نحوه رفع خطای 0x800ccc0d در Microsoft Office Outlook

[ad_1]

عجیب | کامپیوتر

اغلب اوقات هنگام تلاش برای ارسال / دریافت ایمیل در Microsoft Office Outlook ، خطای 0x800ccc0d ظاهر می شود. این خطا معمولاً هنگامی رخ می دهد که رایانه به هر دلیلی قادر به تماس با سرور نامه نیست – که منجر به نمایش پیام خطا هنگام تلاش برای بارگیری پیام ها در رایانه شما می شود. اگرچه این مشکل در واقع کاملاً رایج است ، اما اگر بدانید که چه عواملی باعث ایجاد آن شده و چگونه می توانید آن را برطرف کنید ، حل آن بسیار آسان است.

خطا معمولاً در این قالب ظاهر می شود:

  • هیچ ارتباطی نمی تواند برقرار شود زیرا دستگاه مورد نظر از نظر جسمی آن را رد کرده است.
  • سرور یافت نشد (محاسبه:نام کاربری، سرور POP: “نامه” ، شماره خطا: 0 × 800ccc0d)

دلایل این خطا بسیار زیاد است ، و اساساً جایی است که رایانه شما قادر به تماس با سرویس های مختلف نامه پستی نیست که برای بارگیری / ارسال ایمیل های مورد نیاز خود نیاز دارد. هر بار که “ایمیل” خود را در Outlook بررسی می کنید ، اساساً پیام های شما را از مجموعه سرورهای ایمیل بارگیری می کند. این سرورها پیام های شما را ذخیره می کنند و به شما امکان می دهند نامه خود را در هر مکانی که به اینترنت متصل هستید دریافت کنید. مشکلی که مشاهده می کنید می تواند ناشی از موارد نادرست ورود به سیستم ، خراب شدن تنظیمات رجیستری یا اتصال اینترنت اشتباه باشد – و اساساً جلوگیری از اتصال رایانه شما به سرورهای مورد نیاز برای اجرای آن است.

اولین مرحله برای رفع خطای 0 x 800ccc0d اطمینان از عملکرد صحیح اتصال اینترنت و صحیح بودن جزئیات ورود به سیستم است. قبل از اجازه بارگیری ایمیل ها ، همه سرورهای ایمیل شما را ملزم به ورود با جزئیات صحیح می کنند – بنابراین با کلیک روی منوی “گزینه ها” در Outlook و سپس روی “حساب های ایمیل” ، باید مطمئن شوید که جزئیات ورود به سیستم به درستی در برنامه نوشته شده است. . علاوه بر این ، باید اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما با بارگذاری یک وب سایت تصادفی و همچنین غیرفعال کردن موقتی فایروال هایی که در سیستم خود دارید ، در حال کار است.

همچنین توصیه می شود برای پاک کردن تنظیمات خراب یا خراب که باعث خطای 0 × 800ccc0d می شود ، از Registry Cleaner استفاده کنید. پاک کننده های رجیستری از طریق Windows Registry اسکن می کنند – یک پایگاه داده مرکزی که تمام پرونده ها و تنظیماتی را که کامپیوتر شما برای اجرا نیاز دارد ذخیره می کند. این ابزارهای نرم افزاری به دلیل روشی که می توانند تعداد زیادی از مشکلات سیستم شما را برطرف کنند بسیار محبوب هستند – به کامپیوتر شما امکان می دهد تا حد ممکن روان و با اطمینان کار کند. اغلب اوقات پایگاه داده رجیستری رایانه شما خراب است یا خراب است ، که باعث می شود نرم افزار شما به طرق بسیار عجیبی رفتار کند. رفع این مشکلات با یک پاک کننده رجیستری باید اطمینان حاصل کند که خطای 0 × 800ccc0d دوباره ظاهر نمی شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا