برون سپاری – خرده فروشی در یک اقتصاد دشوار

[ad_1]

آموزش | بازی

تجارت خرده فروشی شما در این اقتصاد دشوار چگونه پیش می رود؟ آیا شما بیش از آنچه در بخشهای بازاریابی و بازاریابی خود صرف می کنید ، صرف بخش فناوری اطلاعات خود و صرفاً تلاش برای مطابقت با فناوری های پررونق می شوید؟ آیا درآمد حاصل از این رکود اقتصادی با هزینه های روزافزون شما سازگار است؟

خرده فروشان بیشتر به سمت برون سپاری به عنوان گزینه ای مناسب در زمینه های بازاریابی اینترنتی ، صورتحساب و فعالیت در مرکز تماس روی آورده اند. فروش آنلاین در این رکود اقتصادی منفجر شده است زیرا مصرف کنندگان در جستجوی گزینه های دیگری برای فروشگاه های فروش آجر و ملات هستند که از کار خارج شده اند. برخی از خرده فروشان در آستانه ورشکستگی فقط به فروش آنلاین روی آورده اند و اکثریت مشاغل IT را به عنوان راهی برای ادامه کار خود به خارج از کشور سپرده گذاری می کنند.

شرکت ها به طور فزاینده ای از فناوری برای مدیریت فرایندهای غیر مهم مانند مارک تجاری آنلاین ، مدیریت موجودی کالا و فاکتورهای فروشنده استفاده می کنند. اگرچه خرده فروشان در دوره رکود اقتصادی منابع بیشتری را برون سپاری می کنند ، بسیاری از آنها ارزش ماندگاری در بازار پیدا می کنند و نحوه فعالیت خود را طوری تنظیم می کنند که شامل نمایندگی و مدیریت در خارج از کشور باشد. کاهش کارکنان و موجودیها در حین تجدید ساختار فرایندهای شرکت ، کانون اصلی تمرکز خواهد بود. این دو حوزه بیشترین هزینه های شرکت است و برون سپاری می تواند راه حل باشد.

در حالی که شرکت ها برای محافظت از حاشیه سود خود به دنبال برون سپاری هستند ، شرکت های برون سپاری فرآیند تجارت با رشد منفجر می شوند. از آنجا که این بازیگران خارجی مهارت بیشتری در بازاریابی اینترنتی ، شبکه های اجتماعی ، بازاریابی مقاله و مارک های وب هوشمند پیدا می کنند ، کمتر به یک ارائه دهنده خدمات تبدیل می شوند و بیشتر به یک شریک در مشاغل آشفته و راحت تبدیل می شوند. انتخاب یک شرکت برون سپاری مناسب رمز موفقیت آنهاست.

به منظور جلب بهترین مشتری ها ، برون سپاران در آموزش آخرین فن آوری های اثبات شده در زمینه که شرکت های بزرگتر انتظار دارند ، سرمایه گذاری می کنند. شرکت های برون سپاری مناسب انتظارات صنایع بزرگ را برآورده می کنند تا بتوانند طیف وسیعی از نیازهای تجاری را برآورده کنند. خرده فروشان از مزایای فناوری های جدید بدون نیاز به سرمایه گذاری در آنها آگاه هستند.

از آنجا که خرده فروشان با برون سپاری هزینه ها را کاهش می دهند ، آنها زمینه را برای بازار به طور کلی مساوی می کنند ، از فشار بر بخش های فناوری اطلاعات خود کاسته می شوند ، جهت گیری مجدد عملیات مرکز تماس خود ، کاهش هزینه های نیروی کار و استفاده از هزینه های پایین تر محصول را انجام می دهند. و خدمات آنها این اقدامات صرفه جویی در هزینه می تواند نشاط را به شرکت برگرداند ، اقدامات کاهش موجودی کالا را افزایش دهد و شرکت را دوباره وارد بازار کند. ایجاد مشارکت با یک شرکت برون سپاری می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. دریابید که چگونه می تواند شیوه تجارت شما را تغییر دهد.

شاید برای همیشه

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا