6 ابزار بازاریابی ایمیل برای راه اندازی مبارزات خود

[ad_1]

سرمایه گذاری | گرافیک

1. آفتابگردان.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ایمیل های شما در چندین سرویس گیرنده ایمیل چگونه است؟ Outlook ، نامه G و یاهو ایمیل را به روش های مختلف نمایش می دهند. با این حال ، Litmus کمی جلوتر می رود و به شما این فرصت را می دهد تا نحوه ارائه ایمیل های خود را در بیش از 70 برنامه و دستگاه کشف کنید. علاوه بر این ، Litmus همراه با یک سازنده و چک لیست است. سازنده به شما امکان می دهد از ویرایشگر کد برای ایجاد ، تجزیه و تحلیل و عیب یابی پیام های ایمیل خود استفاده کنید. برای اطمینان از اینکه ایمیل هایتان در همه جا کار می کنند ، از چک لیست استفاده کنید. این چک لیست به شناسایی موارد مهمی که ممکن است عملکرد ایمیل شما را تغییر دهد کمک می کند.

2. Raven URL Builder.

برای دارندگان وب سایت ها و بازاریاب های اینترنتی ، تعیین منبع ترافیک شما ضروری است. اینجاست که Raven URL Builder وارد می شود. از Raven URL Builder برای یافتن منبع ترافیک خود و پیوندهای ایمیل استفاده کنید. این ابزار دوباره برای آزمایش A / B و ایجاد گزارش های بازاریابی خودکار بسیار مفید است.

3. TinyPNG.

شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین یا صاحب وب سایت ، دوست دارید تصاویر متحرک PNG و PNG را به ایمیل ها یا محتوای خود اضافه کنید ، درست است؟ بله ، همه این کار را می کنند و ما همیشه از زمان بار ناامید می شویم. گیرندگان ایمیل یا نظرات شما نیازی به امتحان این کار ندارند. TinyPNG می تواند فشرده سازی بهتری را برای تصاویر شما ایجاد کند و باعث شود تصاویر سریعتر و جالبتر از آنها بارگذاری شوند.

4. لیوان.

نوشتن ایمیل های متنی ساده از همان ابتدا می تواند دلهره آور باشد و راه ساده برای دور زدن این مسئله نوشتن ایمیل در قالب HTML است. متأسفانه ، مردم از خواندن ایمیل های HTML اجتناب می کنند.

Beaker که توسط آزمایشگاه های MailChimp ساخته شده است ، به شما این امکان را می دهد تا ایمیل ها را در قالب HTML تبدیل کرده و به صورت متن ساده تحویل دهید.

5. Pixabay.

Pixabay مکانی است که می توانید به سراغ آن عکس ها ، فیلم ها ، گرافیک ها و تصاویر چشم نواز بروید که بینندگان بیشتر از همه آنها را دوست داشته باشند. علاوه بر این ، شما نیازی به نگرانی در مورد هرگونه حق چاپ ندارید زیرا استفاده از همه تصاویر و فیلم ها در هر کجا و حتی برای اهداف تجاری آزاد است.

6. GlockApps. تست هرزنامه

بازاریابی از طریق ایمیل نیاز به برنامه ریزی دقیق و تفکر استراتژیک دارد. نمی خواهید ایمیل های خود را نخوانید زیرا آنها به پوشه هرزنامه شما تحویل داده شده اند یا توسط ISP شما مسدود شده اند. این می تواند کل کمپین تبلیغاتی شما را تهدید کند. GlockApps دارای محصولات برتر است که می تواند به شما در افزایش قابلیت تحویل صندوق ورودی کمک کند. GlockApps به شما امکان می دهد ایمیل های خود را در برابر فیلترهای اصلی هرزنامه اسکن کنید و به شما اجازه می دهد تا از محل بروز مشکلات مطلع شوید. همچنین روشهای عملیاتی برای افزایش بازده سرمایه گذاری ، نرخ باز و تحویل پذیری شما فراهم می کند. GlockApps به شما کمک می کند تا در پوشه های هرزنامه حرکت کنید ، اعتبار خود را قبل از ارسال ایمیل آزمایش کنید ، آزمایش مکرر ارسال کنید و مشکلات تحویل را تشخیص و اصلاح کنید.

بفرمایید. ابزارهای ایمیل مارکتینگ فوق در بهبود و به حداکثر رساندن کمپین های ایمیل و گردش کار شما بسیار کمک خواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا