دنیای وب

ACN و Ambit Energy: کدام بازار منجر به تولید انرژی می شود؟

آزادسازی انرژی فرصت های عظیمی را ایجاد کرده است. مردم در سراسر کشور اکنون در تصمیم گیری برای استفاده از یک شرکت انرژی یک انتخاب دارند. حتی با هیجان بیشتر ، مقررات زدایی دریچه ای را برای کارآفرینان برای توسعه یک تجارت استثنایی باز کرده است.

تصور کنید ، هر وقت کسی چراغی روشن می کند یا یک شام می پزد ، درآمد کسب می کنید.

دو شرکت بازاریابی شبکه ای ، ACN و Ambit Energy ، در توسعه فرصت های تجاری قوی پیشگام هستند. هر کسی که به ACN و Ambit Energy بپیوندد می تواند از حساب های دیگران انرژی باقیمانده بدست آورد. آیا یک شرکت بهتر از شرکت دیگر است؟ گفتن سخت است. هر دو ACN و Ambit Technology شهرت خوبی دارند. هر دو شرکت یک طرح جبران خسارت همراه با پاداش سریع شروع به کار و جذب مشتری ارائه می دهند.

تفاوت های مهمی در ارائه محصولات آنها وجود دارد. Ambit Energy فقط بر روی انرژی متمرکز است ، در حالی که ACN برق را به همراه بی سیم ، تلویزیون ماهواره ای ، امنیت خانه ، تلفن های VOIP و تلفن های ویدئویی ، کامپیوتر و امنیت از راه دور و خانه تأمین می کند.

در پایان روز ، مهم نیست که کدام یک بهتر است. این س completelyال کاملاً شخصی است و قابل بحث است. اما آنچه مهم است نحوه کسب درآمد بازیگر در هر شغلی است.

به عنوان بازیگر از شما خواسته می شود لیستی از تمام دوستان و خانواده خود تهیه کنید. وظیفه شما این است که با این افراد تماس بگیرید و از آنها لطف بزرگی بخواهید. اما چه اتفاقی می افتد که به آنها بگویید می خواهید چیز جدیدی به آنها نشان دهید؟ اغلب آنها نه می گویند. چقدر ناراحت کننده است که شما از این فرصت شگفت انگیز بسیار هیجان زده شده اید و نه تنها دوستان و خانواده شما در مورد آن با شما صحبت می کنند ، بلکه ممکن است آنها به دلیل داشتن این رویای شگفت انگیز امنیت مالی شما را مسخره کنند.

آیا راه بهتری وجود دارد؟ اصلاً! بازاریابی تجارت خود با استفاده از اینترنت. بیاموزید که چگونه از گوگل ، بینگ ، فیس بوک ، توییتر و غیره استفاده کنید تا به میلیون ها نفر که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند همه ما می دانیم که بازاریابی شبکه ای یک بازی اعداد است و تعداد افرادی که می توانید از طریق اینترنت به آنها دسترسی پیدا کنید شگفت انگیز است. تصور کنید اگر تعداد کمی از افراد در اینترنت به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، می توانید با چه سرعتی یک تجارت بزرگ ایجاد کنید؟

تکنیک های قدیمی و خسته کننده بازاریابی شبکه ای به سادگی جواب نمی دهند. و فقط به این دلیل که شما سایتی با یک شرکت دارید به این معنی نیست که اگر مردم از حضور شما در آنجا مطلع نشوند به درد شما می خورد. شما باید یاد بگیرید که لیدهای واجد شرایط را جذب کنید و از تعقیب افرادی که علاقه ای به محصول یا رویاهای شما ندارند متوقف شوید.

از همه فرصت های جدید برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید و مجبور نیستید آن را به تنهایی انجام دهید. تعدادی روش عالی برای آموزش وجود دارد. تحقیق خود را انجام دهید و شریک بازاریابی مناسبی را پیدا کنید که با شما کار کند و نتایج را تضمین کند – به صورت کتبی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا