باغ عدن و چهار کلید کنترل بازار

[ad_1]

آمازون | دوربین

من سالها تلاش کردم تا انحصارگران جهانی و مردان بسیار ثروتمند را برای کشف اسرار کنترل بازار مطالعه کنم. یک روز ، من شنیدم که دکتر مایلز مونرو در پیدایش 1:28 موعظه می کند و از “اسرار” آشکار تسلط بر بازار در آن یک آیه شگفت زده شدم. وقتی سرانجام فهمیدم که خداوند از قبل نسخه هایی برای کنترل بازار به آدم و حوا در تمام راه بازگشت به باغ عدن مبهوت مانده بود!

در پیدایش 1:28 ، ما رازهایی را دیدیم که خداوند به آدم و حوا که تازه خلق شده است ، به وضوح فاش شد: “بارور باشید و تکثیر کنید ، زمین را پر کنید و آن را تحت سلطه خود درآورید ، و بر هر موجود زنده ای که بر روی زمین حرکت می کند حکومت کنید.” خواندن دقیق پیدایش 1:28 شامل نسخه هایی برای دستیابی به تسلط و انحصار در هر مشاغل است.

پس از شناسایی مراحل ساده شگفت آور ، اقدامات هر انحصار طلب و سلطه گر بازار را در برابر آنها مرور کردم و دریافتم که آنها در هر صنعت یا ارتباطی صحیح هستند. هر تاجر موفقی که در بازار خود به تسلط کامل دست یابد ، این چهار مرحله را دنبال کرده است. این چهار کلید به راحتی از معبر قابل درک هستند. این 4 کلید را بگیرید و در سلطه بازار در هر صنعتی باز خواهید شد!

شماره 1: کلید میوه – اولین دستور خداوند به آدم و حوا این بود که آنها باید با ارزش باشند. این ریشه سلطه بر بازار است. شما باید ایده اصلی داشته باشید. شما باید چیز جدیدی ارائه دهید (میوه دهی محصولاتی است که از زمین جامد به سطح خارج می شود!). شما نمی توانید فقط یک قاتل کپی باشید. شما باید یک طاقچه خاص و رویکرد تازه یا اجرای جدید یک محصول ، ایده یا تفکر داشته باشید. مایکروسافت شتر والمارت Rev Adeboye از RCCG. کداک آمازون گوگل فورد ، یو پی اس و دیگران همه مبتکر ایده های جدید یا رویکرد تازه ای نسبت به آنچه در حال حاضر وجود داشت ، بودند. رهبر هر صنعتی را ببینید. این به نوعی مثمر ثمر بوده است که بازار نمی تواند انکار کند. آنها به روشی اصیل میوه می دهند. آنها به روشی ابتکاری تولید شده اند. همه چیز با یک ایده اصلی شروع و خاتمه می یابد. “میوه دار” اولین کلید تسلط بر بازار است. سوالی که باید در نماز و روزه برای پاسخگویی به آن اختصاص دهیم این است: “باروری” من چیست؟ ایده اصلی که خدا به من داد چیست؟ چه رویکرد جدیدی را می توانم به بازار شلوغ معرفی کنم؟ این اولین کلید است. بدون این کلید ، پادشاهی زندگی متوسطی خواهد داشت یا فقط کفایت می کند. فراوانی بدون “باردهی” اتفاق نمی افتد

شماره 2 کلید تعدد – سپس خداوند بارها به آنها گفت. اسپانکینگ شامل تکرار ایده و تولید انبوه آن است. این شامل ایجاد سیستمی است که اجازه می دهد ایده از یک نمونه اولیه به نسخه های مختلف برای مصرف برسد. این شامل تفکر خارج از استفاده محلی یا فوری است. این شامل تکرار ایده در دفاتر ، مکان ها و رسانه های مختلف است. تا زمانی که یاد بگیرید که “میوه” یا ایده را ضرب کنید ، نمی توانید بر بازار تسلط داشته باشید. این دومین گام برای دستیابی به تسلط بر بازار است. نگاهی به قهرمانان هر صنعت این واقعیت شگفت انگیز را تأیید می کند. کشیش آدبوی راهی را برای تکثیر بشارت و پرورش “میوه” در کلیسا با ایجاد یک مدل Parish System پیدا کرد که کلیسای RCCG را از زمانی که تبدیل به GO شد به بیش از 30،000 کلیسا با بیش از 12 میلیون پیرو در کمتر از 20 سال از کمتر از 100 کلیسا تبدیل کرد. بیل گیتس با یافتن راه های بهتر برای چند برابر سازی سیستم عامل ، بازار را از IBM دور کرد. فورد صنعت اتومبیل سازی را به سطح دیگری رساند و با تولید انبوه اتومبیل هایی که همه می توانند بخرند ، به سلطه رسید. گوگل با موتور جستجوی پرداخت به ازای هر کلیک انقلابی در صنعت تبلیغات ایجاد می کند که تبلیغات آنلاین را در دسترس هر رایانه ای در جهان قرار می دهد. آمازون با جهانی سازی کتابخانه ها و قرار دادن همزمان کتاب در دسترس همه افراد در سراسر جهان ، بر کتابفروشی تسلط دارد. تا زمانی که راهی برای تولید “میوه” در مقادیر زیاد پیدا نکنید ، نمی توانید انحصار یا انحصار باشید.

شماره 3 کلید احیا – پس از آن خداوند دستور داد که پس از دستیابی به باروری توسط آدم و حوا و کشف نحوه تولید مثل ، مرحله بعدی بازنشر است. بازآفرینی شامل توزیع میوه های ضرب شده به مصرف کننده نهایی است. برای تبدیل شدن به یک نیروی مسلط ، باید در کنترل سیستم توزیع تلاش کند. محصول دوگانه فایده ای ندارد. بسیاری از ایده های عالی هرگز به پتانسیل خود نمی رسند زیرا مبتکران قادر به کنترل و کنترل منبع توزیع “میوه” ، محصول یا ایده نبودند. این سومین کلید اجتناب ناپذیر تسلط بر بازار برای هر کارآفرینی است. این کلید توضیح می دهد که چرا صنعتی مانند Nollywood (صنعت فیلم نیجریه که غالباً به آن می بالد) هرگز برای خواسته های بالقوه خود به دستیابی به موفقیت جهانی نرسیده است. ما در بخش “مثمر ثمر” تسلط داریم (تئاتر کم هزینه در دوربین های ویدئویی ارزان قیمت ایجاد و به کمال رسانده ایم. این کار چنان ابتکاری بود که حتی هالیوود و بالیوود مردم را برای مطالعه این پدیده فرستاده است. ما همچنین در بخش “ضرب” تسلط داریم. به طور کلی می توانید در کمتر از 30 روز از زمان تحویل ، هر مقدار را در نیجریه تولید انبوه کنید. با این حال ، ما در زمینه REPLISHING مبتدی نیستیم. سیستم توزیع در نیجریه هنوز به طور عمده به 3 یا 4 بازار عمده در 3 شهر محدود می شود و تعداد کمی از مردم هیچ سرنخی ندارند یا تصمیم می گیرند واقعیت های جدید جهانی را نادیده بگیرند و مدل لازم برای توزیع جهانی محتوا را که شامل نمایش های تبلیغاتی برای هر نمایش است ، نادیده بگیرند. فروشگاه ها و اجاره های اینترنتی را با جریان مستقیم جریان می دهد. Walmart ، بدون تولید چیزی ، با حل مشکل توزیع در صنعت خرده فروشی ، به عنوان شرکت پیشرو در جهان شناخته شد. آنها سرمایه گذاری زیادی در سوپرمارکت های واقع در شهرهای کوچک و روستاها انجام دادند و سپس با استراتژی قیمت گذاری خود به تولیدکنندگان باج دادند. جنرال موتورز و فورد در بازار نبرد با هوندا و تویوتا را از دست می دهند زیرا در حالی که شرکت های ژاپنی مشغول یافتن بازارهای توزیع بیشتر و بیشتر در آفریقا ، آسیا ، اروپا ، استرالیا و حتی در ایالات متحده با اتومبیل های ارزان تر و چرخش های سریع تر هستند ، شرکت ها در تفکر منطقه ای خود گرفتار شده اند ، و هزینه های نیروی کار را در مقایسه با کشورها افزایش می دهند. بدهی شرکتی سیری ناپذیر دیگر که همچنان مانع تلاش برای تکثیر و جبران آن می شود.

شماره 4. کلید تسلیم – آخرین حکمی که خداوند برای دستیابی به حاکمیت به آنها داد ، مقهور شدن زمین بود. این شامل استراتژی شرکتی و اتحادهایی است که رقبا را در بازار شکست می دهد و باعث می شود سازمان شما یک نیرو یا نیرویی ضروری باشد. حتی با وجود قوانین ضد انحصاری در ایالات متحده ، مایکروسافت با درگیری سیستماتیک استارت آپ ها و ایجاد اختلال یا تولید مجدد منابع تولید مثل ، همچنان ابرقدرت در برنامه های کوچک رایانه ای است. بیل گیتس به قدرت مقهور رقابت پی برد. گیتس پس از پرداختن به کلید باردهی ، تکثیر و بازآفرینی ، سالها به پرورش آخرین کلید پرداخت. بیل گیتس سال ها اصرار داشت که سیستم عامل وی تنها کسی است که می تواند در رایانه هایی که خواهان آن هستند حمل شود. با توجه به قابلیت های تکثیر و نوسازی مایکروسافت ، سایر شرکت ها چاره ای نداشتند. والمارت با همان استراتژی سالها مهارتهای نوآوری خود را قبل از استفاده از آخرین کلید انحصار بازار در تضعیف هر فروشگاه دیگر در تجارت خرده فروشی ، ارتقا داد.

در حقیقت ، “ثروتمندان ثروتمندتر می شوند و فقیرها فقیرتر می شوند” در واقع یک بیان کتاب مقدس است! سه کلید اول قبل از اینکه بتوانید کلید چهارم را برای تسلیم بازار اجرا کنید کاملاً ضروری است. پس از تسلط بر بازار ، تسلط خودکار می شود. البته رسیدن به کلید چهارم در این زمان برای بسیاری از ما فاصله زیادی دارد ، اما قطعاً می توانیم روی کلید اول کار کنیم. همه ما به آن ایده جدید و میوه برتر نیاز داریم که ما را در مسیر تسلط بر بازار قرار دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا