دنیای وب

بررسی YourNetBiz – آیا این باعث ثروتمند شدن من خواهد شد؟

خوب ، آیا YourNetBiz کلاهبرداری است؟ راستش را بخواهید ، بعداً به آن می آیم.

اولین چیز ، چرا من در درجه اول یک شخص مثبت هستم که مقاله ای با بار منفی می نویسم؟ واقعیت این است که وقتی به دنبال کالای مناسب برای کمک به من برای شروع تجارت آنلاین می گشتم ، از طریق شخصی که بعداً مربی من شد با YourNetBiz روبرو شدم و گرچه به طور غریزی احساس می کردم می توانم به این شخص اعتماد کنم و او بسیار صادقانه در مورد موفقیت خود گفت ، هنوز این شک آزار دهنده در ذهن من وجود دارد. ببینید ، من قبلا هک شده ام و می خواستم بدانم: آیا YourNetBiz کلاهبرداری است؟

حال اگر هنگام تصمیم گیری نهایی من این شک و تردیدهای اولیه و افکار منفی را تجربه کنید ، فکر می کنم این احتمال وجود دارد که شما نیز این کار را انجام دهید و در برخی از مواقع سوالات خود را مطرح کنید ، آیا YourNetBiz کلاهبرداری است؟ آیا این باعث ثروتمند شدن من خواهد شد؟

من می خواهم با شما به عنوان نویسنده این مقاله صادق باشم و پیشاپیش به شما بگویم که من عضوی از YourNetBiz هستم و در نتیجه اکنون خودم را یک بازاریاب آنلاین موفق می دانم. این شغل برای همه مناسب نیست و من برای رسیدن به موفقیت مجبور شدم مهارت های جدیدی یاد بگیرم و روی فکر خود کار کنم. من همچنین یاد گرفته ام که بیش از اینکه فقط یک بازاریاب YourNetBiz باشم ، به یک بازاریاب آنلاین تبدیل شوم و شاید تعجب آور این بود که خود محصول YourNetBiz بود که من را قادر به انجام این کار کرد.

با YourNetBiz می توانید یکی از دو روش را دنبال کنید. شما می توانید کاملاً به سیستم بازاریابی خودکار YourNetBiz اعتماد کنید که برای اداره بخش های فروش و فروش کسب و کار شما طراحی شده است. اساساً “بگویید و بفروشید”. سپس ، به عنوان صاحب مشاغل YourNetBiz ، مسئولیت ایجاد “ترافیک هدفمند” به سایت خود و اجازه دادن به سیستم برای فیلتر کردن و بستن چشم اندازهای مورد علاقه شما است. ارائه ویدئو و تور مفصل بسیار خوب است و توضیحات مربوط به طرح غرامت نیز به خوبی پوشش داده شده است.

متناوباً ، شما می توانید موارد بالا را انجام دهید ، اما در عین حال یاد بگیرید که چگونه خود را بصورت آنلاین متمایز کنید تا وقتی افراد برای تخصص و رهبری شما به شما مراجعه می کنند ، از شما به عنوان مربی خود در مورد چگونگی ایجاد حضور و اقتدار آنلاین که به شما قدرت بازاریابی می دهد ، یاد بگیرند. محصولی که آنها دوست دارند. YourNetBiz این روش را فعالانه تشویق و ترویج می کند. این بسیار قدرتمند است و توانایی ایجاد ثروت بسیار زیادی را دارد.

در مورد محصول چطور؟

آموزش

این دلیل اصلی انتخاب YourNetBiz نسبت به سایر مشاغل است. من از تجربه خودم می دانم که 99٪ افرادی که برای کسب درآمد به اینترنت می آیند راه بازاریابی را نمی دانند! YourNetBiz این مشکل را حل می کند! شما می توانید با سرعت خودتان تمرین را ادامه دهید و در صورت نیاز به آنجا می روید. این یکی از بزرگترین ابزارهای منابع است که امروز می توانید در آنجا کشف کنید. بیش از 200 فیلم آموزشی وجود دارد که انواع تبلیغات و بازاریابی را پوشش می دهد که می توانید برای بازاریابی آنلاین هر کسب و کار از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید برای تقویت آموزش خود به تماس های کنفرانسی و وبینارها دسترسی پیدا کنید.

محصولات اطلاعاتی

منابع نرم افزاری ، تولید ثروت ، محصولات فیزیکی و سایر محصولات اطلاعاتی در 88 مکان مختلف. این برنامه بیشتر حول تجارت و بازاریابی اینترنتی طراحی شده است. بیشتر این نرم افزار در بازاریابی و بهبود تجارت شما بسیار مفید است. همچنین می توانید برای بازاریابی این محصولات ، صفحات فروش خود “ویترین فروشگاه آنلاین” و پیش نصب و سفارشی فروش را با اطلاعات خود دریافت کنید!

دستیارهای بازرگانی حرفه ای (PBA)

این ایده خوبی است ، متخصصان واقعی برای شما تماس می گیرند! آنها می توانند به عنوان بخشی از تجارت شما اخبار را ارائه دهند و بفروشند که باعث صرفه جویی در وقت شما برای ایجاد ترافیک می شود. من فرصت شغلی دیگری سراغ ندارم که این سطح از پشتیبانی را ارائه دهد.

Net Millionaire Training System … (محصول همراه پلاتین)

این کمی شبیه بازی Monopoly است و به شما یاد می دهد چگونه یک کسب و کار بصورت آنلاین ایجاد و ایجاد کنید. بازی سرگرم کننده است و خانواده می توانند در آن شرکت کنند. این روش خوبی برای یادگیری کسب و کار و درگیر کردن عزیزانتان است. شما به پشتیبانی آنها نیاز خواهید داشت پس چرا با این بازی شروع نمی کنید. باید بگویم این یک روش عالی برای یادگیری بدون استرس ، ترس از شکست و اشتباهات گران قیمت است.

Primo Vacations (فقط اعضای پلاتین)

اینجا جایی است که می توانید با کسری از هزینه ای که معمولاً به تعطیلات حق بیمه به روز شده دسترسی داشته باشید. با Primo Vacations گزینه های بیشتری خواهید داشت و بهترین ارزش را برای این بسته های تعطیلات خواهید داشت. علاوه بر پس انداز تعطیلات ، در هتل ها ، هواپیماها ، اجاره اتومبیل و موارد دیگر نیز می توانید پس انداز زیادی کنید. این یک باشگاه خصوصی و کاملاً خدماتی است که اکنون به آن تعلق دارید. بنابراین ، من هنوز اینجا هستم!

در اینجا پاسخ این سوال بزرگ وجود دارد: آیا YourNetBiz کلاهبرداری است؟

نه اینطور نیست

آیا این شما را ثروتمند خواهد کرد؟

خوب ، او بسیاری از افراد عادی را بهتر از گذشته کرده است و برخی از برترین تولید کنندگان واقعاً ثروتمند شده اند. اگر افراد موفق یک چیز مشترک داشتند ، این این بود که آنها آماده بودند ناباوری ، اعتماد به کار و خودشان را به حالت تعلیق درآورند و در روزهای اولیه تأسیس تجارت و یادگیری مهارت های جذب ترافیک هدفمند ، سخت کار کنند.

به عبارت دیگر ، YourNetBiz می تواند شما را ثروتمند کند اما در نهایت به خود شما بستگی دارد. YourNetBiz شما را یک شبه ثروتمند نخواهد کرد. این کار به سخت کوشی و تعهد در روزهای ابتدایی نیاز دارد. YourNetBiz می تواند به مرکزی تبدیل شود که در اطراف آن یک تجارت آنلاین عالی ایجاد می کنید که برای موفقیت به یک محصول یا ایده متکی نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا