تبلیغات از طریق یک کمپین PPC: اهمیت ، مزایا و اثربخشی

[ad_1]

Google | گوگل

در این دنیای فن آور ، کلیک از اهمیت بالایی برخوردار است. تقریباً تمام کارآفرینان پیر یا جوان می دانند که برای موفقیت در کسب و کار ، نیاز به رشد شهرت آنلاین است که می توان از طریق تعداد زیادی از بازدید وب سایت به آن دست یافت. امروزه ، محبوبیت آنلاین افزایش می یابد ، با این حال ، PPC بهترین ابزار برای اتصال بازدیدکنندگان به یک وب سایت در مدت زمان کوتاه است.

اکنون ، هر متخصص PPC می داند که بدون افزایش نرخ تبدیل شما ، کلیکهای وب سایت بیشتری را بدست می آورد. ROI یا بازگشت سرمایه و بازده هزینه تبلیغات یا RAOS دو عامل اصلی هستند که می توانند رشد تبدیل را برای یک کمپین PPC اندازه گیری کنند.

با پیشرفت بازاریابی دیجیتال ، سیستم پرداخت به ازای هر کلیک رویکردی جهانی برای تولید کلیک پیدا کرده است. Google AdWords و Microsoft Bing دو پلتفرمی هستند که به بازاریابان کمک می کنند کمپین PPC را اجرا کنند زیرا تبلیغ کنندگان مجبورند برای هر بار کلیک بر روی تبلیغات خود مبلغ مشخصی را پرداخت کنند. این فرآیند بیشتر برای خرید ترافیک به سایت های شما مناسب است و با روند به دست آوردن ترافیک ارگانیک متفاوت است.

چرا کمپین های PPC موثر هستند؟

این سیستم تبلیغاتی پرداخت آنلاین به شما اطمینان می دهد که تبلیغ شما در SERP نشان داده می شود و به محض تایپ یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص ، نمایش داده می شود. این امر جستجو را سریع و دقیق می کند. پس از کلیک بر روی تبلیغات ، بازدیدکنندگان را به وب سایت یا صفحه اصلی هدایت می کند و تبلیغ کنندگان می خواهند توسط بینندگان آنها نمایش داده شود. تبلیغ کنندگان ملزم به پرداخت بر اساس کلیک های تبلیغاتی هستند.

این کلیک ها می توانند دو نوع باشند. برخی از کلیک ها را می توان کلیک های کاذب دانست زیرا هیچ فروشی ایجاد نمی کند و درآمد سازمان را افزایش نمی دهد. از طرف دیگر ، کلیک هایی که فروش ایجاد می کنند در واقع بازده بازگشت سرمایه از این کمپین را اعلام می کنند.

با وجود این مسائل ، می تواند اثبات کند که یک کمپین PPC پیشرفته بسیار ارزان است زیرا به شخصیت بازدید کننده نزدیکتر می شود. بیایید ببینیم چرا –

خدمات جامع مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید زیرا تبلیغ کنندگان مجبور به پرداخت هزینه فقط با یک کلیک تبلیغ هستند. تبلیغ کنندگان می توانند به راحتی نرخ تبدیل شما را ردیابی کنند و همچنین می توانند بررسی کنند که کلیک واقعی است یا نه.

سریعترین رویکرد ، ویژگی اصلی یک کمپین PPC است. به عنوان یک تبلیغ کننده ، می توانید سریعتر نتایج جستجو را بدست آورید و کمپین های تبلیغاتی ترافیک نیز به سرعت راه اندازی می شوند.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) بر روی ترافیک هدفمند متمرکز شده و منجر به ایجاد امتیازات بسیار بالایی می شود تا وب سایت شما مبارزات را با سرعت و رقابت در بازار با رشد سریع انجام دهد.

مدیریت بودجه خود به عنوان تبلیغ کننده در مبارزات انتخاباتی PPC آسان تر است. تعیین هدف بودجه به نیاز تبلیغ دهندگان بستگی دارد.

انعطاف پذیری مهمترین مزیتی است که می توان از تبلیغات PPC بدست آورد زیرا بودجه را می توان در هر زمان بر اساس نیاز تبلیغ دهندگان تنظیم کرد.

علاوه بر این ، وارد کردن گزارش از Google Analytics به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا وضعیت و پارامترهایی را که به آنها بستری برای قضاوت در مورد عملکردشان می دهد ، به طور کامل ردیابی کنند.

بنابراین ، آیا PPC برای مشاغل کوچک نیز خوب است؟

این یکی از اصلی ترین سوالاتی است که ممکن است در ذهن یک تاجر کوچک به ذهن خطور کند. دلیل این امر این است که اکثر کارآفرینان تازه کار بر این باورند که یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک می تواند هزینه های زیادی برای آنها داشته باشد. اما در حقیقت ، یک تجارت کوچک توجه بسیار بیشتری از یک سازمان بزرگ را طلب می کند.

معامله گران باتجربه می دانند که در ابتدا می توان برداشت های اولیه را بدست آورد. رتبه بندی بهتر از دیگران در این بازار کاملاً رقابتی آسان نیست. بنابراین ، بدون شک ، قبل از اینکه کارآفرین جوان وارد بازاریابی PPC شود ، یک نظرسنجی خوب و دقیق لازم است.

قبل از شروع به کار ، تاجر جوان باید به یاد داشته باشد که اگر با دقت انجام شود ، یک کمپین PPC بهینه می تواند درآمد خوبی ایجاد کند و در غیر این صورت ، می تواند کل سناریو را خراب کند. شروع آهسته و هزینه های اضافی در این کمپین می تواند به کارآفرین جوان کمک کند تا پیشرفت را با توجه به اینکه آیا در آینده پول بیشتری خرج شود ، پیگیری کند.

مهم نیست شرکت شما چقدر کوچک است و شرکت شما جدید می شود ، استخدام یک کمپین باتجربه PPC همیشه می تواند مزایایی را برای شما فراهم کند. کاهش CPC یکی از آنهاست که می تواند با کمک چندین تکنیک انجام شود. نه تنها این ، تجربه گذشته سازماندهی کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک سیستم عامل هایی مانند AdWords ، Bing یا Facebook Ads قطعاً یک امتیاز مثبت است.

مواردی که باید قبل از اجرای یک کمپین PPC در نظر بگیرید

CPC – CPC هزینه تبلیغ دهندگان را برای پرداخت هر بار کلیک در کمپین ها مشخص می کند.

میزان کلیک – این درصد بازدیدکنندگانی است که روی تبلیغات کلیک کرده اند و کاربرانی که فقط صفحه را مشاهده کرده اند. به طور خلاصه ، این نسبت بین کلیک های کاذب و کلیک های واقعی را نشان می دهد.

Google AdWords- این یک سیستم تبلیغاتی PPC است که به مردم کمک می کند تبلیغاتی را که در موتور جستجو ظاهر می شود ایجاد کنند و به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا رتبه های اصلی را در SERP کسب کنند.

قبل از اجرای یک کمپین PPC چه کاری انجام می دهید؟

بیشترین ویژگی پرداخت به ازای هر آگهی هنگامی فعال می شود که نرخ تبدیل کلیک و فروش موازی باشد. در حقیقت ، نرخ تبدیل در بیشتر مواقع از نرخ کلیک شما کمتر است. این ممکن است بر میزان کلیک (CTR) یا نرخ کلیک (CTR) شما تأثیر بگذارد.

تحقیق درباره مخاطب بالقوه و هدف اولین و اصلی ترین کاری است که فرد باید قبل از شروع یک کارزار انجام دهد. یک کارآفرین باید بداند چه کسی محصول یا خدمات خود را می فروشد و باید تبلیغات تبلیغاتی را بر این اساس ایجاد کند.

برخی از ابزارهایی که کمپین PPC شما را آسان می کنند

کمپین PPC باید به نرمی پیش برود و برای این کار باید از برخی تجهیزات ساده سیستم تبلیغات PPC استفاده شود. در اینجا برخی از آنها وجود دارد-

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

AdWords Editor

ویرایشگر تبلیغات بینگ

Facebook Power Editor

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا