آیا می توانید جهانی بدون نت های چسبناک را تصور کنید؟

[ad_1]

آموزش | آموزشی

گرفتن یادداشت های چسبناک به راحتی امری ساده است. این تکه های کوچک کاغذی چسبناک و قابل استفاده مجدد هزاران کاربرد دارند.

و آنها با 3 میلیون سکه زیادی می سازند.

در یادداشت های چسبنده یک درس کار برای کار آموزشی یا هیپنوتیزم وجود دارد. و نه ، این شخصی نیست که شما انتظار داشته باشید.

درس روشن این است که شکست ، شکست نیست. آنها قصد داشتند چسب فوق العاده محکمی بسازند و به طور اتفاقی چسب ضعیفی درست کردند که چسبناک بماند.

بدون مزیت!

تا زمانی که کاربرد دیگری برای آن پیدا کنید …

بنابراین ، مطمئناً ، یک درس کار وجود دارد. وقتی فکر می کنید شکست خورده اید ، سعی کنید موفقیت را در شکست مدفون کنید.

اما در حال حاضر این چیزی نیست که من در مورد آن صحبت می کنم.

در ابتدا نت های چسبناک فروش خوبی نداشتند. تصور کنید که قبلاً هرگز با آنها ملاقات نکرده اید. آیا تمایل دارید تکه های کاغذ بخرید … که به چیزها بچسبد؟ خیلی مفید به نظر نمی رسد ، اینطور است؟

توصیف برخی از موارد در زندگی دشوار است. یادداشت های چسبناک یک نمونه است. می توانید درباره کارهایی که انجام می دهند صحبت کنید ، اما تا کسی آن را تجربه نکند ، واقعاً آن را درک نمی کند.

تتریس همان است – بازی بسیار اعتیاد آور که وقتی آن را توصیف می کنید خسته کننده و وحشتناک به نظر می رسد. “بلوک هایی وجود دارد … و شما بلوک هایی را به داخل شکاف ها می ریزید. وقتی یک ردیف را کامل می کنید ، از بین می رود. نه ، واقعاً سرگرم کننده است!”

این می تواند ارائه خدمات حرفه ای نیز باشد. ممکن است مردم فکر نکنند که می توانید به آنها کمک کنید.

یا ممکن است نتوانند زندگی بدون مشکل خود را تصور کنند – که برای هر چیزی که سالهاست حمل می کنند به اندازه کافی معمول است.

“راهنمای شما به راه حل ها” کاملاً کار را انجام نمی دهد ، می دانید؟ مانند یادداشت های Post-it ، این مورد نیز بسیار مفید است. اما مردم تا زمانی که آن را امتحان نکنند واقعاً نمی بینند که چگونه این اتفاق می افتد.

بنابراین چگونه می توانید مشتری ها را وادار کنید که تکنیک های خود را قبل از ثبت نام امتحان کنند؟

به همان روشی که یادداشت های Post-it به یک ضربه سرسام آور تبدیل شد:

3M یک جعبه یادداشت چسبناک برای دبیران اجرایی تمام شرکتهای Fortune 500 از طریق پست ارسال کرد. آنها نپرسیدند – آنها نمونه های رایگان به او دادند.

مدیران عامل شروع به استفاده از آن کردند.

سپس آنها مدام از آن استفاده می کردند ، که شامل درخواست بیشتر بود.

سپس همه در مورد این یادداشت های عجیب کنجکاو شدند که به دفتر خاطرات این مدیرعامل های تأثیرگذار می چسبید.

از آنجا ، من گرفتار.

با ارائه نمونه های رایگان آموزش یا هیپنوتیزم درمانی می توانید همین کار را انجام دهید.

آنچه من پیشنهاد نمی کنم این است که وقت خود را به صورت رایگان اختصاص دهید. این نشان یک حرفه ای نیست.

اگر این کار را بکنید هیچ کس شما را جدی نمی گیرد.

آنچه من پیشنهاد می کنم این است:

روش های تغییر خود را در بازاریابی خود ببافید.

به سادگی با خواندن آنچه می نویسید و شنیدن آنچه می گویید به مشتریان خود نشان دهید كه چگونه می توانند مشكلات را حل و رشد كنند.

طعم کار با شما را به آنها بچشید.

چطور؟

با بازاریابی محتوا.

اما نه با به اشتراک گذاشتن “سرقت زندگی” یا گفتن اینکه چه کاری انجام دهند. این امر به همان اندازه م tellingثر و معمول است که به سیگاری ها بگویید که باید سیگار را ترک کنند. جهان هیچ کمبود دانش ندارد – و شغل شما به هر حال فقط انتقال دانش نیست.

این به خیلی بیشتر از اینها می رسد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا