هر دلار را نام ببرید

[ad_1]

اینستاگرام | سرمایه گذاری

پول بیشتر به شما کمک نمی کند

شما هر ساله جایزه می گیرید و من هنوز شکسته و بدهکار هستم. بازپرداخت مالیات شما فرا رسید و به دلایلی ، پس از دو هفته دوباره ورشکست شدید و بدهی بیشتری جمع کردید ، یک چک با فاجعه مالی فاصله دارید. گزینه های شما چیست؟ چه کاری می توانی انجام بدهی؟

می توانید شغل دوم و سوم را بدست آورید. احتمالاً شما هم این پول را خرج خواهید کرد. پیش بروید و یک کسب و کار راه اندازی کنید. آیا وقت و حوصله یادگیری یک تجارت و عملی کردن آن را دارید؟ چه کاری را شروع می کنید؟ آفلاین خواهد بود یا آنلاین؟ آیا همسر یا شریک زندگی شما موافق است؟ آیا پولی برای سرمایه گذاری واقعی دارید یا می خواهید با طرحی که نمی فهمید به صحبت برخی از متخصصان بپردازید و بدهی بیشتری پیدا کنید. اوه آره ، من هنوز شکسته ام

پول بیشتر مشکلات شما را حل نمی کند. اکثر مردم با افزایش و انتظارات غیرمنتظره روبرو می شوند و هنوز از حقوق و دستمزد تا حقوق و دستمزد زندگی می کنند. ورزشکاران و هنرمندان پول زیادی به دست می آورند و در نهایت ورشکست می شوند. درآمد بیشتر راه حلی برای مشکل نیست. به هر دلار برچسب بزنید.

او بر بدهی غلبه کرد

او با نام بردن از هر دلار و ایجاد بودجه ماهانه بدهی ها را شکست داد. من به یک سازمان مالیاتی ، یک هیئت امتیازات دولتی ، وام های دانشجویی ، وام های شخصی ، وام های تجاری و کارت های اعتباری بدهکارم. تصمیم گرفتم عاری از بدهی شوم. من حتی # DebtFree2014 را روی عکسهای اینستاگرامم قرار دادم. من کتاب The Total Money Makeover نوشته دیو رامزی را برداشتم. من آن را در 7 روز 5 بار خواندم و همه کارها را با آن انجام دادم. نوامبر 2013 بود.

در ژانویه 2014 در دانشگاه صلح مالی ثبت نام کردم و طی 9 هفته تمام بدهی های مصرف کننده خود را پرداخت کردم و بیش از 12000 دلار پس انداز کردم. من فقط وام دانشجویی بدهکارم. امروز هم هنوز 20٪ از درآمد را برای پرداخت بدهی خود کنار می گذارم. 31 ژانویه 2015 بدون بدهی خواهم بود.

چگونه این کار را در مدت کوتاهی انجام دادید؟ به هر دلار برچسب بزنید. او کنترل پول من را در دست گرفت و استاد او شد. پول دیگر کنترلم نمی کند. من دیگر برده بدهکاران و اسکناس ها نخواهم بود.

حدود 90 روز طول می کشد تا به زندگی با بودجه محدود عادت کنید. وقتی اولین طرح جریان نقدی (بودجه) خود را قرار دادم ، دیدم 500 دلار اضافی برای بدهی دارم. بعد از 90 روز ، من 1100 دلار اضافی برای پرداخت بدهی های خود داشتم. او همه کار را با همان درآمد انجام داد.

این پنج اصلی را که برای برچسب زدن به هر دلار استفاده کردم ، دنبال کنید.

به هر دلار برچسب بزنید

اصل 1: تصمیم بگیرید که کنترل داشته باشید

من تصميم گرفتم كه كنترل پول خود را در دست بگيرم. اکنون تصمیم بگیرید که پول خود را کنترل کرده و بدون بدهی تبدیل شوید. می توانید در کلاس خود در دانشگاه برای صلح مالی شرکت کنید. جستجوی آنلاین یا انتخاب کتاب. تصمیم بگیرید و اقدام کنید.

اصل دوم: طرز تفکر خود را تغییر دهید

پول غیراخلاقی است. این نه خوب است و نه شر. این برای تبادل کالا و خدمات استفاده می شود بنابراین همه احساسات و احساسات را کنار بگذارید. از افسانه ها و عقاید درباره پول خلاص شوید.

از یک بیت المال ، بدهکار و بدبین تبدیل شوید و به یک بیت المال ، پس انداز کننده و سرمایه گذار تبدیل شوید. استاد پول خود باشید. پول خود را شروع به کار کردن برای شما کنید. پول خود را وادار به پرداخت بدهی ها و ایجاد ثروت کنید. او را مجبور به رشد کنید.

اصل سوم: بودجه ماهانه

آه کلمه بودجه ترسناک این باعث می شود احساس محدودیت کنید. خوب متاسفم که ترس از محدودیت ها را پشت سر گذاشتید. هر مشاغلی موفق است و شخصی بودجه دارد. به صورتحسابهای بانکی و کارت اعتباری 3 ماه گذشته نگاه کنید. دریابید که پول شما به کجا می رود. 90 روز گذشته تصویری از هزینه ماهانه شماست.

این می تواند یک داستان هیجان انگیز یا یک داستان ترسناک باشد که شما می فهمید پول شما به کجا می رود. برخی از افراد از دیدن میزان بازپرداخت بدهی خود متعجب می شوند. بقیه از 1200 دلاری که هر ماه در رستوران می گذرانند شوکه می شوند. مردم همچنین در می یابند که در وضعیت منفی قرار دارند و مشکلات مالی عمیقی دارند. فراتر از تروما بروید و یک برنامه ایجاد کنید.

اصل چهارم: نامگذاری هر دلار

اکنون به نکته اصلی این مقاله می پردازیم. نامگذاری هر دلار رمز موفقیت مالی است. چه مفهومی داره؟ این بدان معناست که شما می دانید همه پول شما به کجا می رود. شما به آن یک اسم می دهید و در جایی تخصص آن را پیدا می کنید. این همچنین بدان معنی است که شما شروع به پرداخت با پول نقد می کنید. وقتی پول نقد را خرج می کنید ، آن را احساس کنید. هنگام استفاده از پول نقد هیچ گونه هزینه اضافی وجود ندارد.

شما بودجه ماهانه ایجاد می کنید. سپس به پول خود مقصد دهید. هر دلار در حدود شارژ می شود. به هیچ وجه نباید بیش از حد باشد. شما تمام پول خود را خرج می کنید. حالا نمی گویم شکسته ، می گویم شما در پایان ماه صفر مانده اید زیرا همه پول خود را به چیزی اختصاص داده اید.

نباید بیش از حد داشته باشید. پول اضافی که به مقصد اختصاص نمی یابد توسط پسر پیتزا ، بچه ها و خرید ربوده می شود. اکنون می دانم که برخی افراد را گیج کرده ام. بله ، تعادل شما باید هر ماه صفر باشد. شما برای پس انداز ، صورت حساب ، سرگرمی و بازپرداخت بدهی خود پول کنار می گذارید. حالا می بینی چرا گفتم تعادل صفر. یک حساب به ازای هر دلار.

وقتی هر دلار را نام می برید و آن را به هزینه ، پس انداز یا بازپرداخت بدهی اختصاص می دهید ، کنترل آن را در دست دارید. شما استاد هدایت پول خود برای اجرای کار هستید. این بنیان شما برای ایجاد ثروت است. بودجه شما به شما می گوید که چه هزینه هایی را باید کاهش دهید و آیا نیاز به مداخله جدی دارید.

اصل پنجم: شریک مسئولیت پذیری

بدون تیم نمی توانید موفق شوید. شوهرها شریک زندگی شما شریک زندگی شما هستند. اگر مجرد هستید ، شخصی را پیدا کنید که به شما حقیقت را بگوید. شریک زندگی شما را در مسیر درست قرار داده و مطمئن می شود کنترل خود را از دست نمی دهید.

نامگذاری هر دلار یک فرآیند ساده است اما مستلزم انضباط ، کنترل خود و برنامه ریزی است. این یک مورد یکبار مصرف نیست بلکه چیزی است که تا آخر عمر از آن استفاده خواهید کرد. آزادی بدهی و ثروت مال شماست وقتی هر دلار را نام می برید و پول خود را کنترل می کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا