مواردی که باید در هنگام برون سپاری عملکردهای پشتیبانی در سازمان خود در نظر بگیرید

[ad_1]

آموزش | فناوری

برون سپاری به عنوان برون سپاری یک تامین کننده خارج برای مراقبت از برخی از زمینه های غیر اصلی کسب و کار مانند پشتیبانی فنی و پشتیبانی از مشتری تعریف می شود. با سپردن توابع پشتیبانی به یک شرکت ، می توان در نیروی انسانی ماهر صرفه جویی کرد که می تواند برای توسعه زمینه های اصلی مانند توسعه تجارت استفاده شود در حالی که همزمان با برون سپاری هزینه ها را کاهش می دهد بدون اینکه استانداردهای تعالی شرکت را کاهش دهد پشتیبانی فنی و پشتیبانی از خدمات مشتری دو زمینه اصلی است که شرکت های بزرگ یا حتی استارت آپ های نسبتاً جدید در آن به منابع خارجی می پردازند.

معمولاً پشتیبانی فنی یا فناوری اطلاعات برای کاهش هزینه ها به کشورهای دیگر سپرده می شود. این می تواند برای شرکت از منظر قرارداد بلند مدت مفید باشد. اما در عین حال ، این امر به برنامه ریزی و تحقیقات دقیق زیادی نیاز دارد. برخی از نکات اصلی که باید در هنگام برون سپاری این وظایف در نظر گرفته شود ، در زیر مختصراً توضیح داده می شود.

در فضای کسب و کار بسیار رقابتی امروز ، پشتیبانی از برون سپاری و به ویژه پشتیبانی از مشتری عاملی اساسی در تعیین موقعیت شرکت در بین همتایان آن است. در حالی که خدمات پشتیبانی مشتری را به یک ارائه دهنده خدمات واگذار می کنید ، باید همیشه در مورد اعتبار و تاریخچه شرکت تحقیق کنید. این یک ایده منصفانه از جایگاه شرکت و آنچه شما می توانید از آن انتظار داشته باشید ارائه می دهد. همچنین ، باید مشخص شود که آیا این شرکت کلاسهای آموزش منظم لهجه را برگزار می کند تا کارمندان خود را از زبانی که باید صحبت کنند آگاه کند.

پشتیبانی از نوع برون سپاری فنی یک گزینه بسیار سودآور برای شرکت ها است زیرا بسیاری از کشورها تخصص فنی بسیار ماهری را ارائه می دهند که می تواند برای بهبود چشم انداز شرکت در یک محیط جهانی مورد استفاده قرار گیرد. اما شما همیشه باید یک تحقیق کامل در زمینه سطح مهارت در زمینه های فنی کسب و کار انجام دهید و بهترین راه برای این کار مراجعه حضوری به محل برگزاری و داشتن روایت زنده از نحوه انجام کارها است. همچنین ، می توان از ارائه دهندگان خدمات خواست که برخی از پروژه ها را به صورت آزمایشی به اتمام برسانند و می توان برای تجزیه و تحلیل پتانسیل آنها ، قضاوتی منصفانه در مورد خدمات انجام داد.

قبل از پشتیبانی از برون سپاری اولین عاملی که در هر فرآیند کاری باید در نظر گرفته شود این است که آیا گزینه مناسبی برای شرکت است. بعضی اوقات ، بعضی از شرکتها بیشتر از آنچه در زمینه های اصلی کسب و کار مانند توسعه کسب و کار خرج می کنند ، در خارج از کشور هزینه می کنند. باید تجزیه و تحلیل دقیق از شرکت انجام شود و پس از در نظر گرفتن عوامل مختلف خطر و مزایا ، با توجه به برنامه های آینده شرکت ، تصمیم نهایی گرفته شود.

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد ، تعهد ارائه دهنده خدمات در اجرای به موقع پروژه ها است. اختلاف زمانی بین هر دو کشور وجود دارد که می تواند منجر به سردرگمی زیادی در تعیین مهلت شود. در صورت ارائه تاخیر در انجام وظایف یا اجرای مطلوب پروژه ها ، این شرکت باید سیاست سختگیرانه ای داشته باشد. اگر همه عوامل در نظر گرفته شود ، شرکت می تواند به دلیل پشتیبانی از برون سپاری آینده بسیار سودآوری داشته باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا