Google Adsense درآمد را هدایت می کند

[ad_1]

Google | کسب درآمد

عاشق نوشتن هستید؟ شما می خواهید با این کار درآمد کسب کنید؟ Google AdSense را امتحان کنید تا خط اصلی خود را تقویت کنید. پول تقریباً چیزی نیست.

Google AdSense تقسیم درآمد را برای همه وب سایت های با حجم بالا که تبلیغات کالا و خدمات را ارائه می دهند فراهم می کند. این تبلیغات مربوط به محتوای سایت هستند و کاربران سایت را هدف قرار می دهند. با کلیک روی آگهی ، مبلغ کمی به صاحب وب سایت پرداخت می شود.

کلمات پیشنهادی

منبع اصلی درآمد گوگل با اجازه تبلیغات در صفحات نتایج جستجو به دست می آید. این منبع AdWords نام دارد و یک مدل بازاریابی بابت هر کلیک است. این تبلیغات با عنوان “نتایج حمایت شده” در بالای لیست نتایج ارگانیک و در حاشیه سمت راست صفحه قرار دارند. تبلیغ کنندگان با استفاده از AdWords برای هر کلیک بر روی این سیستم پرداخت می کنند ، که براساس حراجی هایی است که در آن بالاترین پیشنهاد دهنده با بالاترین کیفیت تبلیغ مقام اول را کسب می کند.

AdSense

همان AdWords را می توان در یک وب سایت جداگانه توسط AdWords نمایش داد. مالک تقریباً 68٪ کلیک را می گیرد و بقیه را گوگل می گیرد.

AdSense چگونه کار می کند؟

به زبان ساده ، مالک وب سایت تبلیغات را نمایش می دهد و وقتی افراد روی تبلیغ کلیک می کنند (و گاهی اوقات آن را می بینند) حقوق دریافت می کند.

با AdSense چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

CPC به میزان قیمت تبلیغ دهنده برای تبلیغ خاص بستگی دارد. این درآمد با کلیک از 2 سنت تا 15 دلار است که بیشتر آنها زیر 1 دلار است. Google به دلیل ارگانیک بودن ساختار ، دامنه یا برآوردی را فاش نمی کند.

با این حال ، برخی از مباحث بیشتر پرداخت می کنند. کلمات کلیدی بسیار رقابتی مانند: کسب درآمد ، رابطه جنسی و غیره ، به دلیل تعداد بالای جستجو ، می توانند برای هر کلیک درآمد بیشتری کسب کنند. هرچه نتایج کلمات کلیدی شما رقابتی تر باشد ، تبلیغات بیشتری نیز پرداخت می کند.

Google مبلغی را که یک مالک برای هر آگهی پرداخت می کند اعلام نمی کند ، اما کل مبلغ کسب شده را می توان در هر زمان نشان داد. می توانید محاسبات را انجام دهید تا میانگین کلیک را برای مدت زمان مشخصی بدست آورید.

چگونه می توان با AdSense درآمد کسب کرد

ابتدا باید یک حساب AdSense ایجاد کنید. سپس آن حساب را به حساب موتور جستجوی سفارشی خود پیوند دهید. این روند را دنبال کنید:

  1. به AdSense بروید و وارد سیستم شوید.

  2. کلیک بر تبلیغات من در گوشه بالا سمت چپ
  3. ایجاد یک واحد تبلیغات جدید: به اینجا بروید محتوا>واحدهای تبلیغاتیو و کلیک + واحد تبلیغات جدید دکمه.

  4. نام واحد تبلیغات. قالب استاندارد برای مدیریت داده ها بهترین است.

  5. اندازه را انتخاب کنید.

  6. نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

  7. یک کانال سفارشی ایجاد کنید. با این کار می توان تبلیغات و سایت را در صفحه گروه بندی کرد.

  8. یک سبک تبلیغ ایجاد کنید. بهترین روش این است که متناسب با وب سایت شما باشد.

  9. کلیک کد را ذخیره کرده و دریافت کنید یک دکمه برای دریافت کد HTML برای سایت شما.
  10. کد را در قسمت توسعه HTML سایت خود جایگذاری کنید. اگر به کمک نیاز دارید ، مراحل اجرای کد Google را طی کنید.

آخرین کلمه

AdSense از Google راهی عالی برای کسب درآمد اندک در حالی که وب سایت را نگهداری می کنید است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا