چرا کلمات کلیدی برای بازاریابی اینترنتی مهم هستند

[ad_1]

اینترنتی | بازار

با ورود به بازاریابی اینترنتی اهمیت کلمات کلیدی به تدریج برای شما نمایان می شود. کلمات کلیدی و عبارات کلمات کلیدی هسته اصلی عملکرد هر موتور جستجو هستند.

چرا کلمات کلیدی در SEM مرکزی هستند

نحوه کار موتورهای جستجو (SE) به شرح زیر است:

1. SE ها عنکبوت های خود را به طور منظم به خزیدن در وب می فرستند. آنها دائما آنجا هستند و دور می شوند. هنگام رفتن آنها محتوای صفحات وب جدید و جدید را تجزیه و تحلیل و هضم می کنند.

2. SEs محتوای این صفحات را عمدتاً با خواندن متن و سایر مطالب توضیحی به نام فراداده موجود در آن تحلیل می کند. آنها کلمات و ترکیب کلمات را انتخاب می کنند و این اطلاعات را برای اطلاعات بعدی فهرست می کنند.

3. SE ها در مورد اهمیت کلمات کلیدی و عبارات درون صفحات فرضیات خاصی ارائه می دهند. به عنوان مثال اگر یک کلمه کلیدی در PAGE TITLE یافت شود که مهمتر از آن است که در جایی از متن صفحه پیدا شود. اگر در یک عنوان یافت شود همان منطق اعمال می شود. اگر در BOLD TEXT یافت شود ممکن است اهمیت اضافی آن را نیز نشان دهد. و غیره

4- از این اطلاعات (اطلاعات نمایه شده) برای پر کردن نتایج جستجو استفاده می شود. اگر کسی به دنبال لوله کشی Joe Blow باشد و صفحات شما به لوله کشی Joe Blow مراجعه نکنند صفحات شما در این نتایج جستجو ظاهر نمی شوند.

5- اگر می خواهید برای عبارات جستجوی خاصی پیدا شوید – برای مثال خانه های فروشی در تولدو – باید این عبارات جستجو (کلمات کلیدی) را در صفحات وب خود بگنجانید. اینها معمولاً عبارتهای کلیدی TARGET یا مهمترین کلمات کلیدی شما هستند.

این چگونه در مورد شما اعمال می شود؟

آیا این ایده را دارید؟ برای برنده شدن در بازی جستجو باید مانند یک موتور جستجو فکر کنید.

این بدان معنی است که شما باید به وضوح توضیح دهید که هر صفحه مربوط به چیست. فکر کردن مانند یک موتور جستجو به این معنی است که شما مجبور نیستید بازدیدکنندگان خود را بین خطوط بخوانید تا محتوای مطالب خود را یاد بگیرید.

به عنوان مثال اگر یک صفحه وب خاص مربوط به Punkydoodles Corners باشد موتورهای جستجو باید بتوانند آن را به وضوح ببینند و سپس آن را در پایگاه داده خود قرار دهند: این صفحه مربوط به گوشه های Punkydoodles است. به عبارت دیگر تصمیم بگیرید که روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کنید و مطمئن شوید که آنها را در همه مکانهایی که بیشترین اهمیت را دارند قرار دهید.

برنده بازی جستجو

این امر باعث می شود پیش بینی کلمات کلیدی و عبارات کلیدی که افراد هنگام جستجوی محصول یا خدمات شما استفاده می کنند مهم باشد – و سپس از این اصطلاحات دقیق در متن صفحات استفاده کنید.

روشهای مهمی برای تمرکز محتوای شما وجود دارد تا موتورهای جستجو بفهمند هر صفحه چیست. اما برای ساده نگه داشتن آن هرچه بیشتر در مورد عبارت جستجوی هدفمند بیشتر بگویید احتمال دستیابی به نتیجه خوب بیشتر است.

عقل سلیم درسته؟ بهینه سازی صفحه به معنای تمرکز بر یک اصطلاح خاص و دور از تلاش برای تأکید بر این اصطلاح جستجو در متن صفحه شما است.

این جادو نیست. منطقی است اگر یک صفحه محتوای زیادی روی یک کلمه کلیدی خاص متمرکز باشد در کل برای این اصطلاح خوب عمل خواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا