[ad_1]
اگر می خواهید بازاریابی ایمیلی خود را از همان ابتدا شروع کنید فکر کردن مثل یک حرفه ای ارزش دارد. قوانین زیادی در بازاریابی از طریق ایمیل وجود ندارد و مهم است که روش پیروزی خود را پیدا کنید. با این حال اگر با این افکار شروع کنید از درد زیادی عبور خواهید کرد.
عادت 1: همیشه ارزش اضافه کنید
خواننده خود را مشغول فرض کنید. همچنین تصور کنید که آنها ناراحت هستند و به دنبال بیرون کشیدن کسی هستند. اگر این کار را انجام دهید ایمیل های شما را به روش صحیحی می نویسد.
سرگرم کننده خواهد بود
مفید خواهد بود
آنچه بدون علت توهین یا اتلاف وقت آزار دهنده یا طولانی نخواهد بود.
هر ایمیلی که ارسال می کنید باید ارزشمند باشد. این باید بینش منحصر به فرد یا ارائه چیز مفید است.
من یک بازاریاب را می شناسم که کاملاً این موضوع را کشف نکرده است. او هفته ای یک ایمیل می فرستاد و در مورد آنچه که دوست داشت و آخرین پیشنهادها صحبت می کرد. مشکل این بود که این فقط هر ماه یا تقریباً تغییر می کرد به این معنی که او سه بار پشت سر هم ایمیل مشابهی را به صورت کلمه به کلمه ارسال می کرد.
بعضی اوقات باید بیش از یک بار همان حرف را بزنید. این بدان معنی نیست که شما باید آن را به همان روش بگویید. آن را جدید کرده و به خواننده بخاطر باز کردن ایمیل خود پاداش دهید.
عادت دوم: تمرکز بر موفقیت و فراموشی بازندگان
بیایید بگوییم شما برای جذب مشترکین در لیست خود به یک رشوه شگفت انگیز رسیده اید.
سپس می بینید کسی در حال ثبت نام است رشوه شما را بارگیری می کند و پس از 20 دقیقه اشتراک شما را لغو می کند.
ممکن است وسوسه شوید که ناراحت شوید و شروع به بازنگری در مسائل کنید.
انجام ندهید. شما می توانید چنین افرادی را فراموش کنید. به هر حال متقاضیان Freebie قصد خرید شما را ندارند پس چه کسی به این مهم توجه می کند؟
تمرکز خود را بر روی فروش بگذارید. اگر گروهی از مشترکان از لیست شما انصراف دهند اما به فروش رکوردی دست پیدا کنید این یک برد است.
تمرکز بر ایجاد رابطه. ممکن است الان شخصی روی حصار باشد و اشکالی ندارد. به آنها زمان دهید و به ارائه ارزش خود ادامه دهید و شاید بعداً خرید كنند. و اگر نه چه کسی اهمیت می دهد درست است؟
اگر خوانندگان شما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر به شما اعتماد می کنند بازاریابی از طریق ایمیل جواب می دهد. اگر فروش می کنید کارساز است. افرادی را که فقط رشوه رایگان می خواهند فراموش کنید – قابل تأمل نیستند.
عادت 3: از بهترین ها بیاموزید
چه کسانی برترین بازاریاب های ایمیل در طاقچه شما هستند؟
چه کسانی بهترین سیاره هستند؟
ایمیل های آنها را بخوانید. مشترک لیست آنها شوید. توجه داشته باشید که آنها چه می گویند و چگونه می گویند. رشوه های آنها را با خود مقایسه کنید.
چه چیزی می توانید از آن یاد بگیرید؟
چه چیزی نباید از آنها یاد بگیرید زیرا برای شما مفید نخواهد بود؟
به من اعتماد کنید – بهترین بازاریاب ها نیز این را زیاد می پرسند. بازاریابی همیشه در حال تغییر است بنابراین بهترین آنها می دانند که برای ادامه یادگیری نیاز دارند.
عادت 4: صدای منحصر به فرد خود را پیدا کنید
گفتم از بهترین ها یاد بگیر. من از آنها تقلید نکردم.
وقتی روی بازاریاب های برتر مطالعه می کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از علاقه مندان سبک آنها را تقلید می کنند. من آن را توصیه نمی کنم.
یک چیز فقط کار نمی کند.
از طرف دیگر دشوارتر از دانستن صدای شماست.
به نحوه صحبت شخصی خود توجه کنید. انرژی شما چگونه است؟ آیا شما شاد هستید یا کنجکاو هستید؟ دوست دارید از چه عبارات عجیبی استفاده کنید؟
ایمیل های خود را اینگونه بنویسید.
بله شما می خواهید مانند یک حرفه ای ظاهر شوید. من قطعاً این کار را می کنم شما همچنین می خواهید مانند یک انسان به نظر برسید.
عادت 5: قابل اعتماد و سازگار باشید
اگر می گویید هفته ای پنج بار ایمیل ارسال می کنید هفته ای پنج بار به آن ایمیل بزنید.
اگر می خواهید با هر ایمیل ارزش خود را اضافه کنید این کار را انجام دهید.
پیوستگی اصلی است. آیا مهمترین چیز است؟ نمی دانم اما اگر ثابت قدم باشید و به اندازه کافی زنده باشید موفقیت تضمین می شود.
عادت 6: فروش
ایمیل مارکتینگ شما برای فروش است. این بخشی از ارزشی است که شما به دنیا اضافه می کنید. اگر محصول یا خدمات شما به افراد کمک می کند مدیون آنها هستید که آنها را ترغیب به خرید کنند.
بله شما چیزی از آن خواهید گرفت.
اما آنها هستند. اگر سود متقابل وجود داشته باشد و در مورد آن شفاف باشید این اخلاقی ترین کاری است که می توانید انجام دهید.
برخی از افراد با هر ایمیلی که ارسال می کنند می فروشند. دیگران دوست دارند آن را با محتوای مفید تقسیم کنند. این شما هستید که باید بفهمید – اگرچه متوجه خواهید شد که من با هر دوی اینها فروش می کنم. هرچه را که انتخاب کردید هرگز اجازه ندهید یک هفته بدون فروش چیزی در لیست خود بگذرد.
اگر آنها این کار را دوست ندارند می توانند آنجا را ترک کنند. طبق عادت 2 بدبختی را بگویید.
عادت 7: به لیست خود ادامه دهید
با گذشت زمان مردم تصمیم به انصراف می گیرند. مهم نیست که چقدر خوب هستید یا ایمیل هایتان بسیار جذاب هستند. پیش می آید.
این بدان معنی است که شما هنوز هم به مشترکان جدیدی نیاز دارید حتی اگر می خواهید شماره های خود را ثابت نگه دارید.
شما فقط برای ماندن در همان مکان باید به رشد خود ادامه دهید.
بخشی از تلاش های بازاریابی شما باید به جذب مشترکان اختصاص یابد. بین نوشتن نامه فروش و ارسال نامه الکترونیکی به لیست خود باید برای یافتن خوانندگان جدید به دنیا بروید.
رشوه خود را در مقابل آنها قرار دهید. با وسوسه تکان دهید تا اینکه دیگر نتوانند مقاومت کنند.
اما به یاد داشته باشید همه شرکت کنندگان برابر نیستند. به محل زندگی مشتریان ایده آل خود بروید – و انجمن ها و گروه های فیس بوک آنها را تعقیب کنید و اگر این مخالف اصطلاحات گروهی نیست افراد را به ثبت نام دعوت کنید.
[ad_2]