دنیای وب

طرح کمیسیون – با Clickbank درآمد کسب کنید!

Komisioner Blueprint محصولی اصلی است که توسط تیم گودفری و استیون کلیتون (به نظر پدران بازاریابی وابسته) ایجاد شده است. این مجموعه ای از درس های ویدئویی و کتاب های الکترونیکی است که به شما می آموزد چگونه با استفاده از همان روش هایی که مخترعین آن برای هدایت پول به حساب های بانکی خود هر روز از سوء استفاده از بانک کلیک استفاده می کنند. این مقاله برای تعیین اینکه آیا نمودار کمیسیون واقعاً کار می کند ، اینجاست. یا نه.

استفان کلیتون و تیم گادفری علی رغم فروتنی متوسط ​​، بازاریاب های موفق اینترنتی هستند و آنها مجموعه ای از فیلم های “نقشه بردار” را گردآوری کرده اند که به شما همان روشهایی را می دهد که برای به دست آوردن مبالغ هنگفت استفاده می کنند. پول جدی این فیلم ها شما را به یک راهنمای گام به گام می برند و به شما می آموزد که چگونه در یک ماه 109،000 دلار هزینه کنید.

نمودار کمیسیون شامل اسرار انتخاب صفحه و پیش فروش (برخی از بهترین ها در وب) و اسرار بازبینی صفحه است. همچنین شامل چندین آموزش ویدیویی برای کمک به شما در شروع کار و کمک به شما در انتخاب بهترین کلمات کلیدی است.

همچنین حاوی همان فرم ثبت نام ، صفحه بررسی و صفحه فرود به عنوان وب سایت ها و زمان بندی آن است. اگر نمی خواهید وقت خود را صرف نوشتن خود کنید ، این قالب ها قابل تنظیم هستند و در زمان زیادی صرفه جویی می کنند.

طرح کمیسیون کلاهبرداری نیست ، اما باید وقت و تلاش کنید. اگر به دنبال یک “طرح سریع ثروتمند شدن هستید ، اگر خوش شانس باشید) ، احتمالاً این برای شما مناسب نیست. پس دوباره کاری که ارزش انجام آن را دارد ارزش کار کردن را دارد. کلید نمودار کمیسیون این است که تا زمانی که برای مخاطبان زیادی ساخته نشود ، کلمات کلیدی خود را مهندسی کنید. شما باید انجام دهید این وظیفه کوچک انتخاب محصول مورد نظر برای تبلیغ است .آموزش های ویدئویی نحوه انجام همه این موارد را پوشش می دهد.

همه چیز درباره این سایت واقعی است ، از افراد تا ایده. برنامه را دنبال کنید ، کمی کار اضافه کنید و در مدت زمان کوتاهی درآمد کسب خواهید کرد. به نظر من ، شما می توانید وقت و هزینه خود را در کلاهبرداری های بازاریابی کوچکتر هدر دهید ، یا می توانید از نمودار کمیسیون استفاده کنید و واقعاً شروع به تولید پول کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا