ورق های سبک آبشار و نمایش ایمیل

طراحی نسخه HTML پیام ایمیل شما ممکن است دشوار باشد زیرا بسیاری از نرم افزارهای ایمیل مختلف و ترکیب سیستم عامل وجود دارد – و آنها روش خاص خود را برای نمایش HTML دارند. و هیچ راهی برای اطمینان مثبت وجود ندارد که خوانندگان شما از کدام مشتری برای مشاهده پیام های شما استفاده می کنند.

اگر خواننده آدرس Hotmail داشته باشد به طور کلی می توان تصور کرد که پیام شما را از طریق سرویس دهنده وب Hotmail بخواند. اما در مورد خوانندگانی که آدرس ایمیل خصوصی دارند چطور؟ آیا آنها از Microsoft Outlook استفاده خواهند کرد؟ آیا Outlook 2000 Outlook 2003 یا Outlook 2007 خواهد بود؟ یا شاید او از نت های نیلوفر آبی استفاده می کند؟ اگر ایمیل TLD او به حساب یاهو وی ارسال شود چه می کنید؟ آیا او از Mac یا PC استفاده می کند؟

از آنجا که شما واقعاً پاسخ هیچ یک از این س questionsالات را نمی دانید هنگام طراحی مبارزات ایمیل خود مهم است که همیشه آنها را بصری تر طراحی کنید.

Cascading Style Sheets (CSS) قدرت جذاب سازی پیام های ایمیل شما را فراهم می کند. متأسفانه r CSS هنوز از پشتیبانی بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل و از طریق سیستم عامل های مختلف پشتیبانی محدودی دارد. Outlook 2007 یکی از بزرگترین نقض کنندگان CSS است. و از آنجا که مطالعات نشان می دهد حداکثر 75٪ از خوانندگان ایمیل از Outlook استفاده می کنند نمی توانید نقص نمایشگر آن را نادیده بگیرید.

متأسفانه Outlook 2007 از عناصر شناور که به طور گسترده در CSS برای مکان یابی اشیا used استفاده می شود پشتیبانی نمی کند. بنابراین در طراحی مبارزات ایمیل خود به استفاده از طرح بندی مبتنی بر برنامه متکی است. درباره طراحی وب حدود 2000 فکر کنید. اگر طراح جدید هستید و قبلاً هرگز با جداول کار نکرده اید می توانید اطلاعات زیادی در مورد نحوه کار از W3C بدست آورید.

در حالی که Outlook 2007 از این ویژگی پشتیبانی می کند من توصیه نمی کنم از آن برای ضمیمه سبک سبک خود استفاده کنید. حداقل 50٪ از خوانندگان عکسها را خاموش می کنند این بدان معناست که هیچ مورد مرتبطی پیوند نخواهد یافت – و این شامل صفحه سبک شما در فضای باز است. علاوه بر این Gmail Live Mail و Hotmail از موارد مرتبط پشتیبانی نمی کنند بنابراین بهتر است به هر حال از آنها استفاده نکنید. در عوض تمام سبک های خود را در پیام خود تعریف کنید و هرگز به ایمیل های خود به یک صفحه سبک خارجی اعتماد نکنید.

جایی که درون پیام باید الگوهای خود را تعریف کنید یک داستان دیگر است. Live Mail با استفاده از Hotlist صفحه Hotmail را جستجو می کند Hotmail مستقیماً زیر برچسب صفحه را جستجو می کند. Outlook 2003 Outlook 2007 AOL Yahoo Entourage و Thunderbird هر یک از دو موقعیت را می پذیرند اما Gmail هیچ یک را نمی پذیرد.

بهترین گزینه استفاده از برچسب های سبک داخلی است. سبک جاسازی شده به این معنی است که هر عنصر باید به صورت جداگانه مدل شود. به جای اینکه سبک صفحه خود را اینگونه در سر خود تعریف کنید:

یا حتی چیزی شبیه به این:

georgia, serif; font-size:

x-small;}

hr {color: #ff9900; height: 1px }

a:hover {color: #ff0000; text-decoration: none}

–>

می توانید هر م componentلفه را جداگانه تعریف کنید مانند این:

این متن پاراگراف شماست.

هنگام تعریف این عناصر به خاطر داشته باشید که همه ویژگی های CSS در سراسر پنل در کلاینت های ایمیل پشتیبانی نمی شوند. اگر می خواهید یک پیام ثابت به همه خوانندگان خود بدون توجه به نحوه خواندن نامه های شما ارائه دهید خود را به این ویژگی های CSS محدود کنید:

. رنگ پس زمینه

. مرز

. رنگ

. اندازه فونت

. نوع قلم

. متغیر قلم

. وزن خط

. فاصله بین حروف

. ارتفاع خط

. پر كردن

. جدول برنامه ریزی

. تراز متن

. دکوراسیون متن

. تورفتگی متن

. تبدیل متن

این ویژگی ها در Mac و PC پشتیبانی می شوند:

. AOL

. پاورقی

. جیمیل

. ایمیل مستقیم

. چشم انداز 2003

. چشم انداز 2007

. تاندربرد

. هی هو

ویژگی های اجتناب از این موارد عبارتند از:

. تصویر پس زمینه

. تصویر زمینه را تنظیم کنید

. تکرار پس زمینه

. سقوط مرز

. فاصله مرزها

. پایین تر

. زیرنویس

. پاک کردن

. بخش

. اشاره گر

. جهت

. نشان دادن

. سلولهای خالی

. شناور

. خط خانواده

. قد

. چپ

. عکس به سبک لیست

. موقعیت سبک را لیست کنید

. نوع مدل دهید

. حاشیه غیرمتمرکز

. تیرگی

. سرریز

. موقعیت

. درست

. بالا

. چیدمان عمودی

. چشم انداز

. فضای سفید

. نشان دادن

. فاصله کلمات

. شاخص z

و اکنون برای اخبار بدتر: Lotus Notes و Eudora از پشتیبانی CSS وحشتناکی برخوردار هستند و حتی بسیاری از ویژگی های CSS که به طور گسترده ای پذیرفته شده اند ممکن است به درستی ارائه نشوند. و از آنجا که تعداد بیشتری از خوانندگان اکنون در PDA و سایر دستگاه های قابل حمل به ایمیل دسترسی پیدا می کنند شما نمی توانید 100٪ مطمئن باشید که چگونه پیام شما خوانده می شود. بنابراین پیشنهاد می کنم همیشه از پیام های Multipart-Mime استفاده کنید و همیشه در نسخه html پیام خود پیوندی به متن خود داشته باشید.

*** می خواهید این نکات را مفید نگه دارید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا