید رقابت زیادی در آن وجود دارد از آن پرهیز نکنید. همه اینها بدان معنی است که شما ایده خوبی دارید و این یک بازار تثبیت شده است که به دیگران متکی است که بخشی از آن پای را نیز می خواهند.

به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت ها پس از راه اندازی Kindle فرصت های تجاری آنلاین را مشاهده کردند. موارد زیادی از محافظ ها در طرح ها و رنگ های مختلف برای افرادی که کیندل و سایر دستگاه های الکترونیکی را خریداری کرده اند به بازار آمده است. با این حال ، یک شرکت تصمیم گرفت تا از دیدگاه پیشگیری از سرقت ، طاقچه ای ایجاد کند و جلدی را ایجاد کرد که شبیه کتاب قدیمی بود. این پوشش نه تنها از کیندل شما در برابر خراش محافظت می کند بلکه سارقان بالقوه را از دیدن نیز محافظت می کند. آنها یک نقطه را بدست آوردند ، آن را اصلاح کردند و قبل از مسابقه برنده شدند.

فرصت های شغلی آنلاین در دسترس است.

هر محصولی که به طور خاص تمرکز کند ، همیشه رقابت را شکست می دهد. اگر تجارت اینترنتی شما در زمینه کاهش وزن باشد ، خواهید دید که تعداد زیادی وب سایت ، کتاب و سایر محصولات به این موضوع اختصاص یافته است. برای مصرف کنندگان آسان است که در مورد هر چیز جدیدی در بازار کاهش وزن به دلیل اشباع بیش از حد ، “سخت” نامیده می شود. بنابراین باید تجارت خود را محدود به یک قسمت از بازار وزنه کنید.

به عنوان مثال ، شما می توانید بر روی محصولات طبیعی و ارگانیک برای کاهش وزن تمرکز کنید یا بر روی زنانی تمرکز کنید که به تازگی صاحب فرزند شده اند و اکنون می خواهند وزن کم کنند و به آنچه قبل از بارداری در آن بودند برگردند. راز این است که موضوع جدیدی پیچیده شود. وقتی به همه عناوین مجله هایی که می خوانید فکر می کنید ، بندرت موضوع جدیدی وجود دارد. این صرفاً چشم انداز جدیدی از آنچه مدتی است وجود داشته است.

برای راه اندازی مشاغل آنلاین به چک لیست نیاز دارید.

هنگامی که بازاری را برای شروع کار خود انتخاب کردید ، باید رقابت در این زمینه را بررسی کنید. چه پیشنهادی دارند؟ مخاطبان آنها چه کسانی هستند؟ چه کسی نادیده گرفته می شود؟ چگونه می توانید این مکان را بگیرید و از نظر مشتری ارزش بیشتری داشته باشید؟

یکی از راه های فهمیدن اینکه افراد در یک طیف خاص به دنبال چه چیزی هستند ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. تعداد زیادی ابزار رایگان برای کلمات کلیدی در اینترنت وجود دارد که می توانید کلمات کلیدی مخاطبان خود را هنگام جستجوی اطلاعات در مورد موضوع استفاده کنید. این به شما پیشنهاداتی در مورد چگونگی محدود کردن تمرکز در جایگاه خود می دهد.

محدودیت سنی یا شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین و راه اندازی یک تجارت آنلاین کوچک وجود ندارد. صرف نظر از سن ، سوابق ، تحصیلات یا مهارت های فنی ، فرصت های شغلی آنلاین مجاز برای هر کس وجود دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا