دنیای وب

بازاریابی از طریق ایمیل: آیا می خواهید بازده سرمایه گذاری خود را دو برابر کنید؟

معرفی:

امروزه یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بیشتر بازاریابان مرتکب می شوند این است که بازاریابی از طریق ایمیل از بین رفته است. امروزه بسیاری از بازاریابان طرح بازاریابی ایمیلی را برای استفاده از شبکه های اجتماعی کنار می گذارند. فکرش را بکنید ، شبکه های اجتماعی بسیار جذاب تر از ایمیل هستند. اما ، آیا واقعاً یک پست در شبکه های اجتماعی به اندازه ایمیل موثر است؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم ، اجازه دهید یک واقعیت شناخته شده را ذکر کنیم. ارسال درخواست دوستانه در فیس بوک از جمع آوری ایمیل بصورت آنلاین آسان تر است. اما باور کنید ، بازاریابی از طریق ایمیل سه برابر بازاریابی در شبکه های اجتماعی ارزش دارد. بنابراین ، بازاریابی از طریق ایمیل چیست؟

ایمیل مارکتینگ در واقع هدف قرار دادن مشتری از طریق ایمیل است. کلیه ایمیل های ارسالی به مشتری ها را می توان بازاریابی از طریق ایمیل دانست. بازاریابی از طریق ایمیل شامل ارسال ایمیل یا تبلیغات تبلیغاتی برای مشترک است. از طریق آدرس ایمیل او امروزه تعداد زیادی از سازمان ها از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند. امروزه بیشتر وبلاگ نویسان بیش از گذشته از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند. به عنوان مثال ، آیا تا به حال در وب سایتی جستجو کرده اید و برخی از زمینه ها را دیده اید که برای دریافت کتاب الکترونیکی یا به روزرسانی رایگان باید نام و ایمیل خود را ارسال کنید؟ این قسمت اصلی بازاریابی از طریق ایمیل است.

بیشتر وبلاگ نویسان از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند زیرا باعث افزایش تجربه مشتری می شود. با داشتن یک لیست ایمیل هدفمند ، می توانید به مشتریان موجود و بالقوه خود نیز دسترسی پیدا کنید. از طریق ایمیل به هر مشترک خاص و بهتر اطلاع داده می شود. دید ایمیل بیشتر از یک پست در فیس بوک خواهد بود. پست فیس بوک شما در دقایقی پس از ارسال خود در جریان محتوایی غرق خواهد شد.

آیا واقعاً به ایمیل مارکتینگ نیاز دارید؟

اگر می خواهید تجربه مشتری یا خواننده را بهبود ببخشید ، به بازاریابی از طریق ایمیل نیاز دارید. زرق و برق و جذابیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی را فراموش کنید. ما در اینجا در مورد کارایی صحبت می کنیم. ما در مورد مشارکت بیشتر صحبت می کنیم. دسترسی بیشتر افزایش نرخ کلیک و موارد دیگر. همانطور که بسیاری از بازاریابان باتجربه می گویند ، “پول در لیست است”. حتی برخی می گویند: “ارزش خالص شما به شبکه شما بستگی دارد.” در خطوط زیر ، مزایای بازاریابی از طریق ایمیل را توضیح می دهم. برای این توضیحات ، من از آمار استفاده خواهم کرد. سایتهایی که این آمار را تولید کرده اند در پایان این مقاله ذکر خواهد شد. بنابراین ، بیایید به مزایای استفاده از بازاریابی ایمیل بپردازیم:

دسترسی بالقوه:

آیا می دانید در سال 2013 ، حدود 3.2 میلیارد حساب ایمیل در جهان ایجاد شده است؟ 95٪ از مصرف کنندگان آنلاین از آدرس ایمیل استفاده می کنند. جالب ترین واقعیت این است؛ 91٪ از این مصرف کنندگان حداقل یک بار در روز حساب های ایمیل خود را چک می کنند. امروز ما بیش از رایانه های خود تلفن های خود را مرور می کنیم. در نتیجه ، هنگام دریافت ایمیل به راحتی به ما اطلاع داده می شود. تلفن های ما اعلان ها را دقیقاً جلوی چشمانمان قرار می دهند.

امروزه بررسی ایمیل از بررسی پست Facebook یا Twitter آسانتر است. این به این دلیل است که وقتی ما محتوا ارسال می کنیم ، یک میلیون نفر دیگر نیز این کار را می کنند. در نتیجه ، یافتن یک پست خاص که 3 هفته پیش دوست داشتید ممکن است دشوارترین کار باشد.

دسترسی واقعی:

قبل از اینکه این قسمت را با جزئیات بیشتری توضیح دهم ، بیایید چند عدد جالب بدست آوریم. در نیمه اول سال 2013 ، تحقیقاتی که با استفاده از ایمیل به عنوان کانال بازاریابی انجام شد ، برخی از حقایق حیرت انگیز را نشان داد. منحصر به فرد ترین این است؛ 18٪ ایمیل های ارسالی در طول کمپین هرگز به مقصد نمی رسند. 4٪ از ایمیل های ارسالی به پوشه هرزنامه ارسال می شود. این امر باعث می شود 22٪ از ایمیل های ارسال شده در واقع به گیرنده مورد نظر نرسد.

از طرف دیگر ، 78٪ از ایمیل های ارسال شده در طی یک فعالیت ایمیل ، در واقع به مقصد می رسند. به این روش فکر کنید ، اگر 1000 ایمیل ارسال کنید ، 780 ایمیل به مقصد می رسند. علاوه بر این ، 91٪ از گیرندگان روزانه ایمیل ها را بررسی می کنند. این بدان معنی است که حدود 709 گیرنده از قبل ایمیل شما را می بینند. این یک کارایی عظیم است ، زیرا کمتر از 30٪ ایمیل های ارسالی از بین می رود.

حال ، بیایید این اعداد را با اعداد مربوط به کمپین فیس بوک که به همان روش اجرا شده اند مقایسه کنیم. این نشان داد که 74٪ از پست های فیس بوک در جریان جریان شدید محتوا از بین رفته است. این یک مشکل است این بدان معناست که به ازای هر 1000 پست فیس بوک ، 740 پست در جریان محتوا از بین می رود. این باعث می شود 260 پست برای خوانندگان هدف شما ببینیم. نکته بد دیگر این است که هرکسی محتوای شما را ببیند روی آن کلیک نمی کند. کمتر از نیمی از آنها کلاهبرداری می کنند. این باعث می شود که کمتر از 130 نفر واقعاً به پیشنهادات ما علاقه مند شوند.

نرخ ها را کلیک کنید:

در نکته قبلی ، در مورد درصد افرادی که پست ها و ایمیل های شما را می پسندند ، صحبت کردیم. حال بیایید درباره افرادی صحبت کنیم که در واقع مراحل کار را به پایان می رسانند و آنچه را که شما می خواهید انجام می دهند. فرض کنید روی پیوند کلیک کرده اید. این پیوند ممکن است آنها را به یک صفحه فرود یا وب سایت هدایت کند.

نرخ کلیک درصدی است که پیام شما را دریافت می کنند و در واقع روی آن کلیک می کنند. نرخ کلیک برای یک توییت 0.5 درصد در مقابل 3 درصد برای یک ایمیل است. این اعداد در ابتدا کم به نظر می رسند. اما ، این بدان معنی است که افراد 6 بار بیشتر از اینکه روی پیوند توییتر کلیک کنند ، روی پیوند ایمیل کلیک می کنند.

بیایید با استفاده از مثال 1000 ایمیل و 1000 پست در شبکه های اجتماعی استفاده کنیم. نرخ کلیک 0.5٪ یعنی در هر هزار ، 5 نفر در واقع روی پیوند شما کلیک می کنند. این مخصوص شبکه های اجتماعی است. بعضی اوقات نرخ کلیک بیشتر است ، اما این موارد خاص است. اعدادی که ما در اینجا استفاده می کنیم متوسط ​​هستند.

نرخ کلیک 3٪ (CTR) با ایمیل ها برابر با 30 کلیک در هزار است. این بهترین میانگین نرخ کلیک است که دریافت می کنید. اعداد شگفت انگیز نیستند ، اما اعداد موثر همیشه شگفت انگیز نیستند. تفاوت در این است که وقتی مردم آدرس ایمیل خود را به شما می دهند ، در واقع می خواهند پیام های بیشتری از شما بشنوند.

خوانندگان اینگونه می خواهند:

بیشتر افراد ابتدا از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با دوستانشان استفاده می کنند. به ندرت برای دریافت اخبار و بررسیهای تجاری استفاده می شود. سایت های تخصصی برای آن وجود دارد. 77٪ از کاربران طی یک نظرسنجی آنلاین گفتند که دریافت پیام های تبلیغاتی را در ایمیل های خود ترجیح می دهند. 4٪ گفتند که این پیام ها را به شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند. این اشاره به این واقعیت دارد که با ارسال ایمیل ، مردم به معنای واقعی کلمه به شما یک سایت ملاقات تجاری می دهند.

ایمیل های خصوصی:

برای خواننده راحت تر است که مشکلات خود را در خلوت بیان کند تا در جمع. وقتی صحبت از بیان معایب خود در جمع نیست ، همه احساس راحتی نمی کنند. وقتی کاربری می خواهد مبارزه خود را بیان کند و نمی تواند شما را ملاقات کند ، چه کاری باید انجام دهد؟ او برای شما ایمیل می نویسد. به این ترتیب ، او می تواند همه چیز را به شما بگوید. می توانید به طور خاص به آن پاسخ دهید.

به زودی صفحه ای ایجاد می کنم که محتوای درخواستی کاربر را ارسال می کنم. هر آخر هفته

بازاریابی از طریق ایمیل و خبرنامه ها

نتیجه:

اگر می خواهید حضور خود در اینترنت را نشان دهید ، می خواهید از ایمیل استفاده کنید. همچنین ، اگر می خواهید تجربه خواننده خود را بهبود ببخشید ، این برای شما مناسب است. راه اندازی یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل واقعاً گران نیست. ما 6 تا 20 دلار صحبت می کنیم. هر ماه. برخی از سرویس ها مانند MailChimp خدمات رایگان به 2000 مشترک اول ارائه می دهند.

ایمیل مارکتینگ مرده نیست. در صورت وجود ، این سکوت بین مشترکین و شما را از بین می برد. در پست آینده ، در مورد ساخت یک لیست ایمیل صحبت خواهم کرد. با تشکر از شما برای خواندن بچه ها به زودی با شما صحبت خواهیم کرد

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا