چگونه می توان تجارت خود را در فیس بوک تبلیغ کرد

[ad_1]

فیس بوک

صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن شرکت شما فیس بوک یکی از بسترهای آنلاین است که در هنگام ارتقا. تجارت ما نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. روند اخیر این است که اکثر مصرف کنندگان وب را حتی برای مشاغل محلی جستجو می کنند که بیشتر آنها در فیس بوک اتفاق می افتد. این سایت علاوه بر جایگاه خود به عنوان بزرگترین سایت شبکه های اجتماعی با تعداد زیادی کاربر ثبت شده تعداد زیادی از ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای ارتقا effectively موثر تجارت خود از آنها استفاده کنید.

ارتقا business تجارت خود در فیس بوک مستلزم ایجاد یک صفحه اصلی کسب و کار است که به عنوان سایت رسانه های اجتماعی شما فعالیت می کند. اگرچه به نظر می رسد یک صفحه نمایه فیس بوک سنتی است اما این صفحه مخصوص کسب و کار یا مارک شما ساخته می شود. از آنجا که این صفحه از صفحه ای است که با مشتریان بالقوه در تعامل خواهید بود باید آن را به گونه ای ایجاد کنید که نشان دهنده تجارت یا نام تجاری شما باشد.

مطمئناً ایجاد صفحه کسب و کار در فیس بوک در مواردی که به ارتقا promote تجارت خود نیاز دارید کافی نیست. شما باید ارتباط خود را با کاربران فیس بوک آغاز کنید. فیس بوک ابزار ایجاد مخاطب را که در فهرست مدیریت صفحه شما یافت می شود در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار به شما این امکان را می دهد که هم از دوستان خود در فیس بوک و هم از طریق ایمیل از افرادی که گزینه دنبال کردن صفحه شما را دارند دعوت کنید. علاوه بر دوستان و مخاطبین ایمیل خود برای دنبال کردن بیشتر دنبال کردن باید URL صفحه Facebook خود را از طریق دیگر تبلیغ کنید.

اگر آنها را درگیر نگه ندارید واقعاً هیچ فایده ای ندارد. شما باید محتوای مرتبطی ایجاد کنید که پیروان شما آنها را دوست داشته باشند درباره آنها به اشتراک بگذارند و درباره آنها نظر دهند. ارسال مرتباً محتوای مربوطه در به اشتراک گذاشتن دنبال کنندگان بیشتر تأثیر مثبتی خواهد داشت که احتمال فروش شما را افزایش می دهد. درگیر کردن پیروان خود فقط ایجاد محتوای مرتبط نیست. Facebook Offer ابزاری ارزشمند است که برای جلب مشتری باید از آن استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد کوپن های قابل بازخرید ایجاد کنید که پیروان شما می توانند از آن در فروشگاه شما استفاده کنند.

یکی از م mostثرترین راه ها برای تبلیغ مشاغل خود در فیس بوک ایجاد آگهی (های) فیس بوک است. فیس بوک در واقع سازنده آگهی های لازم و کامل را با یک ابزار نظارت در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای نظارت بر عملکرد آگهی (های) خود استفاده کنید. اگرچه شما هزینه آن را پرداخت می کنید هزینه حداقل است. شما در واقع نشان می دهید که چقدر حاضرید برای تبلیغ (های) خود بپردازید. علاوه بر این فیس بوک به شما این امکان را می دهد تا از بین فاکتورهای مهم دیگر به انتخاب کاربرانی که می خواهید آگهی (های) شما و موقعیت جغرافیایی شما باشد انتخاب کنید.

این بدون شک روشی ساده و سرراست برای تبلیغ تجارت شما در فیس بوک است. با این حال شما باید با این واقعیت زنده بمانید که تبلیغات فیس بوک همه چیز در مورد بازاریابی رابطه ای است. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که فوراً بهره برداری از مزایا را شروع کنید. هدف اصلی شما باید به دست آوردن افراد قابل توجهی باشد که بتوانید در یک رابطه تجاری طولانی مدت به آن اعتماد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا