مزایا و معایب خدمات حفاظت از سرقت هویت چیست؟

[ad_1]

امنیت | بسیار مفید

هنگامی که با یک شرکت معتبر مقدمات محافظت از هویت را انجام داده اید ، می توانید شب بدانید که از شماره تأمین اجتماعی شما برای کلاهبرداری استفاده نمی شود ، استراحت کنید. بسیاری از افراد وقتی می فهمند که ممکن است مرتکب اشتباهاتی شده و اطلاعات شخصی خود را به افراد اشتباه منتقل کنند ، وحشت می کنند. وقتی خدمات یک شرکت خوب را داشته باشید ، همیشه می توانید برای برخی مشاوره ها با کارمندان آن شرکت مشورت کنید.

شرکت های امنیتی همیشه در هنگام رسیدگی به مسائل پیچیده ای که با تماس کالج ها ، کارفرمایان و سازمان های دولتی با اطلاعات مهم شخصی ما بوجود می آیند ، کمک می کنند. یکی از بهترین راههای جلب کلاهبرداران ردیابی روشهای احتمالی استفاده از اطلاعات شخصی است. به عنوان یک فرد ، وحشت ممکن است مانع از تفکر منطقی شما شود ، در این صورت یک شرکت محافظتی به شما کمک خواهد کرد.

نشان داده شده است که تقلب در هویت هنگامی که حضور رهبری شرکتهای محافظت از اطلاعات شخصی وجود دارد ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. ساکنان ویسکانسین ، اوهایو و نشویل این را می دانند زیرا در آنجا تحقیق انجام شده است.

خسارت بیش از حد توسط سرویس های نظارت بر اعتبار که این ارائه دهندگان خدمات ارائه می دهند کنترل می شود. در برخی موارد که ارائه دهنده خدمات بسیار موفق است ، تلاش آنها ممکن است منجر به دستگیری و پیگرد قانونی باندهایی شود که در این فعالیت ها شرکت می کنند. مشکل اصلی این روش این است که بسیاری از این باندها و افراد به دلیل کمکی که از کارمندان شرکت هایی می گیرند که اطلاعات شخصی شما را برای اهداف مشروع اداره می کنند ، موفق می شوند.

اگرچه خدمات ارائه شده همیشه بسیار مفید هستند ، اما تضمین نمی کنند که شما در برابر کلاهبرداران کاملاً ایمن بمانید. دلیل این امر این است که اطلاعاتی که منجر به سرقت هویت می شود بیشتر اوقات از منابع مختلفی بدست می آید. از دیگر معایب این سرویس ها این است که این شرکت شما را در معرض نظارت غیرضروری و افشای بسیاری از اطلاعات شخصی قرار می دهد زیرا این شرکت سعی در کشف سرقت هویت شما دارد. بنابراین ، این را امتحان کنید و راضی خواهید شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا