3 دلیل که اقدامات مراقبت های بهداشتی نیاز به برون سپاری بازاریابی محتوا دارند

[ad_1]

بازار | بازاریابی

بازاریابی محتوا در بازاریابی مراقبت های بهداشتی تقریباً ضروری شده است. بازاریابی محتوای آنلاین سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به پست مستقیم سنتی یا سایر تکنیک های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات YellowPages و تبلیغات تلویزیونی گران قیمت به بیماران بالقوه می رسد.

با این وجود تسلط بر بازاریابی محتوای آنلاین دشوار است و تأثیرگذاری آن تا حدودی به همین دلیل است. بازاریابی محتوا با تعریفی که دارد به تولید مداوم محتوا نیاز دارد با این وجود اکثر سازمان ها توانایی استعداد و تمرکز در ساخت محتوای کافی را ندارند تا از تلاش های بازاریابی خود به طور مداوم پشتیبانی کنند. موتورهای جستجو فرکانس کیفیت و تعامل این محتوا را بررسی می کنند و هنگامی که نتیجه خوبی به دست آورد وب سایت خود را در رتبه بالایی قرار دهید. اگر این کار ضعیف انجام شود تلاش شما نتیجه معکوس خواهد داد یا به سادگی کسل کننده خواهد بود.

با توجه به این نکته هنوز برخی از پزشکان و مدیران پزشکان وجود دارند که احساس می کنند باید تمام جنبه های بازاریابی محتوای داخلی را کنترل کنند. اگر شما هم یکی از آنها باشید ممکن است احساس کنید تنها فردی هستید که صلاحیت نوشتن در مورد تمرین یا تخصص خود را دارد. اگرچه ممکن است شما یک دانش در زمینه کاری خود باشید اما باید فقط در تلاش خود برای ایجاد محتوا برای بازاریابی رویه خود تکیه کنید – در اینجا سه ​​دلیل قانع کننده وجود دارد:

1.) بدون وقت: بیایید با واقعیت ها روبرو شویم – اگر شما هرگز به فکر برون سپاری بازاریابی هستید احتمالاً به این دلیل است که می دانید طولانی شدن این کار طولانی شده است. با این حال اگر فکر می کنید می توانید آن را در هفته کاری شلوغ خود جای دهید تمام جنبه های مختلف بازاریابی را که باید به آنها بپردازید به خاطر بسپارید: ایجاد مقاله مقالات سفید مقالات پژوهشی بروشور خبرنامه تبلیغات الکترونیکی و انتشار مطبوعات فکر می کنید می توانید از او چشم پوشی کنید و مدیریت کنید؟ شاید اما حتی اگر در ایجاد محتوا هم صرف نظر کنید می خواهید مدتی را به جستجوی داده ها ردیابی عملکرد کمپین و تعامل کانال های اجتماعی اختصاص دهید. بین راه اندازی کلینیک و مراجعه به بیماران احتمالاً وقت کافی برای اختصاص دادن این کار را نخواهید داشت و برای یک روز دیگر به عقب رانده خواهید شد. آیا تابحال توجه کرده اید که یک روز دیگر به ندرت می آید؟ با برون سپاری بازاریابی محتوای خود اطمینان حاصل خواهید کرد که قابلیت مشاهده آنلاین و آفلاین شما با سایر استراتژی های بازاریابی بالا و مطابقت داشته باشد.

2.) من نویسنده نیستم: شما پزشک یا مدیر عمل هستید و من نویسنده نیستم. آیا می دانید چگونه یک نسخه جذاب بنویسید؟ آیا ایده ای دارید که کدام کلمات کلیدی را در نسخه آنلاین خود بگنجانید تا بهترین بینش ممکن را داشته باشید؟ یک آژانس بازاریابی محتوای حرفه ای نویسندگان و سردبیران را برای اثبات کار قبل از اینکه در دسترس عموم باشد در کارمندان خود خواهد داشت و آنها از بهترین راهکارها برای اطمینان از توجه مخاطبان شما مطلع خواهند شد.

3.) شما همچنین موضوع خود را به خوبی می دانید: ما اغلب می شنویم که بهترین افراد واجد شرایط برای نوشتن در یک موضوع متخصصان موضوع هستند. با این حال وقتی متخصص با دهه ها دانش و تجربه شروع به نوشتن درباره تخصص خود می کند اغلب اطلاعاتی را ارائه می دهد که شما با آنها به اشتراک می گذارید نه بیماران جدید یا منابع بالقوه ارجاع. هنگامی که در حال بازاریابی هستید باید مخاطبان خود را بشناسید و با آنها صحبت کنید. به عنوان مثال یک متخصص غدد می تواند در مورد برداشتن بونیون هالوکس والگوس افزایش بیش از حد و غیره بنویسد. یک بیمار متوسط ​​یا جستجوی آنلاین برای خدمات یک متخصص غدد مطبوع این عبارات را جستجو نمی کند و در عوض جستجو برای جراحی بونیون درد بانیون صافی کف پا و غیره را انتخاب می کند.

اگر شما علاقه مند به ساختن محتوا برای حمایت از تلاش های بازاریابی رویه خود هستید من از شما می خواهم که برای ارزیابی استراتژی بازاریابی خود از یک شرکت خارج از کشور کمک بگیرید و در مورد بهترین روش های بازاریابی محتوا به شما توصیه کنم. اگر ترجیح می دهید این کار را به متخصصان بسپارید شرکت های زیادی وجود دارند که باعث درخشش محتوای شما می شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا