5 نکته برتر در مورد بازاریابی ویدیویی که نمی توانید نادیده بگیرید

[ad_1]

بازار | بازاریابی

آیا شما برای اهداف بازاریابی ویدیو را در اینترنت ارسال می کنید؟ در غیر اینصورت باید بدانید که ویدیوها از سایر اشکال ارتباطات آنلاین برتری دارند. بیایید 5 نکته اصلی را که برای موفقیت در بخش بازاریابی آنلاین همیشه در حال رشد باید دنبال کنید بررسی می کنیم.

1 – تصاویر و انیمیشن ها م moreثرتر هستند

اگر شنیده اید که استفاده از ویدیوها برای سئو و اهداف تبلیغاتی آخرین روند است درست شنیده اید! پخش و پخش مستقیم و محتوای عمومی تلفن همراه موثرترین استراتژی بازاریابی در هنگام رسیدن به مشتری های بالقوه و ایجاد یک احساس فراموش نشدنی است.

ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدیویی واقعاً می تواند باعث افزایش دید سازمان و جذب مشتری بیشتر شود. اگر قبلاً مشغول تجارت هستید احتمالاً ابزار اولیه را در نوک انگشتان خود دارید.

2 – فیلم ها از عکس ها قدرتمندترند

همه ما جمله یک عکس هزار کلمه صحبت می کند را شنیده ایم. پس چرا می توان از تصویر استفاده کرد در حالی که اکنون می توانیم از ویدئو استفاده کنیم؟ ایجاد یک ویدیوی آنلاین برای اهداف تبلیغاتی در مقایسه با مقالات و تصاویر همیشه یک استراتژی جالب بازاریابی خواهد بود.

ویدیوی شما احتمالاً تصویری فراموش نشدنی را در ذهن مشتری بالقوه شما برجای می گذارد. در عین حال شما را از رقبا جدا می کند. تحقیقات نشان داده است که کلیپ های کوتاه ایجاد شده برای اهداف بازاریابی به احتمال زیاد در حافظه فرد نگهداری می شوند. علاوه بر این مدت زمان آن بسیار بیشتر از نوشتن توصیفی یا هجا است.

3 – اطلاعات آنها بیشتر از مقالات است

برخلاف صرف خواندن درباره مزایای محصولات یا خدمات شما تصاویر بصری قادر به برقراری ارتباط فوق العاده با این اطلاعات خواهند بود. همچنین مشتریان می توانند اشتیاق را در نظر شما بشنوند. برای نشان دادن این نکته ممکن است شما جمله زیر را در ارتباط با این تبلیغ خاص بشنوید حتی اگر ده سال پیش باشد.

این به عبارت آن را زمین بگذار و فراموشش کن اشاره دارد. این در کلیپ بازاریابی ایجاد شده از چند سال پیش مورد استفاده قرار گرفت اما همچنان برای بازاریابی در دوران مدرن نیز مهم است. مفسر در طول ارائه عبارت را به طور مداوم در نقاط مختلف تکرار می کند. این یک نمونه عالی از میزان موثر بازاریابی ویدیویی است.

4 – فیلم بازدید کنندگان شما را به خود جلب می کند

همانطور که نشان داده شد اگر قبلاً در شغل خود هستید بدون شک لیست مخاطبین ایمیل دارید. بنابراین یکی از کارهای روزانه شما ارسال ایمیل به افراد مختلف است. با توجه به مشتریان خود شما به احتمال زیاد اطلاعاتی راجع به معاملات ویژه محصولات یا خدمات جدید در اختیار آنها قرار می دهید. معنی این امر این است که شما اکنون توانایی ارسال ایمیل های ویدئویی را به جای پیام های نوشته شده دارید.

سیستم عامل های سنتی مانند Outlook Express توانایی درک کامل فیلم آنلاین را ندارند. با این وجود بسترهای تجاری و تبلیغاتی نسبتاً جدید دیگری نیز وجود دارند که می توانند و توانایی فوق العاده ای برای تعامل با مشتریان و چشم اندازهای شما را ارائه می دهند.

5 – این می تواند فروش شما را مستقیماً افزایش دهد

استفاده از تصاویر آنلاین فعال به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی توانایی شما در افزایش فروش و موفقیت کلی شما را بسیار افزایش می دهد. مارک کالا و ارتباطات تبلیغاتی احتمالاً از طریق کلیپ ها یا پخش ویدیوها در ذهن مشتریان بالقوه باقی خواهد ماند.

علاوه بر این استفاده از تصاویر در وب سایت و ارسال ایمیل های ویدئویی ثابت ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای رسیدن به بازار شما در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی است.

بازاریابی ویدئویی به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی به سرعت در حال جلب توجه در عرصه تجارت است و اکنون شما این فرصت را دارید که مبارزات موثر خود را به صورت آنلاین اجرا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا