چگونه مخلوط بازاریابی می تواند به رشد مشاغل کوچک کمک کند

[ad_1]

اگر تمام تلاش خود را برای رشد تجارت کوچک خود انجام می دهید اما هیچ کاری نتیجه نمی دهد پس ممکن است بخواهید یک قدم به عقب برگردید و در مورد بازاریابی خود تجدید نظر کنید. انجام یک نوع بازاریابی مناسب در مکان مناسب و در زمان مناسب نیاز به طوفان فکری تحقیق و رویکرد تحلیلی دارد. نگاهی بیندازید که بازاریابی مخلوط چیست و چگونه می توانید از این مفهوم برای رشد تجارت کوچک خود استفاده کنید.

ترکیب بازاریابی را بفهمید

به عبارت ساده مخلوط بازاریابی شامل تکنیک ها تاکتیک ها و استراتژی هایی است که شما برای تبلیغ محصول خدمات یا نام تجاری خود اجرا می کنید. آمیخته بازاریابی از چهار عنصر اساسی تشکیل شده است: تبلیغ محصول مکان و قیمت. اگر کمی بیشتر در مورد این ایده تحقیق کنید متوجه می شوید که افراد عناصر Ps بیشتری را به این ترکیب اضافه می کنند اما درک آنها به اندازه درک این چهار عامل مهم نیست. در تعریف جدید بازاریابی مخلوط آنها عناصر دیگری مانند: افراد موقعیت بسته بندی و خط مشی را نیز شامل شدند. در اینجا درک اساسی از چهار عنصر اساسی یک ترکیب وجود دارد.

محصول: همچنین می تواند یک سرویس باشد – هرچه می فروشید

قیمت: ارزشی که می خواهید هنگام فروش کالا داشته باشید.

محل: مکان دقیق فروش محصول.

عملکرد ارتقا دهید: مجموعه فعالیت ها و کمپین هایی که شما برای گسترش آگاهی از محصول خود و افزایش فروش آن انجام می دهید.

برای گسترش تجارت خود باید در ترکیب بازاریابی خود به کمال برسید. برای داشتن یک استراتژی موفق باید در همه زمینه های این ترکیب تعادل برقرار کنید. کار با تعادل مناسب از ابتدا به شما کمک می کند تا پروژه ای ایجاد کنید که در هنگام توسعه و رشد با کمترین میزان تلاش روبرو شود.

برای رشد تجارت کوچک از مخلوط بازاریابی استفاده کنید

برای ایجاد آمیخته بازاریابی مناسب باید محصول خود را در هسته اصلی آن درک کنید. وقتی صحبت از یک محصول می شود باید درک کاملی از آن داشته باشید. محصول شما چیست؟ چه مشکلی حل نمی شود؟ آیا حتی اگر محصول شما مشکلی را حل کند آیا به گونه ای طراحی شده است که مشتری بالقوه به آن نگاه کند و بداند که قرار است چه کاری انجام دهد؟ هنگامی که محصول خود را به خوبی شناختید می توانید به ترکیب بازاریابی دیگری دسترسی پیدا کنید. در اینجا یک درک ساده از چگونگی عملکرد بازاریابی مخلوط وجود دارد.

  • محصول را به قیمت مرتبط کنید

این می تواند یکی از سخت ترین کارها برای اکثر افراد باشد کسب و کار صاحبان کار اگرچه این یک شغل برای بخش بازاریابی است اما شما همیشه یک بخش بازاریابی اختصاصی ندارید که هنوز یک شرکت تازه کار هستید. وقتی می خواهید محصول خود را قیمت گذاری کنید باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. اول اینکه محصول شما چه نوع مخاطبی را جذب می کند؟ محصول از چه ماده ای ساخته شده است؟ چقدر در بازار رقابت دارید؟ قدرت خرید بازار که محصول برای آن طراحی شده چقدر است؟ تنها پس از در نظر گرفتن همه این عوامل می توانید قیمت محصول خود را به طور مناسب قیمت گذاری کنید. بخاطر داشته باشید که وقتی مشاغل جدیدی هستید نمی توانید از مشتری خود بابت ارزش خود هزینه ای بپردازید زیرا در این مرحله هیچ ارزشی برای مشتریانی که محصول شما را خریداری می کنند وجود ندارد.

  • قیمت را به مکان پیوند دهید

شما نمی توانید همزمان به یک جز component جداگانه از ترکیب بازاریابی فکر کنید. ممکن است شما محصول مناسبی را ایجاد کرده باشید اما سوال این است آیا آن را به افراد مناسب می فروشید؟ اگر محصول شما برای نوجوانان جذابیت بیشتری داشته باشد اما افراد بالای 35 سال را هدف قرار دهید چه می کنید؟ اگر مخاطبان هدف خود را بشناسید اما محصول را در مکان های نامناسب قرار دهید چه می کنید؟ ممکن است کالای شما بصورت آنلاین بیشتر قابل فروش باشد اما آن را در قفسه های فروشگاه خرده فروشی قرار دهید. اکنون که می دانید کجا می خواهید محصول را بفروشید برای این کالا نیز قیمت مقرون به صرفه ای دارید. به عنوان مثال کالای شما برای نوجوانان باید در جیب شما باشد.

علاوه بر این ممکن است محصول شما برای بازار جذاب باشد اما قیمت بسیار کمی داشته باشد. در نتیجه افراد بسیار کمی آن را خریداری می کنند و درآمد شما هزینه های شما را تأمین نمی کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که هزینه های خود را در تعداد محدودی خرید که انجام می شود تأمین کنید.

  • از کجا می توان با تبلیغات پیوند داد

هنگامی که به عنوان یک گروه به طاقچه و تبلیغ می پردازید باید مطمئن شوید که محصول خود را در جایگاه مناسب تبلیغ می کنید. آیا محصول شما بیشتر از آقایان برای خانم ها جذاب است؟ اگر بله پس باید به فکر ارتقا on آن در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باشید که زنان مانند Pinterest فعالیت بیشتری دارند. علاوه بر این فعالیت های تبلیغاتی شما باید متناسب با محل برگزاری باشد. به عنوان مثال اگر در منطقه ای تبلیغ می کنید که طرفداران دو و میدانی اوکلند دارد نمی خواهید پیراهن و تجهیزات San Francisco Giants را بپوشید.

  • تمام Ps را ترکیب کنید

پس از ایجاد کالای مناسب قیمت مناسب و استراتژی مناسب تبلیغات خود باید محصول را در مکان مناسب برای موفقیت کارکردن تبلیغات قرار دهید. ایجاد کالای مناسب قیمت گذاری صحیح آن و تبلیغ پرشور اما در مکان نامناسب نتیجه ای ناامیدکننده خواهد داشت. فقط به این دلیل که در یک PS مهارت دارید به این معنی نیست که در دیگران نیز موفق خواهید شد.

اکنون که ایده خوبی برای گره زدن PS با هم دارید باید یک برنامه جاده ای کامل برای نحوه فروش محصول خود داشته باشید. در مراحل اولیه به کار زیادی احتیاج دارد. تنها در صورت انجام نظرسنجی و صرف وقت برای جمع آوری اطلاعات در مورد بازار می توانید بازار خود را بشناسید. در همان زمان شما باید یک تحقیق دقیق در بازار انجام دهید تا از نحوه قیمت گذاری محصول خود مطلع شوید. وقتی نوبت به تبلیغ می رسد باید روش های سنتی را کنار بگذارید و بیشتر به صورت دیجیتالی فکر کنید. همچنین می توانید یک تیم اختصاصی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل وب سایت ایجاد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا