روش های بازاریابی اینترنتی که کارساز است

[ad_1]

CES | Google

بازاریابی اینترنتی با نام های بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی دیجیتال نیز شناخته می شود. این به چندین روش استفاده می شود که برای تبلیغ آنلاین محصولات یا خدمات استفاده می شود. این یک منطقه بسیار گسترده است که با باز شدن کانالهای جدید ارتباطی از طریق اینترنت ، به رشد خود ادامه می دهد. به عنوان مثال ، در طی چند سال کسی چیزی در مورد بازاریابی در فیس بوک نشنیده بود ، و امروز ، این بحث شهر است. YouTube شروع به گنجاندن پیوندهای تبلیغات در ویدیوهای ارسال شده توسط کاربر کرده است – این نیز یک روش جدید بازاریابی است. جنبه های مختلفی در بازاریابی اینترنتی وجود دارد و آنها عبارتند از:

تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

تبلیغات به ازای هر کلیک: پیوندهای حامی مالی که در صفحات نتایج موتور جستجو مشاهده می کنید ، تبلیغات PPC هستند. تبلیغ کنندگان در کانال های تبلیغاتی موتور جستجو ثبت نام می کنند ، سپرده اندکی پرداخت می کنند و سپس با عبارات جستجو (کلمات کلیدی) مرتبط با تجارت خود پیشنهاد می دهند. تبلیغ آنها هنگام جستجوی کلمه (های) کلیدی ظاهر می شود و آنها باید هر بار که بر روی تبلیغات آنها کلیک می شود ، هزینه از پیش تعیین شده را پرداخت کنند.

سئو (بازاریابی موتور جستجو)هدف از جستجوگرها این است که وب سایت شما را بسیار در معرض دید موتورهای جستجو قرار دهد و بنابراین میزان بازدید را افزایش دهد. SEO سایت را می توان با درج برچسب ها و عناوین HTML و درج کلمات کلیدی مرتبط در محتوا انجام داد. سئو خارج از سایت با ارائه اطلاعات مفید یا سرگرم کننده در قالب پست های وبلاگ ، مقالات ، مقالات سفید ، فیلم ها ، انتشارات مطبوعات و موارد دیگر به ایجاد بک لینک کمک می کند. بازاریابی محتوا ، که شامل بازاریابی مقاله است ، بخشی از سئو خارج از سایت است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی: این به ایجاد صفحات جذاب و ایجاد برنامه های سفارشی برای انتشار در کانال های برجسته رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Google+ اشاره دارد. مطالب را می توان در کانال های اجتماعی مرتبط و تخصصی نیز ارسال کرد. هدف رسانه های اجتماعی افزایش آگاهی از برند ، گوش دادن به صحبت های مشتریان و ایجاد بانک اطلاعاتی از مشتریان بالقوه است. مشاغل همچنین می توانند PPC را در این کانال ها تبلیغ کنند.

بازاریابی وابسته: بازرگانان می توانند توزیع کنندگان (زیرمجموعه ها) را با عضویت در شبکه های وابسته مانند CJ.com و LonkShare.com منصوب کنند. شرکت وابسته برای تبدیل شدن به یک شرکت وابسته پیشرفت می کند و در صورت موافقت بازرگان ، بازاریاب شروع به بازاریابی محصولات تاجر در سایت خود می کند. اگر کالایی را بفروشد ، بازرگان باید به او کمیسیون بپردازد. شبکه وابسته از بازرگان ودیعه می گیرد و از پرداخت کمیسیون اطمینان می دهد. بازرگانان و ناشران ملزم به کار با نرم افزار آنلاین ارائه شده توسط شبکه هستند.

مشترک شدن در بازاریابی: این نوع بازاریابی اینترنتی شامل ترکیب جزئیات تماس چشم اندازها با ایده تبدیل آنها به مشتری است. اسناد فنی ، گزارش ها ، خبرنامه ها و غیره به شرط ثبت نام مشتری در آنها بطور رایگان داده می شود. سپس شرکت از این داده ها برای بازاریابی در آینده استفاده می کند.

بازاریابی اینترنتی همچنان در حال تکامل است و برنامه های جدید روز به روز کشف می شوند. امروز ، لیست یک مشاغل در Google Places ، که بخشی از Google Maps است ، هیجان انگیز است زیرا آدرس فیزیکی تبلیغ کنندگان را می توان به راحتی در اینترنت پیدا کرد. بازاریابی اینترنتی با هدف قرار دادن کاربران تلفن همراه نیز بسیار چشمگیر است. اگر یک وب سایت دارید و به صورت آنلاین بازاریابی نمی کنید ، ضرر می کنید زیرا بازدید بیشتر و انتشار محتوای با کیفیت رمز موفقیت آنلاین است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا